וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות האיסור: האם קייט בלאנשט באמת לבשה שמלה פרו-פלסטינית?

עודכן לאחרונה: 22.5.2024 / 11:12

התשובה היא - כנראה שכן. ספקולציות רבות עלו סביב בחירתה של השחקנית האוסטרלית על שטיח אדום בפסטיבל קאן. ניחוח מובהק של הצהרה פוליטית לא מקובלת, כששאלת הגולשים היא האם גב השמלה ורוד או לבן? זה משנה? החליטו בעצמכן

קייט בלאנשט בפסטיבל קאן 2024. Neilson Barnard, GettyImages
מתחכמת או מה?/GettyImages, Neilson Barnard

מפיקי פסטיבל קאן 2024 החליטו כי השנה יש איסור מוחלט בכל הצהרה פוליטית על השטיח האדום והחגיגי שבדרום צרפת. עם זאת, ספקולציות רבות רצות כרגע ברשתות החברתיות לגבי בחירת הסטיילינג של השחקנית קייט בלאנשט ועל איך שבחירה זו הפכה להצהרה פרו-פלסטינית מובהקת.

השחקנית האוסטרלית בת ה-55 צעדה על הרד קרפט לקראת הבכורה לדוקודרמה על חייו המוקדמים של נשיא ארה"ב לשעבר, דונלד טראמפ. לרגל האיוונט וכפי שכל שם נוצץ אחר מכין עצמו לאירוע בו הלוקים הם חלק מאוד משמעותי, החליטה בלאנשט ללכת על שמלת סטרפלס מתוך קולקציית האביב של ז'אן פול גוטייה. שמלה שלרגעים נראתה כהזדמנות להשמיע הצהרה פוליטית ואת דעותיה בענייני המזרח התיכון.

קייט בלאנשט בפסטיבל קאן 2024. Andreas Rentz, GettyImages
שרשרת כתפיים של לואי ויטון/GettyImages, Andreas Rentz

שמלה בגזרת מקסי שהציגה חזית סאטן שחורה עם בטנת משי ירוקה בחלקה הפנימי, בעוד שגב השמלה היה מעוצב ומרופד בגוון עדין של ורוד בהיר. מחשוף הסטרפלס של השמלה נראה באופן מכוון לא גמור במלואו, אליו ציוותה שרשרת כתפיים (מהממת יש לציין) של לואי ויטון שנמשכה לאורך כתפיה.

קייט בלאנשט בפסטיבל קאן 2024. Gareth Cattermole, GettyImages
ורוד או לבן?/GettyImages, Gareth Cattermole

עוד בוואלה!

החלבנית והמתחכמת: 6 לוקים על פלטת הלבנים היישר מפסטיבל קאן

לכתבה המלאה

בזמן שעטו עליה כל הצלמים בלוקיישן, זוכת האוסקר הראתה את הבטנה הירוקה בחלק הפנימי של שמלתה, כך שהיא הועמדה לצד החזית השחורה של השמלה. התמונות הללו כאמור הפכו במהרה לויראליות, כשהמעריצים השונים האמינו שמדובר במחוות סולידריות עם אנשי פלסטין - בהתחשב בכך שצבעי הדגל שלה הם שחור, לבן וירוק ומעליהם משולש אדום.

"כשאגדל, אני רוצה להפוך לקייט בלאנשט, ושתהיה לי החכמה לחשוב שהשטיח כבר אדום, אז אני יכולה פשוט ללבוש שמלה בשחור-לבן עם בטנה ירוקה כדי ליצור נקודה כל כך חזקה", כתבה אחת הגולשות. עם זאת, אחרים מיהרו לציין שגב השמלה של בלאנשט היה למעשה ורוד בהיר, ולא לבן כמו בדגל. מנגד, אנחנו כן יודעות שהכוכבת לא פעם תמכה בהפסקת אש אזורית, והייתה בין 55 השמות המפורסמים שחתמו על מכתב הקורא לעשות זאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully