וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיאמתן לפני? (רק)דנית גרינברג ומאיה קיי מסובבות ראשים

עודכן לאחרונה: 29.5.2024 / 16:11

בעוד שעות ספורות תתחיל העונה החדשה של 'רוקדימים' וכבר צילי וגילי החדשות מציגות לוקים מלאי פאייטים, כיאה לתכנית המסנוורת (לפעמים מדי). מחיר השמלה של קיי, בחירת המותג של דנית, שילוב הצבעים של אנה ארונוב ולירז צ'רכי אחת ויחידה - כל הפרטים

דנית גרינברג ומאיה קיי בהשקה של רוקדים עם כוכבים 2024. אורטל דהן,
צילי וגילי החדשות, היוש/אורטל דהן

העונה החדשה של "רוקדים עם כוכבים" תתחיל הערב בקשת 12 ואם נאמר את האמת, אין דבר יותר משעשע ומרשים מלשבת על הספה בבית ולראות את המפורסמים שלכאורה "הכל זוהר" אצלם, מפזזים על הבמה בפריים טיים. או במילים אחרות - התגעגענו. אתמול התקיימה ההשקה הרשמית לעונה, אליה הגיעו כל השמות הגדולים שהצליחו לעבור את שלב האודישנים המבוקשים, ואין ספק שזו הולכת להיות עונה שהיא קצת יותר מעבר לרק מובים מסורבלים - והרבה מאוד ראליטי-טראש במובן הכיף של המילה.

דנית גרינברג בהשקה של רוקדים עם כוכבים 2024. אורטל דהן,
הפאייטים שגייסו כל טיפת גלאם במקום/אורטל דהן

אנחנו כמובן מצפות לחזרתם של הלוקים הסופר מושקעים של המנחה לוסי איוב לקדמת הבמה, לאחר לידת בתה הבכורה בחודש יולי האחרון. לצידה בשולחן השופטים אנה ארונוב, מינוס רונה לי שמעון אהובתנו, שלצערנו כבר לא תיקח חלק מהתכנית ובכיסאה תשב הרקדנית הבינלאומית לאה ינאי.

אז רגע לפני שהן עולות על אאוטפיטים מסנוורים (לפעמים מדי), הספקנו לקבל טיזר אמנם רגוע אך בהחלט משאיר טעם של עוד. ראשונה תעלה דנית גרינברג שמצלמות הראליטי כלל לא זרות לה. דנית, או "רק-דנית" כפי שהיא כבר דאגה לכנות את עצמה, הגיעה להשקה בשמלת סליפ קלילה בעלת פרינט פרחוני מבית המותג זאדיג אנד וולטר (2,705 שקלים). מעבר לרצועות התחרה המעטרות את חלקה העליון, אין צורך לפרט מדוע הפאייטים השמנתיים הם אלה שמגייסים את כל הגלאם ומשדרים אפקט של הדפס רטוב.

מאיה קיי והרקדן שלה בהשקה של רוקדים עם כוכבים 2024. אורטל דהן,
מאיה קיי והרקדן - חכו שתבינו מאיפה הדרס/אורטל דהן

עוד בוואלה!

קטנה, מתוקה ושובבה: האובססיה החדשה של מאיה קיי

לכתבה המלאה

את שאר הלוק סגרה עם פריטים שבזה הרגע יצאו מהתנור והושקו - קולקציית הקיץ החדשה של פנדורה ומשקפי שמש שחורים בעיצוב מלבני צר של סן לורן. לצד גולגול אסוף בתסרוקת מרושלת עם שני שוונצים עבים בפרונט, שנעשתה על ידי רן קריסי, ואופרה על ידי שחר שבו בעזרת פלטת ניוד נורא מחמיאה.

לצידה הבסטי החדשה, צילי וגילי של 'רוקדימים' - מאיה קיי. את המובים של קיי אנחנו כבר די מכירות מהטיקטוק ובטוחות שצעדיה הראשונים בתכנית יהיו לא פחות טובים. לפחות כמו שמלמלת המיני אותה בחרה ללבוש להשקה - כברבור ורוד ועדין הלכה על שמלת סטרפלס מלאת פאייטים מהפנטים של טונטי פור סבן, להם משמשת כפרזנטורית. כן כן, זו אמנם נראית שמלת נשף לכל דבר ועניין, אך היא יותר מנגישה לכל כיס במחיר של 199.90 שקלים בלבד!!

אנה ארונוב בהשקה של רוקדים עם כוכבים 2024. אורטל דהן,
אווירת ספארי משובחת/אורטל דהן

זוג נוסף שחייב לציין לטובה מרגע טרום הגעתן למסך זו אנה ארונוב ולירז צ'רכי. אוי אלוהים, האישה הזו היא פשוט ברכה לעיניים, בשמלה בז' צמודה ומלאת כיווצים מבית MOTHER OF ALL. ואנה ארונוב אחרונה חביבה, שאנחנו כמובן נתעסק בה רבות במהלך העונה - בשילוב צבעים מוצלח של מכופתרת תכלת מפוספסת, לצד חצאית חאקי מתרחבת פלאס סגירת חגורה של פראדה ותיק מותאם של גוצ'י עם רוכסן בורדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully