וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא הופתענו: המטרה היפה מאחורי שמלת הכלה של שי המבר

עודכן לאחרונה: 27.5.2024 / 7:06

כשמדובר בזמרת הצעירה, ברור לנו שבראש סדר העדיפויות שלה לא עומדים טרנדים אופנתיים ואולי תחומים כשקצת יותר נושקים לה. סתם למשל זורקות, מוסיקה. כך או כך, אמש באה בברית הנישואין ומאחורי שמלת הכלה הצנועה, עומד לו מסר צנוע אף יותר - שמאוד תואם את אופיה

שי המבר מתחתנת עם נדב סיון/אורית פניני; יח"צ

הזמרת ופיינליסטית 'הכוכב הבא', שי המבר בת ה-26 נישאה אמש בשקט-בשקט בחתונה צנועה, לבחיר ליבה, נדב סיון (32). בחתונה קטנה בנוכחות 50 אורחים הכוללים משפחה וחברים קרובים בלבד (פלאס קרן פלס אחת), תחת חופה וקידושין השניים החליפו טבעות במושב אמירים במטע הזיתים שבצפון.

שי המבר מתחתנת. בן קלמר,
סימן טוב ומזל טוב מתוקים/בן קלמר

ברגעי תחקיר קטנטנים בכדי להבין מי עומד מאחורי עיצוב השמלה, די מהר הבנו שהמבר היא לא אחת שרצה אחרי טרנדים וככל הנראה יש לה דברים רבים אחרים בראש סדר העדיפויות שלה. סתם למשל זורקות, מוסיקה. כך או כך, מאחורי שמלת הכלה הצנועה בגזרת מקסי משוחררת, הכוללת צווארון גבוה עם עיטורי תחרה באזור בית החזה - עומד בוטיק רוח נשית.

שי המבר מתחתנת. בן קלמר,
מטרה יפה שמאוד תואמת את אופי הזמרת/בן קלמר

עוד בוואלה!

כששמלת החופה של מאיה בוסקילה מוצלחת, השאר לא באמת חשובות

לכתבה המלאה

מדובר בבוטיק שהוא בעצם מיזם חברתי, המציע מגוון שמלות כלה בטווח מחירים אטרקטיבי ונוח לחלוטין ביחסי לתמחורים הקיימים כיום בשוק (1,800-2,500 שקלים דרך הבוטיק). כשמאה אחוז מרווחיו הולכים לנשים במעגל האלימות - כלומר, יש גם משמעות וגם אלטרנטיבה אקולוגית. עמותת "רוח נשית" פועלת לקידום עצמאותן הכלכלית של נשים נפגעות אלימות, על מנת שיוכלו לצאת ממעגל האלימות ולהתחיל חיים חדשים.

שי המבר מתחתנת עם נדב סיון. אורית פניני,
מחשוף גב פתוח שמתחילת בסוף קשירת הקולר/אורית פניני

מפתיע שזו הבחירה של שי? זה לא. אחד משירי הזמרת הצעירה שהכי תפסו הוא "פעם את לילה", אותו ביצעה לראשונה בשידורי 'הכוכב הבא' בקשת 12. שם סיפרה כי כתבה את מילותיו על תקיפה מינית שעברה בעצמה והשאירה בה טראומה מורכבת שלקח לה זמן להירפא ממנה. סינגל שהפך לאחד מהמנוני המלחמה, שמחוויה אישית של שי, גויס לריפוי המדינה בהקשר ישיר לפשעי המין שחמאס ביצע בחטופות הישראליות ובחוסר ההזדהות והסולידריות הנשית ברחבי העולם.

שי המבר מתחתנת. בן קלמר,
עיטורים בבית החזה/בן קלמר

ונחזור לערב השמח שלה. בנוסף למטרה היפה, היו גם קצת טאצ'ים של ביוטי וגלאם מאוד עדינים. הזמרת אספה את שיערה לגולגול מרושל, לצד פוני פרונטלי שהתנופף לו בכיף ברוח. עליו הינומה חצי שקופה, שנשפכה על גבה שנשאר חשוף עקב עיצוב השמלה הפתוח בחלקה האחורי.

שי המבר מתחתנת, קרן פלס אורחת. בן קלמר,
המנטורית פלס הגיעה להרים לכלה הטרייה/בן קלמר

כזכור, שי התארסה לבויפרנד במהלך חופשה זוגית בתאילנד, בן זוגה מזה שלוש שנים, שהשתחרר באותם ימים משירות מילואים לאחר שלחם בעזה ביחידה מובחרת במשך חמישה חודשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully