וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זו לא השראה, זו העתקה": האם הלוק המפורסם של האירוויזיון נגנב?

אם סאגת האירוויזיון השנה לא הייתה מספיק קשה ולעוסה - לכל הקסם הזה הצטרפה נציגת סן מרינו שרגעי החזרות שלה הזכירו לנו לוק ישראלי אחר, בחסות נטע ברזילי אי שם ב-2018. השראה או העתקה?

הסטייליסט איתי בצלאלי מגיב על הלוק המועתק של נטע ברזילי/מסך אינסטגרם itay_bezaleli

את הופעת הגמר המרגשת של נטע ברזילי רובנו זוכרים כרגע פטריוטי אי שם ב-2018 על אדמת ליסבון, פורטוגל. כבר אז, בליווי צמוד של הסטייליסט שעד היום נמצא בצוות הגלאם של הזמרת, נוצר סביב עניין המראה שלה שיח צורם (בעיקר אחרי הזכייה) בעיקר במה שהתרחש מאחורי הקלעים.

כזכור, מאור צבר, מעצב שמלת הקימונו הקצרה אליה התווספו גרביונים אטומים שחורים, העביר ביקורת על בצלאלי על כך שבראיון ספציפי לא נתן לו קרדיט על עיצוב הפיס המפורסם. היום נראה שאותה שמלה ממשיכה לעורר כותרות, הפעם גם מעבר לים ורגע לפני תחילת רגעי השיא של התחרות האירופאית, שגם ככה גררה סאגה שלמה סביב הלבוש של נציגתנו עדן גולן ובכלל, בחירת השיר והשתתפותנו השנה.

אירוויזיון 2018, נטע ברזילי. AP
ליסבון 2018/AP

בחזרות הראשונות שהחלו אתמול במאלמו שוודיה, נחשפו הלוקים של המשתתפים השנה. ביניהם נציגי סן מרינו, שם נראתה להקת הרוק הספרדית כשבפרונט עומדת הסולנית בטוטאל לוק שדי הזכירה לנו מישהי (אחממ נטע). לבוש כמעט זהה בגזרתו ובצבעיו הוורודים-שחורים לזה שלבשה הזמרת הישראלית לפני 6 שנים. חכו יש עוד - והשיא? תסרוקת שני גולגולים עומדים במקומם ממש כמו אז.

עוד בוואלה!

"סמלים הקשורים לישראל נפסלו": אלון ליבנה על עיצוב שמלת האירוויזיון

לכתבה המלאה

הדבר בלט לעיניי חובבי התחרות, והגיע כמובן למחוזותינו הסושיאלים ולבצלאלי שאחראי על הרכבת הלוק המדובר. בתגובה להשוואות ולשאלות שעלו בעקבות האירוע, על האם מדובר בלקיחת השראה או העתקה, הסטייליסט ענה: "זה מטורף. כמו שאתם יודעים אני באירוויזיון עם עדן גולן ונאמבר אחד לפנינו עלתה הזמרת הזו, עם הלוק הזה לבמה. מממ.. מי מספר לה? שנטע ברזילי לבשה את זה לפני שש שנים? אתם יודעים מה? זו לא השראה, זו העתקה. העתקה גרועה! אבל העתקה". דעתכן?

נטע ברזילי אירוויזיון 2018; נציגת סן מרינו 2024. מסך אינסטגרם, AP
השראה או העתקה?/AP, מסך אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully