וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשמלת כחול-לבן: שי זנקו מייצגת את ישראל באפטר של המט גאלה

עודכן לאחרונה: 7.5.2024 / 13:46

הדוגמנית הצעירה מזמן כבר עושה חיל מעבר לים - הפעם, כשהיא מגיעה כאורחת כבוד של המעצב הצרפתי, ז'אן פול גוטייה, לאפטר פארטי הפופולרי של המט גאלה הנוצץ. והיא עושה זאת בדרך הכי פטריוטית, עם בחירה מכוונת בגווני כחול-לבן

מיטב הלוקים מהמט גאלה 2024/רויטרס

הבוקר דיווחנו לכן על כל הלוקים שנצפו על האושיות החמות, שהוזמנו על ידי העורכת האגדית אנה וינטור - כל ההוז אנד הוז שהגיעו השנה לנשף המטרופולין שפותח את תערוכת המוזיאון השנתית בניו יורק. אמנם נושא התערוכה השנה היה "יפהפיות נרדמות: אופנה מתעוררת מחדש", אך נרשמה התחכמות כשהדרס קוד לא היה זהה לחלוטין ועליו התנוסס דגל - "גן הזמן", בהשראת סיפור זוג רוזנים מהסיקסטיז.

שי זנקו באפטר פארטי של ז'אן פול גוטייה, מט גאלה 2024. יח"צ,
החוכמה היא להגיע לאפטר פארטי/יח"צ

נציגה ישראלית אמנם לא נראתה על השטיח המכובד ועל המדרגות האייקוניות של המט גאלה, ולצערנו גם שום סממן לסיכת חטופים או משהו שיזדהה עם המצב במזרח התיכון הסוער. מי שכן הגיעה דווקא לאפטר פארטי זו דוגמנית הפלאס סייז הישראלית, שרושמת הצלחה מסחררת מעבר לים, שי זנקו בת ה-22, שדרך אגב - הוא שווה לא פחות מהנשף עצמו.

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"
שי זנקו באפטר פארטי של ז'אן פול גוטייה, מט גאלה 2024. יח"צ,
נציגת מחוזותינו בביג אפל/יח"צ

הנשף הסתיים ובסופו כמובן הייתה נהירה לכל האפטר פארטיז הללו בעיר. זנקו הוזמנה באופן אישי לאפטר המבוקש של ז'אן-פול גוטייה אליו הגיעו שלל סלבריטאים לפנק בנוכחות ולהתפנק מהפסיליטיז והמינגלינג. נציגתנו המקומית הייתה לבושה בלוק הורס מבית המעצב המארח ומשם המשיכה לאפטר הראשי בקאסה ציפריאני.

שי זנקו ולנה דל ריי באפטר פארטי של ז'אן פול גוטייה, מט גאלה 2024. יח"צ,
זנקו מרימה עם לנה דל ריי/יח"צ

הבחירה בפיס בגווני כחול-לבן הייתה מכוונת. בעיצוב פסים רוחביים ואורכיים שפוזרו על הדגם ועליו ראשי ורדים כחלחלים תואמים במגוון גדלים. לפיס של גוטייה התווסף תיק חום, מרובע וקטן, לצד איפור עיניים בולט של צלליות תכולות ואודם ניוד.

ההתפתחות של שי זנקו ברמה הבינלאומית מעוררת השראה. ברזומה העשיר של היפהפייה האקזוטית וכאחת הדוגמניות העסוקות בעולם היא כבר סימנה וי על קמפיינים ופרסומות בכיכובה לאתרים כמו ASOS ו- FarFetch, נבחרה מספר פעמים על ידי ביונסה אישית לדגמן את קולקציית המותג שלה Ivy Park לאדידס, וכיכבה בכתבה במגזין ווג ארה"ב הנחשק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully