וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלינג בלינג: גל גדות מתעלה על כולןןן באירוע של טיפאני

עודכן לאחרונה: 30.4.2023 / 11:30

לא חשבנו שגל גדות יכולה להתעלות על עצמה בכמה רמות - עד שהאירוע הזה הגיע והציב רף גבוה. מאוד גבוה. בלייק לייבלי, היילי ביבר ואפילו זואי קרביץ ששהו לצידה לא זהרו כמו הוונדר וומן הישראלית - באפטר פארטי המפואר של ענקית התכשיטים

חנות הדגל המרכזית של מותג התכשיטים היוקרתי טיפאני ושות' נפתחה בסוף השבוע האחרון לאחר שיפוץ של ארבע שנים, בשדרה החמישית בניו יורק - חנות חדשה הכוללת לא פחות משלוש קומות מפוארות. חשיפת הלוקיישן החדש הביאה עימה סדרת אירועים חגיגיים בביג אפל, שבלשון המעטה לא מביישת אפילו שטיח אוסקר. תאגיד האופנה הצרפתי LVMH, שמזמן הפך לאימפריה בתחום קרא לתגבור עבור גזירת סרט הפתיחה במנהטן - לאחת היחידה, הלוא היא גל גדות.

גל גדות באירוע של טיפאני ושות'. Taylor Hill/Getty Images, GettyImages
גל גדות פותחת את אירועי טיפאני'ז והיא מ ה פ נ ט ת/GettyImages, Taylor Hill/Getty Images

הגיוס של הוונדר וומן הישראלית, שהפכה לאחרונה לשגרירת המותג של טיפאני, הוא הצעד האחרון באסטרטגיה של אימפריית היוקרה להעניק טון וברק צעיר יותר, טרנדי ובינלאומי יותר לליין תכשיטנית היוקרה האמריקאית.

כחלק מהאירועים, היה אחד שבלט במיוחד כמעט כמו יהלום משובץ של המותג המדובר. האפטר פארטי, ערב גרנדיוזי עטור כוכבים מגונדרים שקלעו לדרס קוד המתבקש. ראשונה תעלה גל גדות שבאמת הצליחה להשאיר אותנו פעורות פה. לא כי אנחנו לא מצפות ממנה להיות כזו גורג'ס, אלא כי הפעם היא הצליחה להתעלות על עצמה בכמה וכמה רמות.

גל גדות באירוע של טיפאני ושות'. Dimitrios Kambouris/Getty Images, GettyImages
גורג'ס, באמת/GettyImages, Dimitrios Kambouris/Getty Images

הוייב האלגנטי על השטיח בצבע כחול טיפאני לא התפספס ולו לרגע. גל הפציעה בשמלת קטיפה שחורה בגזרת סטרפלס, של קולקציית אביב-קיץ 2023 של Loewe. עיצוב נשי במלואו, שכלל פלג גוף עליון וחצאית מונפת על גובה, שיוצאת מגבולות הגזרה הנורמטיבית, באורך מידי. לא רק שהיא ריתקה אותנו עם הפיס המהפנט, לשמלה הוסיפה זוג עקבי שפיץ של Giuseppe Zanotti עם קצוות מחודדים ומעוטרים באבנים מזעריות. הטאץ' הסופי הופיע על צווארה, שרשרת דרמטית מלאת יהלומים כמובן מבית המארחת, טיפאני אנד קו.

גל גדות עם עקבים של Giuseppe Zanotti. Taylor Hill/Getty Images, GettyImages
שוז מעוטרים ביהלומז' מזעריים של ג'וזפה זנוטי/GettyImages, Taylor Hill/Getty Images

מלבד גלגול שהייתה גולת הכותרת של הערב, הצטרפו אליה הבסטיז הישראליות יעל גולדמן פפר ורותם סלע שלא התאפקה (ובצדק) והגניבה גם היא תמוניש עם היילי ביבר. הביברית הגיעה בשמלת כתפיות שחורה בגזרת מידי של ורסצ'ה, מחשוף מעוגל כלפי מעלה ותסרוקת אסופה ומהודקת שחשפה את בחירת התכשיטים לערב המפואר - עגילי פנינים מלווים ביהלומים נוצצים וזוג שרשראות תואמות. מחווה נוספת שנרשמה, הייתה מניקור מסודר עם לק בצבע כחלחל טיפאני.

גל גדות והיילי ביבר באירוע של טיפאני ושות'. Jamie McCarthy/Getty Images, GettyImages
בסטיז? טובות השתיים מן האחת/GettyImages, Jamie McCarthy/Getty Images

עוד בוואלה!

דרמה קווין: גל גדות כוחנית בשובל שחור ארוך

לכתבה המלאה
היילי ביבר באירוע של טיפאני ושות'. Taylor Hill/Getty Images, GettyImages
מחויכת מתמיד עם מני-פדי בכחול טיפאני/GettyImages, Taylor Hill/Getty Images

גוסיפ גירל נוספת (ומקורית) שנכחה, זו בלייק לייבלי שממשיכה להפגיז חודשים ספורים לאחר לידתה הרביעית. מלווה באימה, צעדה השחקנית על השטיח בשמלה מכופתרת, מעור בצבע חום כהה מקולקציית טרום סתיו 2022 של מעצב האופנה האמריקאי, ברנדון מקסוול. פיס של טיפאני בצורת נחש הונח על צווארה, כזה שהוביל למחשוף עמוק, שנפגש עם חגורת מותן ונמשכה היישר אל תוך שסע קדמי, וסנדלים תואמים. אממה, מישהו ציפה לרעמת התלתלים המשגעת הזו?! היסטרית.

בלייק לייבלי באירוע של טיפאני ושות'. Dimitrios Kambouris/Getty Images, GettyImages
רוארררר: רעמת תלתלים משגעת בחסות הגוסיפ גירל/GettyImages, Dimitrios Kambouris/Getty Images

בין המוזמנים, גם זואי קרביץ, הפטיט האהובה עלינו באאוטפיט של סן לורן, המורכב ממכופתרת לבנה מעל חזיית רשת קריסטל מנצנצת, בשילוב חצאית עיפרון מקטיפה שחורה.

הבקהאמ'ס הטריים הגיעו גם כן להתמנגל - ברוקלין בקהאם לצד ניקולה פלץ. כחובבי לוקים תואמים ואירועים פלצניים הלכו על טוטאל לוק שחור. פלץ בלוק חסידי מעט, בשמלה שחורה בעלת שרוולים ארוכים מבית ולנטינו. בצידה התייצבו רצף של שלושה פפיונים שחשפו את ירכה השמאלית, גרביונים שחורים ונעלי פלטפורמה אוברסייז. מנגד, בקהאם הצעיר בחליפה שחורה קלאסית, חולצת טריקו לבנה ושוז שחורות. מתוקתק, לייק פאדר לייק סאן.

זואי קרביץ באירוע של טיפאני ושות'. Cindy Ord/Getty Images, GettyImages
זואי קרביץ - יהלום קטנטן ומופלא/GettyImages, Cindy Ord/Getty Images

החגיגה המגונדרת כללה בין היתר הופעה של קייטי פרי שדאגה טוב-טוב להחלפת לוקים מחושבים - כניסה לאירוע בשמלת וינטג' מסולסלת, מדורגת וקרמית להפליא של דיור. ולהופעה המשיכה בוייב התכלת המובהק של טיפאני, בשמלת סטרפלס צמודה מקולקציית סתיו 2023 של ז'יבנשי, סנדלי כסף ויהלומים. כמובן.

ברוקלין בקהאם וניקולה פלץ. GettyImages, GettyImages
נותנים פייט לאמא ואבא/GettyImages, GettyImages
קייטי פרי באירוע של טיפאני ושות'. Taylor Hill/Getty Images, GettyImages
וינטג' מאמי/GettyImages, Taylor Hill/Getty Images
קייטי פרי באירוע של טיפאני ושות'. Jamie McCarthy/Getty Images, GettyImages
שואו טיים - קייטי פרי לובשת ז'יבנשי/GettyImages, Jamie McCarthy/Getty Images

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully