וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ושישרף האקס: הלוק של נטלי פורטמן מוכיח שחזרה רשמית לשוק

עודכן לאחרונה: 9.6.2024 / 15:24

שרוולים דרמטיים, קו מכפלת קצר ודקולטה מוצגת לראווה - השחקנית הישראלית מציגה את אחד המראות הרותחים שלה לאחרונה, כמה חודשים לאחר הגירושין המתוקשרים. לאקס שלוםםםם

נטלי פורטמן במסר למשפחות החטופים/צילום מסך- אינסטגרם

את חודש מאי 2023 נטלי פורטמן לעד תזכור כתקופה בה דלפו שמועות על בגידה מצד בעלה, הרקדן והכוריאוגרף בנג'מין מילפייה, שהובילו מהר מאוד להפרדת כוחות שהסתיימו בגירושין. מאז, זוכת האוסקר נותרה שקטה למדי בכל הנוגע למצב המשפחתי, מלבד כמה פרטים מינימליים אך גלויי לב על מתקפת סיקור הפרידה המתוקשרת - כחלק מראיון נלווה לשער שלה במגזין Vanity Fair.

עכשיו, כשהיא כבר לגמרי חזרה לשוק בתור אחת הרווקות הטריות והמבוקשות של התעשייה ההוליוודית, השחקנית הישראלית עושה את המהלך הנקמני, החם והידוע בספר - לוק נקמה. כי אם זו לא נקמה, אז מה כן תגידו?! פורטמן בחרה בפרשנות משלה ללבוש שיגרום לאקס הבוגדני להתחרט ולאכול את עצמו על מעשיו.

עוד בוואלה!

הכפילה של דיאנה במחווה ל'שמלת הנקמה' המפורסמת

לכתבה המלאה

בדינר חגיגי בלונדון, במסעדת Chiltern Firehouse שהפכה לאחת הפופולריות באזור מרגע פתיחתה, נכחה השחקנית לצד חבריה לשולחן באחד המראות המוצלחים שלה לאחרונה. בשמלת מיני אדומה מבית ז'קמוס (מחיר מבצע - 944 דולרים), כתפיים חשופות תחתיהן זוג שרוולים ארוכים ותפוחים בהגזמה. אם כל זה לא היה מספיק, היא החליטה לשלב את הפיס הרותח עם גרביונים שחורים וכמעט אטומים שנצמדו לרגליים החטובות וסגרה עם שוז מחודדות ושחורות על עקב. נטלי שמזמן כבר חברה ותיקה בחוג הקרוב למותג דיור, הוסיפה ללוק תיק כתף בצבע אבן בחסות המותג.

שמלת מיני אדומה של המותג ז'קמוס. צילום מסך www.cettire.com, אתר רשמי
הפיס רותחחח/אתר רשמי, צילום מסך www.cettire.com

אזור הצוואר והחזה נשארו עירומים מכל בלינג בלינג אפשרי, לתכשיטים שלום, כשבמקומם פוזר שיערה בטון טבעי וגלי למדי. ההרכב הלוהט של פרוטמן רחוק מאוד מלהיות קרוב לזו שהחלה את תסמונת "לוק הנקמה", הלוא היא הנסיכה דיאנה שהטמיעה את המנוח בחברה לאחר הפרידה המתוקשרת מהמלך צ'ארלס בזמנו.

שונות שונות, אך דומות בהרבה מאפיינים ובאותה הרוח של שימוש מודע ומכוון במיניות נסתרת. בעוד פרינסס די בחרה בשמלת מידי שחורה ומחבקת גוף, נטלי פורטמן ביטאה את עצמה בדרכה שלה. שרוול דרמטי, קו מכפלת קצר ודקולטה מוצגת לראווה - זוהי הגישה הסקסית והעדינה להעביר את המסר המבוקש, או סתם להדליק את האקס. לסיכום, סימנו וי והוספנו לארכיון תולדות שמלות הנקמה המוצלחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully