וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאגת הסטיילינג תמה: זו השמלה הרשמית של עדן גולן לאירוויזיון

עודכן לאחרונה: 8.5.2024 / 10:34

סאגת הסטיילינג עברה לא מעט עד סיומה: שמלה שסעים אחת ש"ירדה בעריכה", נוספת עבור השטיח הטורקיז שנגנזה בלית ברירה - אבל היי, קבלו את התמונה הרשמית של שמלת האירוויזיון של עדן גולן

עדן גולן, החזרה השנייה בדרך אל אירוויזיון 2024, מאלמו/EBU

כזכור, בסוף חודש אפריל דיווח מעצב האופנה הישראלי, אלון ליבנה, על הליך יצירת העבודה על שמלת האירוויזיון של עדן גולן, לצד הכללים הנוקשים שהוצבו בפני צוות הגלאם. סאגה שלמה שנמשכה עד כדי גזרת הסטיילינג, עליו גם השנה הוקפד הסטייליסט איתי בצלאלי. כעת אפשר להכריז בקול גדול ובנחת רב, כי בשעה האחרונה יצאה תמונת השמלה הרשמית של עדן גולן, איתה תייצג את ישראל באירוויזיון.

עדן גולן תמונת השמלה הרשמית של האירוויזיון, בעיצובו של אלון ליבנה. שי פרנקו,
תמונת השמלה הרשמית - בעיצובו של אלון ליבנה וסטיילינג של איתי בצלאלי/שי פרנקו

בסטורי ששיתף ליבנה בעמוד האינסטגרם, חשף אז כי לצערו קיבלו הוראה מפורשת לא להשתמש בשום סמל או אלמנט שקשור לנושא המלחמה והמצב הרגיש במזרח התיכון. "היינו צריכים לשלוח סקיצה ולקבל אישור, וסקיצות בעלות סמלים או אזכורים למצב בישראל נפסלו על הסף", כתב המעצב. כעת בריל חדש הוא מציג לעוקביו את הלוק המקורי עליו תיכננו - שירד בעריכה, "שמלה שעשויה מחבלים בצבע טבעי ויוצרים מראה מפוסל, יחד עם משי שנצבע בצבע אבן ושסעים", תיאר את השמלה שעוצבה בקפידה עבור גולן - כשהקאט אאוט המרכזי מרמז על צורת מפת ארץ ישראל.

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"
שמלה שנגנזה של עדן גולן לאירוויזיון בעיצובו של אלון ליבנה. מסך אינסטגרם alonlivne, צילום מסך
השמלה המקורית שנגנזה/צילום מסך, מסך אינסטגרם alonlivne

רק לפני מספר ימים בודדים התוודענו לכך ששמלת השטיח הטורקיז (השטיח החגיגי שלוקח חלק מטקס פתיחת אירועי האירוויזיון) של הנציגה שלנו נגנז בלית ברירה גם ההוא, וזאת לאחר שהוחלט כי האירוע עתיד להתקיים דווקא ביום השואה - דבר שגרם לצוות הישראלי לקחת צעד אחורה. כזכור, אחד הלוקים המושקעים בשנה שעברה על השטיח ההוא, היה של נועה קירל בטוטאל לוק כסוף גם מבית ליבנה - שכלל טופ עם קצוות מחודדים וחצאית מקסי א-סימטרית.

הליך יצירת שמלת האירוויזיון של עדן גולן, בעיצובו של אלון ליבנה. מסך אינסטגרם alonlivne, צילום מסך
הליך יצירת השמלה הסופית של עדן - הוידאו המלא באינסטגרם של המעצב/צילום מסך, מסך אינסטגרם alonlivne

כך או כך, אין ספק שהיצירה הסופית שאנחנו רואים בימים אלו על המסכים בחזרות הטרומיות של התחרות האירופאית הפופולרית, והיום בתמונה הרשמית - היא אופציה לא פחות טובה מזו המקורית. את סיפור העיצוב מאחוריה טרם השמיע המעצב, אך מה שלא ניתן להתעלם ממנו אלו רצועות הבד השטופות, המזכירות מראה טלית מהודרת. וידאו נוסף (תמונה ממנו כאן מעלה), מציג את הליך היצירה של הפיס הייחודי והסופי שנבחר עבור עדן. מתחילת ציור ועיצוב הדגם על הדף הפשוט, לשטיפת הצבע הניודי "המלוכלך" ועד רגע לבישתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully