וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מה יש לכן בנות??" הסייל של אלו יוגה הפך לטירוף שלם בקניונים

עודכן לאחרונה: 30.4.2024 / 11:21

מותג היוגה האמריקאי הנחשק פתח בשבוע הנחה שווה במיוחד (דבר שלא מרבה לעשות) לכבוד חגיגות יום הולדתו. הלקוחות המקומיות שלא הצליחו לטוס לחו"ל בחג, התפקדו בקניונים בתורי ענק שיימשכו ככל הנראה עד סוף השבוע

תור מחוץ לחנות אלו יוגה, קניון רמת אביב. מערכת וואלה!, מערכת וואלה
תיעוד מטריד מהחנות ברמת אביב/מערכת וואלה, מערכת וואלה!

alo yoga, מותג האקטיב המוכר פתח את דלתות ביתו בישראל לפני יותר משנה ומאז הכה שורשיו עמוק בתוך השוק הישראלי - וזאת לאחר שהלקוחות המקומיות כבר היו די מומחיות בתחום האונליין של המותג הנחשק. הסטים הממכרים והבדים הנעימים הספיקו להגיע לאושיות הגדולות ביותר בהן קנדל ג'נר, היילי ביבר ועוד רבות וטובות, ביניהן גם קורל סימנוביץ' שעושה חיל לפירמה ברחבי ברצלונה.

ביום חמישי האחרון החל המותג הבינלאומי בחגיגות יום הולדת "aloversary", שבאו לידי ביטוי ב"מתנת" סייל של 30% הנחה בחנויות המותג בקניון רמת אביב, tlv וכיכר דיזינגוף. מדובר באחת המכירות השנתיות הגדולות ביותר שלהם, בה סגנונות רבים מסומנים בהנחה המדוברת שנחשבת לאחת המשתלמות למותג שלא מרבה לצאת בהצהרות סיילים (מי שפספסה ובהצלחה לה - זה קורה עד שישי הקרוב ה-3.5).

הקיילנטורה הישראלית הייתה כמובן הראשונה להתייצב בחוצות הקניונים בחג, כל בוקר, רגע לפני פתיחת דלתות החנויות בעומס מאסיבי מוכר שהצלחנו לתעד - ומצליח להפתיע כל פעם מחדש. הטרפת סביב הסייל המדובר הגיעה גם למחוזות הטיקטוק שתיעדו את תורי הענק בהמתנה לרכישת פיס בהנחה.

מאות אנשים, נשים וגברים כאחד - כולל עגלות ילדים, כי אם זה אומר לסחוב את כל המשפחה שבחופש, הרוכשים המעוניינים יעשו את הנדרש. כולם בניסיון להיות בין הראשונים להיכנס וללקט את מיטב הפריטים, "זה כלום לעומת מה שהולך שם. מה יש לכן בנות???", כתבה אחת הגולשות לצד סרטון בו נראה תריס הכניסה סוגר עליהם.

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"
תור מחוץ לחנות אלו יוגה, קניון רמת אביב. מערכת וואלה!, מערכת וואלה
בהצלחה לכל המשתתפים - עד שישי 3.5/מערכת וואלה, מערכת וואלה!

מותג האקטיב והלייף סטייל החל את דרכו בלוס אנג'לס בשנת 2007, על ידי דני האריס ומרקו דיג'ורג', אז החלו להפיץ את בשורת היוגה לעולם. כיום עומדים לצד לולולמון בשורת המתחרים הראויים וכשזה מגיע לדומינטטיות בקטגוריה - אלה השמות הנמצאים בראש הרשימה. מותג הפרימיום חרט על דגלו לקדם יוגה בעולם, להפיץ את תנועת המיינדפולנס, להעניק השראה של wellness ולפתח קהילתיות בחזית קטגורית ה'אקטיב וור', בזכות העיצובים החדשניים שלו והבדים המזוהים בהם דובק ואותם מפתח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully