וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאמבק רותח: טרנד חצאיות ה'בלון' שוטף את הרחובות

עודכן לאחרונה: 4.6.2024 / 13:28

קו המכפלת חם חוזר אלינו בצעדי ענק היישר מהאייטיז, אל המסלולים הגדולים ועד הסטריט סטייל של הפאשניסטות ברחבי הרשת. חצאית ה'בלון' או ה'בועה' המנופחת תופסת מקום רחב על מדף הטרנדים - מינוס הוייב הילדותי, פלאס שיקיות מבורכת

חצאית בלון לבנה של המותג האוסטרלי Shona Joy. Christian Vierig, GettyImages
מקסי בלון של המותג האוסטרלי Shona Joy/GettyImages, Christian Vierig

אין דבר שעושה יותר נחת מלהיתקל במגמות כיפיות של בגדי אוברסייז עתירי בד, שיצילו אותנו שוב ושוב בימי החמים שלפנינו - ובין היתר גם ברגעי תסכול בהם כלום לא מחמיא, או סתם אין חשק להשחיל את עצמך אל תוך פיס צמוד, לוחץ ו"מחטב". בגלילות חוזרות ונשנות בפיד האינסטוש לא יכלנו להתעלם מתופעה שהולכת ומתחזקת, כשאנחנו עדות לכל הפוקוס שחצאיות ושמלות עם סילואטה בלונית מקבלות. ואין כמו לקבל בברכה את השמחה הקופצנית ולעיתים גם חשופת הרגליים, של חצאיות "בלון" נפוחות במכפלתן - מה שהפך לסימן היכר למראה ה"באבל גירל" הנכנס.

אולי חלפנו כבר על פני הסגנון ספק קוקטי-ספק נערותי, ונכנסו בשנים האחרונות באופן משמעותי לטרנדים בחסות הסטריט סטייל בגזרות אוברסייז מכסות אול אובר, אך בשום אופן לא נטשנו את הנשיות. המינימליזם של האייטיז ואף נושק לניינטיז, עושה קאמבק ומצביע לגזרות אלגנטיות בחידוד בוגר יותר, כשהמכפלות נעשות יותר ויותר נפוחות.

עוד בוואלה!

מפתחות על גבי שרשראות, על גבי צ'ארמים: תיקים עמוסים זה הדיבור

לכתבה המלאה

אם חצאית הבלון הייתה חוזרת אלינו כבר כמה עונות מוקדם יותר, סיכוי גדול שהייתה נראית קצת אחרת ופחות כמו הגרסאות הפונקציונליות שראינו על המסלולים האחרונים ועל הפאשניסטות ברחבי הרשת. העיצובים לעונה הקרובה נתפסים בעין קרירה ועכשווית: יש ראוותנות, יש עוצמה ויש אלגנט נשי ומתוק בשיאו. ומה שבטוח, יש מבחר ענק של דגמים בגוונים נייטרלים כמו גם בצבעי הקשת, אורכים שונים ככה שאפשר לשחק עם זה בסיטואציות השונות של החיים ולנוע על משחקי ניגודיות ואיזון.

תאהבו את זה או תשנאו את זה, אי אפשר להכחיש שקו המכפלת החם התחיל לבעבע שוב. גורמים רבים עומדים מאחורי שובה של המכפלת המדוברת, אחד מהם היא ככל הנראה עלייתה של אופנת ה- balletcore. סגנון בהשראת הבלט שלגמרי ניתן לטעון שלא היינו רואות את הטרנד הבועתי משתחל לו אט אט בעונות האחרונות.

חצאית בלון בגזרת מיני. Dave Benett, GettyImages
בצבעים נייטרלים וארכים שונים/GettyImages, Dave Benett
עורכת האופנה צ'יומה אנאדי. John Phillips, GettyImages
עורכת האופנה צ'יומה אנאדי כבר התנסתה/GettyImages, John Phillips

אך מעבר לאובססיה התרבותית לבלטקור ברחבי הגלובוס, את העלייה ברמת הפופולריות של חצאיות הבלון ניתן לייחס לאופן שבו הפכה בבת אחת לשיקית להפליא. בכל פינה שתציצו לעברה (לפחות בפיד שלנו), תוכלו למצוא הוכחות לכך שהצללית מלאת הבד מסוגננת מתמיד - כאמור, מקולקציות המסלול האחרונות ועד לרד קרפט באירועים הנוצצים השונים.

עם כל מה שנכתב עד כה, זה לא אומר שאפשר לשכוח ולנטוש כל כך מהר את הסטריט סטייל הנוח. דוגמאות רבות לפניכן המוכיחות שעם סגנון נכון, החציאת הזו יכולה להיות הכל מהכל ועדיין לאחוז קרוב את מה שמוכר לנו. אופן ייעול הסטיילינג עולה מדרגה, משום שהנפח של החצאית עצמה כבר לא מקסימלית יתר על המידה - כך שניתן לשלב איתה כמעט כל פריט. מגופיות סבא פשוטות וסטרפלס, לבלייזרים מחויטים בגזרות אוברסייז לשעות הערב הכוללות מעט בריזה נעימה ועד סגירה שובת לב של סניקרס או נעלי עקב במידה ועסיקנן באיוונט קצת יותר זוהר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully