וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ד"ש מהסבנטיז: הלוקים ההריוניים של קורין גדעון הם משהו-משהו

עודכן לאחרונה: 4.6.2024 / 21:59

המנחה ואושיית הרשת הגיעה הבוקר בליווי מאמא ורדה והבייבי עובר שהיא מטפחת ברחמה, לארוחת בוקר חגיגית לכבוד החג הקרב. אחרי מחשבה רבה, הגענו למסקנה - קורין גדעון יודעת היטב איך להקפיץ לוקים בעזרת אקססורי אחד בלבד. שימו לב

קורין גדעון בארוחה חלבית של תנובה, יוני 2024. אור גפן,
ההריון והמשקפיים הם בעצם האקססוריז הכי טובים כאן/אור גפן

המגישה ואושיית הרשת נמצאת כבר בימים מתקדמים להריונה. ואם יש משהו שאנחנו לגמרי יכולות לעוף עליו בכל הנוגע לקורין גדעון - הוא הקלילות של הלוקים ההריוניים שלה.

תנובה קיימו הבוקר ארוחת שבועות חלבית כמיטב המסורת. מעבר להבאת מתכון ייחודי לשולחן החג, הסלבס שנכחו הביאו גם קרוב משפחה שיהנה מכל המטעמים. בין שירה בציבור והרכבת טנא לחג, נצפתה גדעון לצד אמה ורדה, אילנית לוי ואלירז שדה, אסי ישראלוף, ירדן הראל ואמה רונית, משה 'עזה בובי' כורסייה, אור שפיץ ואמה מירי, ישראל אהרוני ובתו תמרה ועוד רבים וחגיגיים.

קורין גדעון ואמא שלה ורדה. מסך אינסטגרם corringideon, צילום מסך
לייק מאדר לייק דאטר/צילום מסך, מסך אינסטגרם corringideon

קורין כבר הצליחה להפתיע אותנו לא מזמן כשהיא נראתה עטופה בהילה זוהרת כזו הקורנת ממנה בתקופה האחרונה. חלק בזכות החיוך התמידי שעל פניה והרבה בזכות הבייסיקים הפשוטים שהיא יודעת איך לשדרג ולעלות בעזרתם את רמות הלוק - הכל בעזרת אקססוריז נכונים שעושים את כל העבודה.

אור שפיץ בארוחה חלבית של תנובה, יוני 2024. אור גפן,
אור שפיץ מאמצת את טרנד הקולר/אור גפן

עוד בוואלה!

3 הריוניות, לוקיישן 1: קורין גדעון נותנת פייט עם אאוטפיט פשוט-פשוט

לכתבה המלאה

לארוחה החלבית עתירת החבר'ס מהתעשייה, שככל הנראה כללה דרס קוד על טהרת הלבנים והניודים, הפציעה המשפיענית באינטרפרטציה משלה לבקשה. מכנסיי ג'ינס לבנים בגזרת אוברסייז ממכרת (כל אחת צריכה זוג כזה בארון) של H&M - שנמצאו ונרכשו במחלקת גברים (!). בהשלמה עליונה של גופיית צווארון גולף מבד גמיש ונוח. היא שברה את הגוונים הבהירים בשני קצוות האאוטפיט - הראשון בנעליי פלטפורמה גבוהות ושחורות בחסות זארה. והשני, עם משקפיי שמש מלבניים וחומים שבשנייה זרקו אותנו לוייבים של שנות ה-70, של סטלה מקרטני. מטריף, חושקות בגדול.

אילנית לוי ואלירז שדה בארוחה חלבית של תנובה, יוני 2024. אור גפן,
באו לנשנש חלבי/אור גפן
ירדן הראל בארוחה חלבית של תנובה, יוני 2024. אור גפן,
לייק על החצאית/אור גפן

עוד מהנוכחות: אילנית לוי מלווה בבעלולי, לבשה חליפת ווסט מתוך הקולקציה שלה לגולברי, אור שפיץ עם הטרנד העונתי של שמלת קולר מבית בוטיק 'שש', שוז של זארה ומשקפיים של קרולינה למקה. אחרונה חביבה המנחה ואושיית האופנה, ירדן הראל, בחולצת שרוולים ארוכה וחגיגית עם מחשוף וי של זארה, לצד חצאית מקסי בגזרה ישרה וקשירת שרוכים בפרונט של סטודיו פשה. כל זאת בתוספת השלמה של שרשרת של קוקו נאט לאב של אתי קובו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully