וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החופשה הספרדית שלה: קנדל ג'נר רומנטית בשמלת לבנדר שקופה

עודכן לאחרונה: 4.6.2024 / 10:23

חופשת האחיות לבית משפחת ג'נר רק הולכת ומשתפרת. תיאום הטוטאל לוק של קני לרקע נוף העננים הנמסים לעת ערביים, מעולם לא יכל ליצור סימביוזה יותר מושלמת - כאילו בזה הרגע יצאה מדרמה רומנטית. טישו יש?

אי אפשר שלא לאכול את הלב בזמן שקנדל וקיילי ג'נר מספקות רגעים מעוררי קנאה בחופשת האחיות שלהן במיורקה, ספרד. "עוד יום מבלי להיות קרדשיאן", כתבה אחת העוקבות ולעיתים די קשה שלא להסכים עם זה. הטופ מודל ומייסדת טקילה 818, העניקה ל-293 מיליון עוקביה הצצה לנופש המשפחתי שכולל מגוון בחירות אופנתיות - ביניהן שמלה רומנטית ונשפכת שנארזה לשעות בין הערביים.

בפוסט החדש נראית קני נפלאה מתמיד, בסדרת תמונות בהן מתרווחת על סיפון יאכטה המשקיפה על שקיעת פסטל צבעונית ורכה על חוף הים. את נופי החוף השלימו התלבושת המתוחכמת שלה, שבמרכזה עומדת שמלת מקסי נטולת שרוולים בצבע לבנדר, עם חצאית מאווררת נושקת לרצפה, צווארון גולף, בית חזה כמחוך נצמד ופרטי תפרים חיצוניים. הפיס השקוף למחצה שנתן הצצה לחזה החשוף תחתיו קיבל התייחסות לאחר מכן מהסיס הגדולה קלואי: "אני אוהבת כשאת מראה את הפטמות האלו. הפטמות הכי טובות בעיר".

קנד ג'נר בחופשה במיורקה, ספרד. מסך אינסטגרם kendalljenner, צילום מסך
חלומית בשמלה שאין להשיג (לפחות לא בצבע הזה)/צילום מסך, מסך אינסטגרם kendalljenner

השמלה של ג'נר נראית כמו פריט מותאם אישית עבור החופשה הזו. בעוד שאתרי אופנה רבים בחו"ל כוללים את אותו הדגם שלבשה "Romee dress" של המותג Khaite, בגרסת צמר באפור סטרלינג (כ-13,869.38 שקלים / 3,500 דולרים), אף אחד מהם לא מחזיק בדגם הכחלחל המאובק שלבשה הדוגמנית. המראה נחתם באקססוריז ברמה מינימלית, בעזרת זוג עגילי כסף גדולים.

קנד ג'נר בחופשה במיורקה, ספרד. מסך אינסטגרם kendalljenner, צילום מסך
טיטאניק ראונד #2/צילום מסך, מסך אינסטגרם kendalljenner

עוד בוואלה!

כוכבי 'ילוסטון' התחתנו: כששמלת כלה מפוארת פוגשת מגפיי קאובוי

לכתבה המלאה

שלה כלל גם קטע בו רצה קני לאורך סיפון הסירה כשהחצאית שלה אסופה בידיה ובין השקיעה ל"סצנת" הריצה, הכל לגמרי הרגיש כמו חלק מדרמה רומנטית מוצלחת. הפלגת שקיעה למיורקה עשויה להיות אחד מתחביבי הסלבס מעבר לים, כשהם מקבלים השראות מהמסלולים השקופים של מותגי העל השונים (מיו מיו, סן לורן ועוד). אך אין אחד או אחת שהרחיקו לכת עד כדי תיאום צבע הבגד עם הגוון המדויק של העננים הנמסים לעת ערב, ממש רגע אחרי הגולדן אוור.

ברור ממבט ראשון שהשמלה המדוברת תוכננה לנסיעות ראויות לבילוי כמו האחרון של ג'נר. מעבר לוייב הלבנדר המשובח, שלפה בין היתר פריטי מאסט מהארון היומיומי שלה. בין סט אימון שחור של אלו יוגה, לכפכפים של The Row (650 דולרים), תיק אוברבייז של פיבי פילו ועגילים זהב עבים ומעוגלים של Missoma.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully