וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלי לוי חוגגת ואנחנו לא סגורות מה יותר מוצלח - הקארה או השמלה

עודכן לאחרונה: 28.5.2024 / 15:45

לשחקנית והדוגמנית האהובה תמיד יישאר מקום חם בליבנו. אתמול חגגה עם כל החבו הקרובה את יום הולדתה ה-44 במסיבה ביתית אינטימית וספונטנית. אנחנו בחרנו להתעכב על הקארה ההורס והקלילות של השמלה הורודה

מלי לוי חוגגת 44. יח"צ,
תמיד בלב/יח"צ

מוקפת בבסטיז, מוזיקה טובה, אוכל טעים וכל טוב, חמסה - מלי לוי חגגה אתמול את יום הולדתה. הדוגמנית והשחקנית שתמיד נשמור לה מקום חם בלב, ציינה 44 שנים על פני האדמה במסיבה אינטימית ודי ספונטנית בביתה.

מלי לוי חוגגת 44. יח"צ,
דרס קוד: קליל ושיק/יח"צ

שירי מימון, יעל גולדמן פפר, עדי הימלבלוי, הקוסמטיקאית של הסלבס קרן ברטוב ועוד רבות וטובות הגיעו להרים ולשמח, כשכולן מקפידות על דרס קוד ביתי, נוח וקליל. כלת השמחה בחרה בטוטאל לוק ורוד, שאמנם לקח לנו זמן לאתר לכן אותו, אך לוי דאגה לתת לנו את כל הפרטים החשובים.

מלי לוי חוגגת 44. מסך אינסטגרם malilevi,
והקארה המשגע מה איתו/מסך אינסטגרם malilevi

עוד בוואלה!

ברייק נחוץ: נועה בני צובעת את מונקו עם השמלה הזו

לכתבה המלאה

מדובר בשמלת מקסי (כ-980 שקלים) מתוך קולקציית הלייבל של אושיית האופנה קמילה קואלו, הנמכרת בריבולב. דגם בעיצוב עוטף עם קשירת מותנית אליה בעצם מופנית כל תשומת לב של השמלה. מעל הקשירה היפה מתנוסס צווארון נמוך היוצר מחשוף וי עמוק, בתוספת מתוקה ומסוקסת של שסע שמאלי.

מלי לוי חוגגת 44. מסך אינסטגרם malilevi,
כל החבו הגיעה להרים/מסך אינסטגרם malilevi

בכל הנוגע לאקססוריז, השחקנית התאבזרה בשוז על עקב בגוון ניוד, שרשרת פנינים עגולות קצרה וכמובן זר פרחים על הראש. לא יכלנו להתעלם ולשבח שוב ושוב ושוב את תסרוקת הקארה הממכרת שעשתה בחודש ינואר האחרון. מעצב השיער שגיא דהרי היה זה שעשה לה את שינוי הפלא המבורך (לא שלפני לא היה טוב, אבל זה כבר וואו) - מייקאובר מרענן שלרוב מאוד צולח על מי שיודעת לנהל ולהתנהל עם קארה חלקלק בזהירות יתרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully