וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולההה מאמאסיטה: מישל גרציג בטופ משולשים אחרי הלידה

מסלול הקרוז לעונת 2025 של לואי ויטון אירח את מיטב השמות בפארק היפה בברצלונה. מי שזכתה ללוקיישן קל"ב, זו הדוגמנית מישל גרציג שהראתה נוכחות באווירת וינטז' ובתוספת טופ ביקיני משולשים קטנטן

מישל גרציג בתצוגה של לואי ויטון בברצלונה, מאי 2024. באדיבות המצולמת; לואי ויטון,
מישל גרציג בתצוגה של לואי ויטון בברצלונה, מאי 2024/באדיבות המצולמת; לואי ויטון

את מתחם הגנים 'פארק גואל' מילאו בוויקנד האחרון פריטי קולקציית קרוז 2025 החדשה של לואי ויטון. בית האופנה ובראשו מעצב הבית מזה מעל עשור, ניקולה ג'סקייר, בחר את הלוקיישן הארכיטורי שעוצב על ידי האדריכל הקטלוני המודרניסטי, אנטוני גאודי, כרקע לקו הריזורט החדש. ליין הכולל פריטים מחויטים רבים ועד צלליות ראוותניות כחלק מהניחוח הספרדי הנלהב שאימץ.

בשעת הגולדן הגיע למקום גדוד המפורסמים ביניהם סופי טרנר, פיבי דינבור (כוכבת "ברידג'רטון"), ג'יידן סמית' וגם נציגה ישראלית אחת, מישל גרציג שהתמזל מזלה והמסלול היה קרוב לביתה. כזכור הדוגמנית בת ה-26 נישאה לפני כמעט שנה לשוער ריאל מדריד, טיבו קורטואה ובתחילת חודש אפריל קיבלה על עצמה את הטייטל 'אמא', לבתם הבכורה אלי.

מישל גרציג בתצוגה של לואי ויטון בברצלונה, מאי 2024. באדיבות המצולמת; לואי ויטון,
מישל גרציג בתצוגה של לואי ויטון בברצלונה, מאי 2024/באדיבות המצולמת; לואי ויטון

אז רגע אחרי התאוששות הלידה, נצפתה מישל על הכניסה הממותגת של התצוגה. בסטיילינג פשוט ובנגיעת היי-קלאס בהובלתה של הסטייליסטית הדר (דורה) קדוש, הציגה אוסף פריטי רדי טו וור מבית המותג המארח. כל זאת כשבמרכז האאוטפיט עומד ז'קט בלייזר טוויד, בסגנון וינטג' מאופק בצבעי ורוד-חום. עיצוב משובץ הכולל כפתורים זהובים וכיסים המהנהנים לצלליות התפירה הקלאסיות של בגדי הגברים של המותג הצרפתי.

עוד בוואלה!

לא אחת ולא שתיים: נחשפות שמלות הכלה של מישל גרציג

לכתבה המלאה

מתחת לז'קט הנבחר, נרשם טופ ביקיני משולשים שנתן חשיפה יפה לכל אזור הבטן (מאמא טריה כבר אמרנו? חמסה). מוטיב המונוגרמה המוכר של המותג התנוסס בגווניו החומים על כל הפיס. בגזרה הדרומית, נרשם דנים בסיסי במראה השטוף - גזרת אוברסייז נינוחה (נראית סופר נוחה) בעלת קו מותניים גבוה, הכולל חתימת קנבס חומה בצידו הימני ונשפך לסגירת פדלפון.

פיבי דינבור, כוכבת ברידג'רטון

בכל הנוגע לאקססוריז, השלימה עם תיק מנוחש בגווני אפור-תכלת מתוך אוסף פרטי שלה - גם מבית המותג, לצד זוג עקבים כהים ומחודדים עם פרינט הלוגו מכל עבר. הבלונד המשגע נשאר פזור, בתוספת איפור על פלטת הניודים וטאץ' כתמתם שהשאיר את פניה טבעיות ורעננות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully