וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשמלה שחורה קטנה: לירון ויצמן עושה סיפתח ל"אח הגדול"

עודכן לאחרונה: 3.6.2024 / 10:05

הראליטי טראש האהוב חזר ופתח את דלתות הבית המדובר במדינה אמש. בסיפתח חגיגי שכלל כמה דמעות לצד אבידות המלחמה המתמשכת, הציגו לירון ויצמן וגיא זוארץ בלאק טיי מכף רגל ועד ראש. אז מאיפה המחשוף המפוסל של לירון?

גיא זוארץ האח הגדול/רשת 13

דלתות הבית המדובר במדינה נפתחו אמש מחדש, לאחר שיפוץ ומייק-אובר קל ללוקיישן, וזאת בצל המלחמה המתמשכת כבר שמונה חודשים מאז השבת השחורה, השבעה באוקטובר. שידורי "האח הגדול" ברשת 13 חזרו בפתיחה חגיגית ובו זמנית מרגשת לא פחות, לא רק עקב חלק מסיפורי הדיירים, גם מונולוג הפתיחה של גיא זו-ארץ בו הזכיר בדמעות את אחיינו עילי ברעם ז"ל, שנרצח במסיבת הנובה.

לירון ויצמן, האח הגדול 2024. יח"צ רשת 13,
בהובלתה סטיילינג משובח של שירן מניה/יח"צ רשת 13

מי שעשתה סיפתח אלגנטי בקריצה עדכנית לגזרות המפוסלות של 2024, זו המנחה המובילה של האיוונט הטראשי האהוב, לירון ויצמן. שירן מניה, הסטייליסטית הצמודה אליה בעונות האחרונות ממשיכה לעשות חיל בתחום וגם הפעם נבחרה ללוות אותה במהלך העונה החדשה.

זוג המנחים עלו על דרס קוד בלאק טיי, כשויצמן דגלה בטוטאל לוק שחור מכף רגל ועד ראש. בשמלת סטרפלס מבית המותג new arrivals הניתנת להשכרה בסטודיו sondrin martinez המקומי, בעלות של 1,500 שקלים (במקור נמכרת בכ-3,500 ש"ח). דגם באורך מקסי צמוד הנמשך אל תוך חצאית ישרה, בעיצוב הכולל מחשוף מובנה בקו גלי באזור החזה וסגירה אחורית נסתרת.

שמלת סטרפלס של המותג THE NEW ARRIVALS. צילום מסך www.fwrd.com, אתר רשמי
מחשוף מובנה בקו גלי/אתר רשמי, צילום מסך www.fwrd.com

עוד בוואלה!

התחזית להיום: רותח! דיאן שוורץ בהפקת בגדי ים מטמטמת

לכתבה המלאה

צוות הגלאם התפקד גם הוא מחדש וחזר לענייני הבמה הזוהרת. איפור טבעי ונקי המבליט את תווי פניה החדות של לירון - נגיעות עדינות שנעשו בידי המאפרת דנה כפיר. בגזרת סידור השיער, מעצב השיער אדיר יעקב הלך על גולגול גבוה במראה הרטוב, כזה שמתוח היטב אחורנית והוסיף למראה המתוקתק והאלגנטי.

גיא זוארץ, האח הגדול 2024. דובב אגמי,
טוקסידו סטנדרטי וקצת מעייף מבית הלזה דיזיין/דובב אגמי

בכל הנוגע לאקססוריז ושאר בלינג בלינג, דווקא אזור החזה נשאר חשוף ללא כל שרשרת מנצנצת שיכלה לגנוב את ההצגה, מה שישירות (במהלך סטיילינג מחושב) הוביל למיקוד בעיצוב הפיסולי הנ"ל בפרונט. התכשיטים שכן רשמנו לפנינו, עשויים זהב לבן מבית מותג התכשיטים פדני, לצד סגירה קלאסית של זוג עקבים עם חזית מחודדת ושפיצית במיוחד בתוספת רצועה אחורית - של המותג האיטלקי Le Silla, הנמכרים בין היתר ב'מרי שוז' בכיכר המדינה.

ואם בבית האח עסקינן, כמובן שלא פסחנו על הלוקים הבולטים של המתמודדים - אותם לוקים שלרוב שומרים להדחות מרכזיות או לגמר למי שביניהם מצליח להגיע לשלבים הללו. אם נצטרך להכתיר שתי מתמודדות שעלו על כל הציפיות ואנחנו לגמרי מחכות לראות מה עוד הביאו עימן במזוודה, זו אמילי קופר (21) והדר שירי (24). קופר בשמלה שחורה עם שסע מדויק ועיטורי כסף מנצנצים במקבלים למחשופים הצרים והמעוגלים, ומנגד שירי בוייב הכלתי (חייב אחת כזו כל עונה) בפיס בהשראת עולמות הלנז'רי המעודנים, בתוספת תחרה וכתפיות ספגטי דקיקות - בהחלט יש לנו חומר מעולה להמשך.

כן נציין לטובה את הגברבר הלוחם ההייטקיסט, עידן גלפר (29), בסטריט סטייל עדכני לשנתון הנוכחי - גופיית סבא לבנה ועליה מכופתרת אוברסייז, לצד מכנסיים מחויטים מתרחבים. מה פחות עבד לנו? הבחירה של קורלי לרוסה בשמלה צמודה מדי, היה שם קצת יותר מדי מהכל ולפעמים כדאי ואף עדיף לדבוק ביוקרה שקטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully