וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פנים אדומות ונפוחות, כוויה": האסון הקוסמטי של האחיות כרקוקלי יצא משליטה

רגע לפני ההופעה ברידינג (22.6) לירון וטלי, האחיות לבית משפחת כרקוקלי עונות על שאלון האופנה והטיפוח שלנו. מה גרם להן לכוויות בפנים, על מה בחיים לא ישלמו, מה הכי מפריע להן לנגן על פסנתר ואיך הסבון של 'כיף' נכנס לתמונה?

מה האסון הקוסמטי הכי גדול שקרה לכן?
טלי: "בן זוג שלי ואני חזרנו מאוחר ממסיבה שהייתה קרובה לבית של ההורים שלו, אז ישנו אצלם. הייתי עם איפור והייתי חייבת להוריד אותו, אבל לא הבאתי איתי מסיר איפור ומגבונים. הלכתי לאמבטיה שלהם וראיתי בקבוק לבן שאני יכולה להישבע שראיתי שכתוב עליו מסיר איפור. שמתי קצת על נייר טואלט הורדתי את האיפור והלכתי לישון. בבוקר קמתי עם פנים אדומות כמו כוויה, כואבות ונפוחות - מסתבר שזה היה משחה לגב לפצעי אקנה שהיה לאח שלו".
לירון: "חד משמעית הפוני המחריד שעשו לנו לפני 10 שנים כשהתמודדנו באקס פקטור בשביל ה"מייקאובר" לפני השידורים החיים. מה שקרה זה שממש לא רצינו לעשות וההפקה פשוט לחצה עלינו בטירוף. היום אין סיכוי שדבר כזה היה קורה, אנחנו תמיד על הכל ומקבלות את ההחלטות. שנה שלמה אחרי התוכנית הסתובבתי עם קשת כדי להסתיר את זה מאחור".

ניתוח/טיפול שנורא בא לכן לעשות ואין לכן אומץ?
טלי: אין משהו שנורא בא לי לעשות, אני מאמינה שבעתיד זה יכול להשתנות אבל עכשיו מרגישה לגמרי בנוח עם מה שיש. חוץ מזה אני הכי חרדתית בעולם, אפילו בדיקת דם אני תמיד בוכה והרופא מביא לי בסוף מדבקה - אז לא מסוגלת כרגע לחשוב על זה".
לירון: "וואו לא עשיתי אף טיפול עד היום, חוץ מטיפול פנים בסיסי וגם זה התחלתי רק לפני שנה פעם ראשונה. האמת שהגבול בין הרצון לשנות משהו לבין משהו שהופך לטרנד הוא גבול דק ומטושטש מאד בעיניי. אני נורא אוהבת את השפתיים שלי לצורך העניין ומרגישה שאני כמעט בין היחידות שלא עשו וכן כל פעם שאני רואה תמונות של בנות אני חושבת לעצמי 'מממ מעניין איך זה ייראה עליי' וזו מחשבה שנטו מגיעה ממקום שזה הפך להיות הנורמה… נערות בנות 15 עושות היום".

אם ידכן משגת - תבחרו בתיק ממותג או נעליים ממותגות?
טלי: "האמת שתיקי יוקרה לא מדבר אליי בכלל. תנו לי פאוץ' סטייל מגניב וטוב ואני בעננים. לא אוהבת תיקים שחורים עם לוגו גדול באמצע. נעליים אני מכורה אז הייתי משקיעה, אבל למזלי יש לי טעם זול, אז זה לא יסתכם בהרבה".
לירון: "תשובה חד משמעית לא אם לא אוהבת. לעולם לא אקנה משהו בגלל ה"מותג", אין לי ולא היה לי אף פריט שעולה על 600 שקלים שקניתי לעצמי… אם היה לי כסף ללא הגבלה והייתי רוצה לקנות משהו מתוך מקום שאני ממש אוהבת ורוצה הייתי קונה, אבל לא בגלל השם. וגם אז הייתי שמה גבול. אני ארגיש טוב יותר לבזבז על כמה פריטים, מאשר על פריט אחד באותו סכום. אני כן יכולה לומר שעל שירים ומוזיקה אנחנו מוציאות המוןןן כסף, אז זה אינדיבידואלי".

מה הקנייה הבאה שלכן, במה אתן חושקות?
טלי: "אני יודעת שלהרבה בנות יש וויש ליסט של פריטים - אז אצלי זה לא קורה. יש דברים שאני יותר אוהבת לקנות כמו גופיות בייסיק, ג'ינסים שזאת התמכרות קשה (כל הארון שלי ג'ינסים) וסניקרס.
לירון: "בא לי מלא בגדי ספורט חדשים, אמאלה חולשה. זה משהו שאין לי ייסורי מצפון להוציא עליו כי אני משתמשת מלא. אבל גם לא אקנה טייץ אחד ב-600 ש"ח אני אחכה למבצע. יש חנות שנקראת אליטל ויש בה דברים וואו של כל המותגים (לא מאמינה שחושפת את הסוד)".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

איפור בחמש דקות: מה הסדר והמוצרים?
טלי: "קודם כל מנקה את הפנים עם סבון פנים. אחרי זה שמה סרום ויטמין סי, ואחריו קרם פנים שניהם של fre. עליו שמה את המייקאפ מים של שאנל שהוא חובה, ג'ל גבות, טינט סומק של שאנל תוחם שפתיים של מאק ומעל ליפסטיק אגדי של nyx".
לירון: "אז ככה בראש ובראשונה - ג'ל שקוף לגבות לסרק עדין, סומק - בתכלס לובלו דובדבן ששמה נגיעה על הלחי ומורחת עם היד זה מעולה חח. מסקרה של לוריאל הזהב הדקה - ורק היא!!! מניסיון. תוחם שפתיים עדין של נארס וליפגלוס שקוף של דיור, הם הכי טובים בדברי השפתיים בעיניי".

הבושם שאתן הכי משתמשות בו לאחרונה?
טלי: "מכורה מכורה לבושם של ראלף לורן התכלת! אין בושם כזה".
לירון: "לא יעזור הבושם האהוב עלי בעולם זה ה-CK הלבן-זהב (in 2 you) ויש אותו רק בדיוטי פרי. זה מבאס רצח! אז קונה כל פעם שמישהו שמכירה נוסע. זה בושם זול, קליל לא מתוק מדי, ריחני כל כך ומיוחד אין עליו בעולם. אני אוהבת ריחות של בשמים לגברים אז זה מתחבר לי טוב".

מי איש הגבות שלכן והאם אתן נוגעות עד שאתן מגיעות אליו?
טלי: "בתור ילדה תמיד הרגשתי חד גבה. עם שפם. אז מצאתי את עצמי כל שבועיים אצל הלנה הקוסמטיקאית שדאגה להגיד לי שאני עיראקית וככה זה אצלנו. היום אני לא נוגעת בגבות. ממש אוהבת שהן פשוט ככה - אני רק מורידה באמצע לעצמי עם פינצטה כי חד גבה תמיד נשאר חד גבה. עשיתי רק פעם אחת לחתונה גבות וגם כל שנייה ביקשתי מהקוסמטיקאית שלא תוריד כלום, אז בתכלס לא ממש היה שינוי".
לירון: "אני חייבת להתמיד יותר כי אני יכולה להגיע למצב של שפם וחד גבה שזה לא נעים. לאחרונה מצאתי מישהי מהממת בשם עדי אלימלך וטלי סיפרה לי עליה שעשתה אצלה לפני החתונה והלכתי והתאהבתי. הבעיה אצלי שאני סופר רגישה, אז כשאני עושה שפם-גבות אני שלושה ימים אדומה עם שלפוחיות (נגיד לטלי זה לא מזיז). בגלל זה אני תמיד דוחה את הקץ".

הליכים קוסמטיים/בוטוקס - בעניין או שעוד לא שם?
לירון: "אני חושבת שאם יגיע הרגע ואם יפריעו לי קמטים מסוימים אעשה בקטנה הכי טבעי... אבל אני עוד לא שם".

שלושה מוצרי ביוטי שהם מאסט מבחינתכן?
טלי: "ליפגלוס בכל צבע, בכל מרקם, של כל חברה - יש לי אולי 30 בתיק איתי תמיד, ג'ל גבות של nyx , טינט של שאנל".
לירון: "חמאת גוף של ברא צמחים - מאסטר פיס עולמי, ליפגלוס שקוף, קרם עיניים של מימי לוזון - חשוב חשוב".

טיפ מנצח לשיער?
טלי: "לא לחפוף כל יום אפילו שאני חוטאת בזה. אני ממש שמה לב שכשאני חופפת כל יום הנשירה מתגברת. וגם השיער שומני יותר. וכמובן לייבש את השיער אחרי מקלחת ולא לישון עם שיער רטוב".
לירון: "לייבש על חום סבבה עם פן אחרי המקלחת, בלי יותר מידי להבריש ולקחת B12 ".

יש לכן רבע שעה להתארגן בבוקר - מה תלבשו שתרגישו בו הכי טוב?
טלי: "כמובן ג'ינס אוברסייז רציני שיושב נמוך - וגופיית סבא. זה פשוט תמיד הכי יפה והכי סטייל".
לירון: "טרנינג שיושב יפה, טישרט לבנה קטנה וסניקרס".

הפריט הכי יקר שיש לכן בארון והאם אתן מתחרטות לעיתים שרכשת אותו?
טלי: "בטח גם לירון תענה על זה ככה - אבל הלכתי איתה לקנות לה משקפי שמש ונפלתי גם וקניתי ריי באן ב-640 ש"ח. אני יודעת שבנות קונות תיקי יוקרה גם בעשרות אלפי שקלים, אבל זה באמת לא מדבר אליי ולא חושבת שאי פעם אקנה פריטים בסכומים כאלה".
לירון: "קניתי עכשיו משקפיים של ריי באן שאיבדתי לפני שנה וממש התבאסתי על זה והן עלו 540 ש"ח אחרי הנחה שהייתה בחנות. העגולות הפשוטות עם מסגרת הזהב, אין עליהן".

הפריט הכי זול שיש לכן בארון?
טלי: "יש לא מעט פריטים זולים. נראה לי שהכי זול זה גופיות סבא שקניתי בסייל בזארה. בטח ב-20 שקלים".
לירון: "חולצות טישרט מחצי חינם שקניתי ב-19.90 שקלים".

חנות בחו"ל שאתן הכי אוהבות לעשות בה שופינג?
טלי: "חד משמעית- אורבן אאוטפיטרס!! מכורה קשות! הייתה חנות בארץ בקניון עיר ימים וכל פעם הייתי עולה לשם לרגל ומתרגשת. לא האמנתי שהיא נסגרה חשבתי שפרנסתי אותם טוב מאוד. עכשיו לפני כל חו"ל אני קודם כל בודקת איפה יש חנות שלהם. זה כל מה שאני אוהבת בבגדים".
לירון: "ברנדי מלוויל! הלוואי שהיה גם בארץ, זה פשוט וזה סטייל וזה טוב לי במידות. אפרופו ברנדי מלוויל, למרות שזה גובל בהעתקה - פתחו לא מזמן את Ruby Bay וזה ממש חמוד, אני קונה שם דברים יומיומיים מהממים".

מותג ישראלי אהוב?
טלי: "יש מותג ישראלי חדש שפתחה חברה שלנו המהממת, עמית פרקש - היא פתחה ביחד עם שותפה מותג שנקרא sun and lilies. יש שם פריטי בייסיק הכי איכותיים שמקפיצים כל לוק. קלאס באפס מאמץ".
לירון: "מבחינת קוסמטיקה מימי לוזון, אין ולא היה על המוצרים שלה".

ציפורניים - ארוכות או לא מסוגלות לשאת את המגמה?
טלי: "אוהבת ציפורניים ארוכות אבל במונחים שלי - זה כן ארוך שאפשר לעשות קישוטים משוגעים, אבל לא ארוך שאי אפשר לפתוח סוגר של שרשרת. חייבת שיהיה לי נוח לנגן בפסנתר אחרת אני משתגעת".
לירון: "קשה לי לנגן בפסנתר כשהן ארוכות, מה גם שהמבנה שלי כמו של ציפור אז קשה כשזה ארוך מדי, כל הילדות צחקו עליי שיש לי אצבעות של ציפור. מנסה שלא יהיה קצר ממש, כשאני עושה הן אורכות לי מהר מדי, כבר אחרי שבוע. אוהבת לעשות דוגמאות ולא לק רגיל".

מה חטא הטיפוח שלכן? על מה אתן לא מקפידות וחבל?
טלי: "אני חושבת שהחטא הכי חמור שלי שאני חייבת לשנות הוא שתיית מים מרובה!! חייבת להקפיד בזה. כל פעם שאני מקפידה העור נראה הרבה יותר זוהר ובריא".
לירון: "לא מקפידה תמיד בלילה על מסכה לפנים או על לשטוף אותם עם סבון פנים מיוחד ומים מיסלריים ובא לי יותר להקפיד! אני יכולה להוריד איפור אם אני עייפה עם סבון ידיים של 'כיף' וזה באסה. חייבת להתמיד".

איפה אתן קונות בזול?
טלי: אוהבת לקנות ביד שניה - זה לא תמיד זול ולפעמים אפילו יותר יקר, אבל יש פריטים שאני מוצאת בזול ומרגישה שזה כזה מגניב שאין עוד אחד כזה לאף אחת בארון".
לירון: "ביד שנייה!! אוהבת ברמות! היה לנו גם מותג כזה שנקרא cara closet והלך ממש טוב! הבאנו את כל הסחורה מקייב כשעוד הייתה קייב, אנחנו בהמשך נרצה לחדש את המותג".

הפריט הכי נוסטלגי שיש לכן בארון?
טלי: "יש לי חולצה שעשו לנו בגן חובה - הדפיסו תמונה של כל ילד על טישרט לבנה. אז אני לובשת אותה לפעמים וזה מצחיק אותי ללכת עם תמונה של עצמי מהגן".
לירון: "בגד בת המצווה שלי!!! מחריד של החיים אבל אייקוני - חולצה מבריקה ורודה וחצאית רשת ורודה-לבנה. יש לי גם חולצה מהגן של טלי עם תמונה שלה, אני שרופה על החולצה הזו היא סטייל".

על מה בחיים לא הייתן משלמות?
טלי: "לא הייתי שמה הרבה כסף על ארנק. יש בנות שזה נורא חשוב להן, מצדי לשים את הכסף בשקית ולצאת".
לירון: "לא הייתי משלמת על חגורה. אבל מעריכה את מי שכן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully