וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נותנת פייט ליהלום: גל גדות נוצצת במיוחד 7 שבועות לאחר הלידה

כחברת בית ושגרירת המותג, השחקנית האהובה הגיעה לאיוונט השנתי והנוצץ של ענקית התכשיטים, בטוטאל לוק מונוכרומטי שחור. כל הטוב הזה, 7 שבועות בלבד לאחר לידת בתה הרביעית - קבלו את גלגול

גל גדות באירוע של טיפאני אנד קו 2024. Stefanie Keenan, GettyImages
התחברנו לדיסטנס בחסות סלין/GettyImages, Stefanie Keenan

בזמן שהתעסקנו בלמרוח שוקולד על מצות רטובות, בקצה השני של הגלובוס הוונדר וומן הישראלית הייתה עסוקה בדברים קצת יותר נוצצים. המסיבה השנתית של מותג התכשיטים היוקרתי 'טיפאני אנד קו' התקיימה באחוזה בבוורלי הילס, אותה אחוזה בה צולמו סצנות מתוך סרטי הקאלט "הסנדק" ו"שומר הראש".

בין השמות המפוצצים שנרשמו ברשימת מאשרי ההגעה, נכח גם שמה של גל גדות (38), שהגיעה למינגלינג ודינר וכמובן לצפות בתצוגה של 157 פיסים מובחרים מתוך קולקציית Blue Book 2024 מבית מותג העילית, וזאת לצד השחקנית ריס ווית'רספון ובתה, אניה טיילור ג'וי, אמילי בלאנט, אשר ועוד רבים ונכונים.

גל גדות באירוע של טיפאני אנד קו 2024. Stefanie Keenan, GettyImages
שיא הקלאס זה כאן/GettyImages, Stefanie Keenan

הגיוס של גדות, שהפכה לפני מעל שנה לשגרירת המותג טיפאני ושות', היה צעד נוסף באסטרטגיה של אימפריית היוקרה להעניק טון וברק צעיר יותר, טרנדי ובינלאומי לליין תכשיטנית היוקרה האמריקאית שנוהגת לבחור את שיתופי הפעולה שלה בקפידה יתרה. ההופעה הפומבית של גלגול, זוהי הראשונה הרשמית שבעה שבועות בלבד לאחר שחשפה את לידת אורי, בתה הרביעית יחד עם בעלה ירון ורסנו.

ימים אחרונים

הזדמנות אחרונה למבצע מאי בתמי4: חודשיים ראשונים חינם

לכתבה המלאה
גל גדות והזמר אשר באירוע של טיפאני אנד קו 2024. Stefanie Keenan, GettyImages
מיי בו?/GettyImages, Stefanie Keenan

בהובלת סטיילינג מאת קרלה וולש, אשת מקצוע שמיודדת וצמודה לעוד המון שמות נוצצים ומאוד מוכרת בקליקה ההוליוודית, השחקנית האהובה השחילה את עצמה אל תוך לוק אלגנטי מבית ויקטוריה בקהאם - בשמלת מקסי שחורה וצמודה. גזרה שבהחלט הצליחה להדגיש את מסגרתה וכללה שרוולים ארוכים, צווארון גבוה עם קריצה מרעננת של שסע עד גובה הברכיים שנתן הצצה לעקבי סטילטו מחודדים.

הלוק הנוכחי הצליח לזרוק אותנו לאיוונט של ענקית התכשיטים העולמית לפני שנה בדיוק, בה עלתה גל על שמלת סטרפלס שחורה בתוספת שיער אסוף - שם הצליחה להתעלות על עצמה בכמה וכמה רמות. על רקע איפור טבעי ונינוח, גם הפעם הלכה על תסרוקת דומה, בגולגול מיושר ומוחלק אחורנית שנתן את מלוא המקום לתכשיטים שענדה לזהור (והיא ענדה וואחד תכשיטים).

אם באבזור ואקססוריז עסקינן, חוץ ממשקפי שמש כהים ואטומים של סלין, ששמרו על דיסטנס מסוים בתחילת האירוע, נרשמו גם כמה וכמה ממתקים מנצנצים במיוחד שהתחלקו לכמה גזרות. על צווארה הונחה שרשרת חוליות גסה ומעוטרת יהלומים, על ידיה נרשם דאבל בלינג בלינג בחסות שני צמידים ששולבו ויצרו מראה מפוצץ ו"כבד" יותר (במובן הטוב של המילה) ודווקא בחלקת העגילים הלכה על בחירה מינימליסטית של יהלומים קטנים וצמודים לתנוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully