וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מה קשור את עירומה": אדל בספלוב ועדן בן זקן הולכות על קצה חוט

עודכן לאחרונה: 2.6.2024 / 14:40

אחת הצליחה לעצבן את העוקבים ואחת דווקא הוסיפה לעצמה כמה נקודות זכות - שתיהן מאמות לוהטות, שתיהן בחרו בסופ"ש האחרון למשוך בחוטים, כל אחת בדרכה. לגיטימי להגיע ככה לחתונה של הבסטי?

אדל בספלוב; עדן בן זקן. מסך אינסטגרם adelbespalov; edenben_zaken, צילום מסך
מושכות בחוטים - מי עשתה את זה טוב יותר?/צילום מסך, מסך אינסטגרם adelbespalov; edenben_zaken

הזמרת והמאמא הלוהטת בת ה-29 נמצאת אולי בימים הכי טובים שלה מבחינת סטיילינג נכון, מחמיא, שמבליט את כל האזורים המשובחים בה - ויש הרבה. מהאוברול המנומר ב-"30 שקל", מים רבים עברו בנהר וכעת היא מציגה לוק סקסי ושחור עשוי ברובו חוטים דקיקים.

בהכוונתו וידיו של הסטייליסט תום רוזיליו, לבשה עדן בן זקן שמלת מקסי שחורה מבית מותג הנשים Monot, בהובלתו של מעצב האופנה אלי מזרחי. המותג שידוע בשל הקולקציות החוזרות בגזרות נועזות, נלבשו לא פעם על ידי האושיות הגדולות בעולם. ביניהם זנדאיה, ג'יי לו, קייט הדסון, סנדי בר (שלנו) וכמובן קנדל ג'נר שעשתה את השואו הגדול כמעט בכל הזמנים עם שמלת הקאט-אאוטים ששברה בזמנו את הרשת, מתוך קולקציית אביב-קיץ 2022 (כעת בהנחה ב-2,316 שקלים).

המראה המסוקס של עדן כלל את כל המאפיינים לטוטאל לוק שראוי להתעכב עליו. השמלה עצמה מלאת מחשופי קאט-אאוט א-סימטריים במגוון מנחים, המתחברים באמצעות רצועות וחוטים דקיקים. זאת, בתוספת עיצוב שיער על ידי זיו אמסלם, בתסרוקת פזורה ומרושלת עם נגיעות יפות של גווני בלונד קיציים ואיפור טבעי עם נגיעות כתמתמות של המאפר אסף בבו.

עוד בוואלה!

יש מחוך, תרקדו: עדן בן זקן משלבת שני פריטים (מאוד) קטנטנים

לכתבה המלאה

מי שעשתה מוב דומה כמה שעות לפניה, זו אדל בספלוב שגרמה (שוב) לחבריקוס ברשתות החברתיות לזעוק ולגרום לסערה בעקבות תמונות חדשות שהחליטה לשתף בעמוד האינסטה האישי שלה. שמלה שחורה שלבשה לחתונה של אחת הבטסיות, בעיצובה של נוי אליהו - הכוללת חצאית עם שסע מאוד מאוד גבוה, בתוספת תפזורת חוטים שחורים וכמעט בלתי נראים, שיצרו מעין טופ משולשים חצוי עם מעט מאוד חלקיקי בד.

תגובות הגולשים לא איחרו להגיע. "אם מישהי הייתה מגיעה לחתונה שלי ככה הייתה מתבקשת לצאת, וזו לא בקשה" כתבה אחת העוקבות, "שמלה ממש לא מכבדת". בעוד אחרות התייחסו ספציפית לחלקי "העירום" ומבנה גופה של בספלוב: "מה היסטרי ומושלם בזה מלבד לעודד רזון קיצוני?", "מה קשור את עירומה בחתונה של מישהי?". אדל מצידה התעלמה מתגובות הנאצה באלגנטיות האופיינית לה, מאחר שלעורר פרובוקציות הוא לא משהו חדש עבורה - ואנחנו דווקא עפות על הבטחון הזה.

לבחירה הנועזת הוסיפה קוקו גבוה שהוסיף למראה הבאד גירל, בעיצוב שיער של רן קריסי ואיפור עיניים דרמטי שכללו ריסי מניפה דרמטיים וכהים, בהובלתה של המאפרת אל אדידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully