וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשגופיית פסדובלה מתעלה על גבר במדים: דור הררי מלך הרחבה החדש

עודכן לאחרונה: 30.5.2024 / 14:29

הפשוטע אמרה ואנחנו איתה, בודדות הפעמים בהן גבר נראה יותר טוב בגופיית פסדובלה מאשר על מדים - ובנימה זו, היי לדור הררי ו-וולקאם למדור. אמש נפתחו שידורי 'רוקדים עם כוכבים' וכבר רשמנו לעצמנו כמה נקודות לטובה - בעיקר בלוק הכלתי והברבורי של לוסי איוב

לוסי איוב בשמלה של ויוי בלאייש ברוקדים עם כוכבים/מסך אינסטגרם sivanhimy

ברגישות האופיינית לה, פתחה אמש לוסי איוב את פרק הבכורה של רוקדימים בקשת 12 ואין פלא שזו אחת הסיבות שהתעגענו לנוכחותה על המסך. אמנם עברו רק 7 חודשים מאז הגמר הגדול בו עדי חבשוש קטפה את גביע המרקדת, אך כפי שבעצמה אמרה אתמול במונולוג פתיחת השידור (שגם גרף רייטינג יפיופי) התוכנית ממשיכה כדי להרים ולו במעט את מצב הרוח ככל הניתן, לצד המצב במדינה.

לוסי איוב, רוקדים עם כוכבים. רותם לבל; מסך אינסטגרם סיון חימי,
אחרי 7 חודשים שוב על המסך/רותם לבל; מסך אינסטגרם סיון חימי

אז מה היה לנו? איוב, בסטיילינג בהובלתה של סיון חימי, עשתה סיפתח לעונה בשמלת מקסי כלתית ולבנה מבית המעצב הישראלי ויוי בלאייש. דגם כחול-לבן הכולל כתפיות דקיקות שעטפו את צווארה, מחשוף חזה מעוגל, פלאס קשירת שרוכים ממורכזת ממנו נשפכת חצאית רחבה ומלאת קפלים. באיפור של תהילה גוטליב ועיצוב שיער עליו פיקד אדיר יעקב - תסרוקת גולגול הדוקה ומסורקת אחורנית, שסייעה בחשיפת זוג עגילים נתליים מבית פדני, לצד צמידים וטבעת תואמת.

רוקדים עם כוכבים. קשת 12, צילום מסך
כשגופיה מנצנצת מחמיאה יותר ממדים? מקרה נדיר/צילום מסך, קשת 12
דור הררי, רוקדים עם כוכבים. מסך אינסטגרם ריקי דלאל, צילום מסך
פסו-הייייי/צילום מסך, מסך אינסטגרם ריקי דלאל

עוד בוואלה!

תיאמתן לפני? (רק)דנית גרינברג ומאיה קיי מסובבות ראשים

לכתבה המלאה

אנחנו לא מרבות לכתוב על התלבושות של הרקדנים, שכן מדובר בבגדי הופעה ואף מעין תחפושת לעיתים. אבל אם יש מישהו ששווה לציין לשבח (שלא נאמר לעוףףף עליו) מהכוכבים אמש על הרחבה, זה השחקן דור הררי בן ה-35. מעבר לפאסון הלוחם הרגיש (כן, כמעט דמענו בת"ז), הציג בין היתר שרירי ידיים חטובים תחת גופיה שחורה במסגרת מעוטרת בתפזורת אבני חן זהובות, בעיצובה של מעצבת שמלות הכלה וערב, ריקי דלאל. איך אמרה הפשוטע? מהפעמים הבודדות שגבר פחות מושך במדים מאשר בבגדי פסדובלה - וצדקה.

לאה ינאי, רוקדים עם כוכבים. יח"צ, צילום מסך
פותחת עונה עם אוריה עזרן/צילום מסך, יח"צ

מי שעוד הפתיע אותנו לטובה, זו השופטת החדשה על השולחן הביקורתי - לאה ינאי, היא אחת מבכירות עולם המחול המקצועי בישראל ובעולם. בשמלה שחורה דרמתית משהו של המעצבת אוריה עזרן, בעלת שרוולים ארוכים, צווארון גבוה ופרטי רשת לרוחב החזה שנמשכו אל תוך השרוולים. הסטייליסטית מזל חסון נבחרה להלביש אותה במהלך העונה כולה וזה בהחלט מזל גדול, מאחר שהיא הייתה אמונה גם על הגלאם האינסופי של רונה לי שמעון בעונה הקודמת. להשלמת המראה ענדה תכשיטים של מותג היוקרה ה.שטרן, בתוספת צמה דקיקה וארוכה במיוחד עם נגיעה אדומה על שפתייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully