וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלכה על סניקרס: לטיסיה מניחה לעקבים ומעלה את מניות הנעליים האלו

עודכן לאחרונה: 26.5.2024 / 10:23

בכל הופעותיה הפומביות של מלכת ספרד בחודש האחרון, חזרה ונעלה סניקרס לבנות שעוקבות אחר תכתיבי הטרנד המינימליסטי. שוז שניצחו בקרב האצנים לפני קצת יותר מעשור, וכעת הביקוש לדגם של המותג הבריטי עולה, בעקבות הבחירה הרפואית של לטיסיה להניח את העקבים המחודדים בצד

לטיסיה מלכת ספרד בנעלי סניקרס של המותג Vivobarefoot. Carlos Alvarez, GettyImages
מאמצת את הסטייל הנינוח והמינימליסטי/GettyImages, Carlos Alvarez

יום ועוד יום בו יש ללטיסיה מלכת ספרד (51) הזדמנות לקרוא תיגר על מה זה אומר להתלבש באופן מלכותי, כשהיא ממשיכה לשנות את חוקי המשחק ולבסס נורמות חדשות בבית המלוכה הספרדי. מלתחת הנעליים שלה בחודש האחרון הינה בסימן סניקרס נוחות, במחיר סביר בהחלט - החלטה שגרמה למשוך את תשומת לב אוהדיה (ביניהם אנחנו) ברחבי העולם.

לטיסיה מלכת ספרד בנעלי סניקרס של המותג Vivobarefoot. Paolo Blocco, GettyImages
לטי עדיין בשיאה/GettyImages, Paolo Blocco

לטי, שסובלת מפציעה ברגלה הימנית בשבועות האחרונים ומאובחנת עם נוירומה על שם מורטון, החליפה את נעלי העקב המזוהים עם הסטייל האלגנטי והמתוקתק שלה, בזוג נעלי ספורט. בדגמים שונים של הנעלה שטוחה ונוחה, ביניהם בלטה הבחירה בארבעת האירועים הציבוריים האחרונים בהם השתתפה - דגם Geo Court III של מותג בר-הקיימא האנגלי Vivobarefoot.

נעליי סניקרס של לטיסיה מלכת ספרד, מותג Vivobarefoot. Carlos Alvarez, GettyImages
הגרסה הגבוהה של המותג הבריטי Vivobarefoot/GettyImages, Carlos Alvarez

ברוב האיוונטים היא דואגת לשלב את השוז הנינוחות עם חליפות מחויטות, או לחילופין מכנסיי אוברסייז לצד איזה ז'קט יותר בולט שימשוך את העין מהרצפה. ביום הנצחת המשטרה הלאומית בארמון המלוכה בספרד, היא הרשתה לעצמה להיות קצת יותר משוחררת כשבחרה בבלייזר טוויד ארוג בדוגמת משבצות שחור-לבן, של המותג הספרדיUterqüe . אירוע רשמי בו הגברים הצטרכו להיצמד לדרס קוד של חליפות או מדים, וכאישה יחידה על הבמה, נתנה לעצמה את החופש להתפנק בסניקרס הלבנות.

לטיסיה מלכת ספרד בנעלי סניקרס של המותג Vivobarefoot. Carlos Alvarez, GettyImages
בעלולי החתיך מחפה על גובה העקבים שנעלם/GettyImages, Carlos Alvarez

עוד בוואלה!

מרגו רובי, מאחורייך: המלכה לטיסיה עושה ברבי בשמלה ורדרדה

לכתבה המלאה

בלוקיישן אחר לגמרי, היא שוב פעם הלכה על מינימליסטיות שיא כשהיא מובילה את טקס פרסי ספרות ילדים ונוער במדריד. שם שילבה אותם עם חליפת מכנסיים מחויטים בגוון אקרו, מתוך הקולקציה המשותפת ומאוד מבוקשת של ויקטוריה בקהאם ומנגו. פעם נוספת הייתה בעודה מציינת 160 שנה לצלב האדום, עם מכנסיי פדלפון לבנים ולצד ז'קט וטופ טוויד ורוד-לבן בהתאמה - מבית מנגו.

לטיסיה מלכת ספרד בנעלי סניקרס של המותג Vivobarefoot. Samuel de Roman, GettyImages
בשילוב חליפות בולטות - מנסה לא להבליט את השוז?/GettyImages, Samuel de Roman

הנעליים, שנוצרו מפלסטיק ממוחזר וכוללות פרט ארוג אלגנטי, הם אחד הדגמים שנועדו למי שנועל אותם להגיע לתחושה של "כמה שיותר קרוב ליחף" ונמכר בעלות של כ-175 דולרים. דגם הסניקרס של המלכה יוצר בפורטוגל, נמכר באתר החברה במידות 35-43, שוקל 239 גרם בלבד (!) ומעוצב בהתאם להנחיות של כאמור הנעלה "יחפה", בהשראה אסתטית מעיצובים של שחקני טניס. הדבר אמור להשפיע לטובה לבריאות כף רגלה של קווין לטי (כמו כל נועל/ת אחר/ת), בכך שהחלק הפרונטלי רחב יותר, כדי שהבהונות לא יידחסו וכולל סוליות דקות וגמישות מאוד כך שיועילו לטובת בריאותה. המותג האנגלי שהוקם ב-2012, טוען שכף רגל המונחת בתוך נעל שכזו מבטלת את כוחה ותפקודה, מעצם אמונה בכך ש"ככל שאנשים קרובים יותר לטבע, כך הם יגנו על עצמם יותר". ובכן נראה שהדבר עובד לטובתם כי מאז השימוש של המלכה, ההתעניינות גוברת ובהקבלה מתבקשת גם המכירות.

לטיסיה מלכת ספרד בנעלי סניקרס של המותג Vivobarefoot. Carlos Alvarez, GettyImages
קלאסית כרגיל/GettyImages, Carlos Alvarez

מומחים יגידו שהשימוש בשוז המדוברות, לא הכי יעיל במקרה של בעיות קשת או פציעות מסוימות, בטח לא כשמדובר בשהות באקלים קר או בעת תרגול ספורטיבי. האבחנה הרפואית של לטיסיה כבר גרמה לה לצאת מהעקבים המחודדים שלה לא פעם, דבר שיחד עם צרכי הנוחות שלה, בוודאי הופך אותה לנועלת האידיאלית של הנעליים השטוחות הללו. מה שבטוח, זה שהבחירות שלה בשבועות האחרונים והלאה יהיו משמעותיות בכל הנוגע לשילוב סטייל שונה ומגוון באירועים רשמיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully