וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחשוף הישבן: אם את לא אינסטלטור אין סיבה שתפלי לטרנד הזה

שגיא לירן

עודכן לאחרונה: 24.4.2024 / 10:03

קראו לשרברב הקרוב לביתכן ותגידו לו סורי נוט סורי, כי כוכבות הוליווד רוכבות על טרנד חדש שחושף קצת יותר ממה שרצינו לראות. הוא התחיל את דרכו ב-93' וכעת עושה קאמבק אגרסיבי ושנוי במחלוקת

יש תחושה שעם הזמן, אנשים נהיים יותר ויותר אפתיים למעשים הנועזים של הכוכבים הגדולים בפומבי. כתוצאה מכך, התלבושות של האושיות שתמיד מושכות את העין, הפסיקו לייצר באופן אמין את הכותרות שהן נועדו לייצר. במנה מכובדת של עירום חזיתי כמעט מלא כבר נתקלנו, אבל עכשיו, כדי להמשיך למקד את מלוא הפוקוס ולקבל את אותה תשומת לב שהם התרגלו אליה, נראה שהשמות הגדולים הולכים בחיפושים אחר מראה פרובוקטיבי חדש: החריץ המציץ.

הזמרת CMAT. JMEnternational, GettyImages
זה קצת לא נעים לנו/GettyImages, JMEnternational

החריץ, הלוא הוא המחשוף האחורי ה"טמא", מרגיש כמו גרסה קיצונית להכוונה סקסית במיוחד של הגזרות הנמוכות המקיפות אותנו בשנתיים האחרונות. במכנסיי ג'ינס ובחצאיות שכבר מזמן נמצאים על מדפי רשתות האופנה ובמיוחד על הדור הצעיר יותר שאימץ לאחרונה מחדש את הגזרה הנמוכה בחיבוק גדול.

קייטי פרי. GettyImages
קייט פרי טבלה עצמה בטרנד לפני כחודשיים/GettyImages

טרנד מחשוף הישבן של השנה, החל כפי שרוב הסגנונות הטובים והשערורייתיים ביותר בהוליווד נולדים, בעזרת תעשיית הבידור למבוגרים בלבד. אז אמנם בעונה האחרונה ראינו פחות גזרות נמוכות על המסלול, אבל כשראינו, חלקן בהחלט כללו את טרנד מחשוף הישבן - שלא באמת חשבנו שיהפוך לנחשק. והאמת? קשה לדמיין אותנו מסתובבים ברחוב עם חריץ שמבצבץ מבעד למכנסיים. אבל איכשהו כשזה מגיע לסלבס, החוקים שונים בתכלית, כי כוכבות הוליווד כבר לגמרי לקחו את הטרנד הזה קדימה.

זנדאיה. GettyImages
הצצת חלון - זנדאיה לובשת מוגלר/GettyImages

עוד בוואלה!

ביזאריות בשיאה: למה לעזאזל כולן עפות על העקבים הכפולים האלה?

לכתבה המלאה

ראינו את קייטי פרי בטקס הבילבורד האחרון שבאופן קטסטרופלי נראתה מדהים, נועה סיירוס בבילוי לילי באאוטפיט מעניין בלשון המעטה, וכמובן איך לא - זנדאיה בפרמיירה לסרט החדש עשתה זאת בטרי מוגלר, עם הלוק הרובוטי ששבר את האינטרנט. כולן, ולצידן נוספות רבות הציגו את מחשוף הישבן בדרך כזו או אחרת. מוצלח או לא? זה כבר נתון לשיקולכן.

תצוגה עם בגד הכולל מחשוף בחריץ. צילום מסך www.gorunway.com, אתר רשמי
מסלול סתיו-חורף 24' של לודוויק דה סן סרנין/אתר רשמי, צילום מסך www.gorunway.com

טרנד "החריץ" לא מאוד חדש לעולם האופנה, אלכסנדר מקווין הציג פיס כזה בקולקציית הבכורה בסתיו 1993. שם הציג מכנסיים שגרמו לסנסציה באותה תקופה ועזרו לבסס את המוניטין של מקווין כפרובוקטור, למרות שכבר אז היה ברור כי הציבור השתוקק למעט פרובוקציה ובהמשך ישיר הטמיע את טרנד הג'ינס הנמוך המאסיבי של שנות ה-90 וה-2000. גם מוגלר חטא במחשוף השנוי במחלוקת ב-1995 וטום פורד ב-1997, תופעה שעד היום לא ממש ראינו אותה מתפוצצת ועוברת את הדרך שעובר טרנד - מהמסלול, אל הכוכבות הגדולות ואושיות האינסטגרם ולבסוף אלינו פשוטות העם.

אין ספק שלבישת פיס כזה דורש הרבה אומץ ושינוי תפיסתי, ובעיקר מעורר את השאלה על הגבולות ה"שפויים" באופנה. יש שיגידו שהעניין יושב על הרצון לבלוט, להפתיע ואולי (או כמובן) לעורר עניין יחצני. הלקוחה הממוצעת של הטרנד השערורייתי המדובר, לרוב תהיה בחורה כיפית ומודעת לעצמה ולעניין שנוצר סביב גזרה כזו פרובוקטיבית וכלל הנראה זה לא טרנד שמתאים לכל אחת.

האלי ביילי. Matt Winkelmeyer, GettyImages
בת הים הקטנה מיישמת את הטרנד בגדול/GettyImages, Matt Winkelmeyer

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully