וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הזמן משתחווה לך": המעצבת ורה וונג מטריפה על שפת הבריכה בגיל פאקינג 74

עודכן לאחרונה: 3.6.2024 / 9:26

היא אמנם נראית כאילו כל מה שמטריד אותה זה נשף הפרום הקרוב, אך המעצבת המהוללת תחגוג בסוף החודש 75 שנה להולדתה. ברצף תמונות על קרש הקפיצה בבריכה, היא מציגה גזרת פטיט שמורה וחטובה בתוך בגד ים שלם - והתגובות כמובן לא איחרו להגיע

מעצבת האופנה המהוללת ורה וונג, אולי ידועה בין היתר בעיקר בזכות שמלות הכלה הלבנות שלה, אך בשבוע האחרון מי שהצליחה להרטיט את האינטרנט זו היא בעצמה ובכבודה, בטוטאל לוק לבן. למי שפחות בעניינים, תופתעו לגלות שהמעצבת שאמנם נראית כאילו כל מה שמטריד אותה זה נשף הפרום הקרב - היא בעצם עברה כבר שבעה עשורים מחייה וכבר בחודש יוני הקרוב תחגוג (טפו חמסה) 75 שנה להולדתה.

בפוסט שגרתי בעמוד האינסטגרם האישי שלה (941 אלף עוקבים), בו היא מרבה לשתף לא רק רגעי שיא של כלות, עיצובים מתוך המסלולים או תמונות מלאות גלאם משטיחים אדומים - שיתפה כמה פוזות שטופות שמש מביתה בתוספת הכיתוב: "קיץ שמח!!!".

ברצף התמונות נראית המעצבת על שפת הבריכה בבגד ים שלם. וואן פיס לבן וקלאסי הכולל קו צוואר מרובע וישר, כתפיות ספגטי ללא כל זכר למחשוף - באמת, הכי הכי פשוט, גם קווי המשפעה נמוכים ודי משעממים. היא כן חיזקה את המראה היוקרתי דווקא בכמה דיטלס כסופים מנצנצים. זוג עגילי נברשת קריסטליים עד אורך הכתפיים קישטו את אוזניה, ולרגליה, זוג סנדלים מטאליים בולטים מבית 'מיו מיו' עליהם עומס תכשוט של אבני חן כסופות וגדולות, על סולייה צ'אנקית ולבנה שחשפה פדיקור אדום ומסודר. להשלמה אחרונה הוסיפה משקפיי שמש שחורים תוך כדי שהיא מרימה בתיוג למותג משקפי השמש שלה Vera Wang Eyewear.

סדרת הצילומים בתנוחות השונות על קרש הצלילה מול הבריכה הכחולה (חלום שלנו עכשיו), לא השאירה את העוקבים אדישים למראה של וונג בגיל 74, כשהיא נראית צעירה בעשרות שנים מגילה. בין היתר לא רק המראה הצעיר, גם גזרת הגוף החטובה שייאמר לזכותה כי היא יודעת איך לשמר את זו בקפידה.

עוד בוואלה!

חתונה מהסרטים: מאיה ורטהיימר זוכה לקארי בראדשו מומנט שלה

לכתבה המלאה

"איך זה אפשרי שאת נראית ככה. אני צריך להניח את משולש הפיצה מיד", כתבה בשעשוע מפרגן אחד מעוקביה, "הזמן משתחווה לך ומפסיק לנוע", "יש האומרים שאפשר לדעת מתי אדם מבוגר יותר על ידי הסתכלות על הידיים והצוואר שלו. חחח כן טוב שלה לא אומר לי כלום חוץ מזה שהיא אישה יפה אולי בשנות העשרים לחייה! וואו פשוט וואו!!", קבעו אחרים. בעוד שהיו (תמיד יהיו) את אלה שפחות אכלו את המראה הצעיר: "הכל פילטרים ופוטושופ, בואו נשמור על זה אמיתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully