וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרגשת: ניצולת נובה בשמלת חטופים צהובה בפסטיבל קאן

עודכן לאחרונה: 16.5.2024 / 14:08

הפסטיבל החגיגי שמביא אליו מדי שנה את גדולי תעשיית הקולנוע והטלוויזיה החל השבוע. מי שהגיעה אליו ועשתה כבוד גדול ומחווה מרגשת לחטופים שלנו זו ניצולת מסיבת הנובה, לורה בלג'מן-כאדר

ניצולת נובה לורה בלג'מן כאדר בפסטיבל קאן 2024 עם שמלת חטופים. Stephane Mahe, רויטרס
כבוד גדול בפסטיבל קאן/רויטרס, Stephane Mahe

פסטיבל הסרטים הבינלאומי בקאן החל ביום שלישי האחרון ואיתו הלוקים על השטיח האדום המפורסם שכבר מתחילים לבצבץ ברחבי הרשת. אורחת כבוד שהגיעה לרד קרפט בריביירה הצרפתית לפרמיירה של הסרט "פיוריוסה: מסאגת מקס הזועם", זו ניצולה ממסיבת הנובה שכידוע הסתיימה באסון הכבד. לורה בלג'מן כאדר הפועלת כיום בתחום ההסברה כשהיא ממשיכה לזעוק את זעקת החטופים בעזה, צעדה על השטיח בשמלה צהובה שלא ניתן לפספס.

ניצולת נובה לורה בלג'מן כאדר בפסטיבל קאן 2024 עם שמלת חטופים. Cindy Ord, GettyImages
בעיצובה של ליסה קורן/GettyImages, Cindy Ord

בכבוד גדול ומסר חד וחלק היא לבשה שמלה צהובה, עליה רקומות תמונות של חלק מהחטופים המוחזקים בשבי החמאס בעזה מאז תחילת הלחימה בשבעה באוקטובר. בתוספת סרט שחור עם הכיתוב Bring Them Home - צהוב על גבי שחור. היצירה המרגשת עוצבה על ידי מעצבת התלבושות לקולנוע וטלוויזיה ליסה קורן הצרפתייה, שדאגה למקסם את המראה של בלג'מן-כאדר.

עוד בוואלה!

צבע החטופים והכיתוב "חי": מה חשבנו על המחוך של נועה קירל?

לכתבה המלאה

לאחר הופעתה בפסטיבל החגיגי, העלתה תמונה בעמוד האינסטגרם שלה לצד הכיתוב באנגלית: "זה לא היה קל אבל בעזרת האנשים המדהימים הצלחנו! אנחנו לא ניתן לעולם לשכוח אתכם!!! BRING THEM HOME".

בבוקר התקיפה הובילה לורה בלג'מן-כדר קבוצת צעירים ממסיבת הטבע להסתתר בתוך קרוואן. לורה לצד הצעירים הנוספים היו נצורים בפנים במשך כמה שעות, במהלכן מחבלים ניסו לפרוץ פנימה. לאחר שאירוע פריצת הקרוואן הסתיים "ללא הצלחה" מצד המחבלים, הם החליטו להעלותו באש. תקרית שלמזלנו מתוך בודדות באותו היום, הסתיימה במזל גדול כשכוחות חילוץ הגיעו למקום לסייע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully