וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין קל כזה: המדריך הפשוט לאייליינר מושלם כמו של עדן גולן

עודכן לאחרונה: 14.5.2024 / 17:46

עוד מימי הכוכב הבא, עדן גולן מזוהה במיוחד עם אייליינר סטייטמנט חתולי וגם על הבמה באירופה היא ממש לא ויתרה עליו. זו למשל דוגמה נהדרת לכך שעקביות במראות ביוטי יכולה להיות משתלמת ומבדלת גם על רקע נציגויות אחרות (אחמ אחמ נציגת אירלנד). המדריך הפשוט לפניכן

עדן גולן נחתה בישראל אחרי ההצלחה בגמר האירוויזיון/ניב אהרונסון

רצף אירועי האירוויזיון כבר מאחורינו, נצחון שלנו אמנם לא היה אבל אין ספק שעצם הנוכחות שלנו השנה על הבמה בתחרות הזמר האירופאית היא הנצחון האמיתי. שוויץ לקחה אתמול את המקום הראשון לשנת 2024, כשעדן גולן נציגתנו המקומית קטפה את המקום החמישי והמכובד עם "הוריקן". צוותי השיפוט ברחבי העולם לא הכי פרגנו למשלחת הישראלית בלשון המעטה וכמעט התעלמו לחלוטין מישראל. מה שאנחנו לא יכלנו להתעלם ממנו, חוץ משמלת התכריכים המרגשת מבית אלון ליבנה, הוא האיפור של גולן הכולל מריחה מדויקת של המאפרת אורטל אלימלך.

האייליינר החתולי והמושלם הפך לאחד מהסימנים המסחריים של עדן עוד מימי השתתפותה ב'כוכב הבא'. ועכשיו אחרי שכבר השארנו את ענייני התחרות בצד, אפשר להתעמק בפרטים הקטנים יותר - איך מגיעים לרמת דיוק כזו במריחת הפס השחור שרובנו נכשלות בו? ובכן הכנו לנו מדריך קצר.

מראה ביוטי כזה עלול להיראות בלתי אפשרי למתחילות שבינינו, אבל העצה העיקרית והראשונה היא להתחיל במריחה מחוץ העין כלפי פנים. שימוש באייליינר לעפעף העליון של העין (תקף גם לתחתון) יכול ליצור מראה ייחודי וחושני, כשהמטרה היא לצייר חצי פס או פס ישר לאורך העור החשוף בקו העפעפעים, קו הדמעות.

חניכת מרכז השידורים החדש של תאגיד השידור הישראלי בצומת מסובים, אפריל 2024. זיו שמשון,
הפס השחור שעושה את כל העבודה/זיו שמשון

בשלב הראשון, הקפידו על ראש ישר ועיניים רפויות ורגילות לחלוטין. לאחר מכן, התחילו בציור כנף היציאה החיצוני (זה שיוצר את אפקט החתול הסקסי) וחברו בין הכנף לקו הריסים, בעוד שאתן מדלגות על הכפל הטבעי שיוצר העפעף כשהעין רפויה.

עדן גולן. שרה לואיס בנט - EBU,
חתולי וסקסי/שרה לואיס בנט - EBU

עוד בוואלה!

"יש בשמלה מספיק רמזים": ראיון עם איתי בצלאלי על לוק האירוויזיון הנבחר

לכתבה המלאה

בשלב השלישי, כבר תראו לבד שנוצרת מעין מדרגה בין הכנף לפס עצמו וזו בעצם הכוונה מעולה שמסמנת על כך שהאייליינר מתאים לעין שלכן. בשלב זה, רק אז תוכלו למתוח מעט את העור כפי שנהוג ולחדד את המדרגה. בשורה התחתונה, בסך הכול צריך להניח את האייליינר בזווית החיצונית של העין ולמשוך אותו כלפי מעלה, באותה הזווית כמו העפעף התחתון.

עדן גולן, נציגת ישראל לאירוויזיון 2024 במאלמו, שוודיה, מתארחת בבית שגריר שוודיה בישראל, איריק אולנהג, בהרצליה פיתוח. 18 באפריל 2024. ראובן קסטרו
רמת דיוק מטמטמת/ראובן קסטרו

ועכשיו לחלק הכי חשוב - מה לא לעשות. הימנעו ממתיחה והחזקת העור שבצידי העיניים בעת המריחה ההתחלתית, פעולה זו תגרום למריחה שלכן להיראות עקומה לאחר שתשחררו את המתיחה, במיוחד לכאלה עם נטייה לצניחת עפעפיים. בהצלחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully