וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואחת בהשראת שוז של שאנל: שמלות הכלה של הבלוגרית עינב כהן

עודכן לאחרונה: 2.6.2024 / 9:45

משפיענית האופנה והלייף סטייל נישאה בסוף השבוע האחרון לבחיר ליבה. כמצופה, הלכה על חבילת הכל כלול של 3 שמלות כלה מבית המעצבת טל מדינה. שתיים מלאות תחרה ונוספת בהשראת שוז של שאנל, סביבן נוצרה השמלה

הבלוגרית עינב כהן בשמלת כלה של טל מדינה. עומרי לוי,
ההינומה והשובל ההיסטרי עשו כאן את כל העבודה/עומרי לוי

סוף השבוע האחרון בקרב אושיות האופנה באינסטה היה בסימן יום נישואיה של הבלוגרית עינב כהן (133k עוקבים). הערב בו באה תחת חופה וקידושין לברית עם אהובה הדוגמן בר טוויטו התקיים במתחם האירועים לוקא, וכפי שכבר יכלנו לנחוש - האיוונט החגיגי (בטח בחייה של בלוגרית אופנה) כלל שלוש שמלות מבית המעצבת הישראלית, טל מדינה.

הבלוגרית עינב כהן בשמלת כלה של טל מדינה. עומרי לוי,
דרמטית ורומנטית בשמלה ראשונה/עומרי לוי

עוד בוואלה!

עינב כהן: "קניתי תיק בעשרת אלפים שקלים. אני בחיים לא אתחרט על זה"

לכתבה המלאה

השתיים עבדו יחד במהלך חצי השנה האחרונה ויצרו לוח השראה על מנת לייצר קשר וחיבור בין 3 השמלות בחתונה. העיצובים נוצרו תוך הישענות על עולמות הוינטג' האהוב על עינב, בשילוב הסטייל האישי שלה. שימוש בבדי תחרה בגווני שמנת בהירים, פודרה וניוד חמים ולא לבן בוהק וקר. "לעינב היה חשוב שהשמלות יהיו נצחיות בסטייל שלהן, קלאסיקה על זמנית, קוטור בעבודת יד המשלבים חיבורים של רקמות ותחרות", מספרת מדינה.

הבלוגרית עינב כהן בשמלת כלה של טל מדינה. Your Story - wedding photography,
שמלה שנייה בקריצה לעולמות הלנז'רי/Your Story - wedding photography

השמלה הראשונה, איתה פתחה את האירוע וצעדה לחופה הייתה שמלת מחוך בגזרה נסיכותית עם מפתח לב סופר קלאסי, ללא מחשוף עמוק כך שלא ימשוך את תשומת הלב למעמד החופה. בסופר דרס הדרמטית שולב בד משי בצבע שמנת בתהליך שתי וערב בבד עם כפלים עדינים עם קשר במרכז. השמלה התחילה במחוך אטום, שנמשך אל תוך חצאית תחרה רומנטית עם בטנה חצי שקופה, כשבחצאית עצמה שולבו חמישה בדים שונים, פלאס שובל מטריף באורך 3 מטרים - מה שהוביל להדגשה יפה של הפיגורה של כהן.

הבלוגרית עינב כהן בשמלת כלה של טל מדינה. Your Story - wedding photography,
מחשוף גב עמוק/Your Story - wedding photography

כנהוג, השמלה השנייה היא קצת יותר כיפית ופחות רשמית (הו-הו וחכו שנגיע לשלישית). השמלת מסיבה נחשפה בסלואו - עיצוב מחוך עם מפתח עמוק בסגנון לנז'רי בזכות פפיון לב ניודי באזור החזה, בהשראת "גטסבי הגדול". שלושה סוגי תחרה רקומה בתפירה של פנינים טבעיות בגוון שמפניה, עליהן נעשתה עבודת הרקמה מה שהעניק לסיפור את טאץ' הגלאם. בנוסף נרשם שסע עם גימור בגובה הנעליים, לצד שובל עדין מאוד.

הבלוגרית עינב כהן בשמלת כלה של טל מדינה. עומרי לוי,
גם בעלולי היה/עומרי לוי

החלק השלישי והשובב יותר יש לציין, היה בסימן רומנטי וקלאסי. במקרה הזה, הלוק החל דווקא בבחירת הנעליים - עקבים לבית שאנל שעינב ראתה בפריז והתאהבה בהם, וסביב השוז הללו עוצבה השמלה השלישית. עוד פיס עם נגיעות המזכירות הלבשה תחתונה, אך הפעם ללא שקיפויות אלא אטומה לגמרי.

הבלוגרית עינב כהן בשמלת כלה של טל מדינה. עומרי לוי,
שוז לבית שאנל סביבן נוצרה השמלה השלישית/עומרי לוי

מדינה המוכשרת מצאה ובחרה בבד המזכיר את בדי שאנל האייקונים, בגוון לבן-חלב: "תפרנו שלוש או ארבע פעמים את השמלה הזאת עד שהגעתי לתוצאה שחיפשנו, והיא אחת הגאוות הגדולות שלי בתור מעצבת במיוחד בגלל הטכניקה ותהליך הבנייה שלה", משתפת. בעצם מדובר בגזרת מיני עשויה משני חלקים - חזייה מחויטת וחצאית מתרחבת אל תוך גזרת פרינסס בלונית ועדינה. כחיבור לנעלי השאנל בעלות הפס השחור, לשמלה נתפר פפיון שחור המזוהה עם המותג במפתח החזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully