וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קפיצה לג'רוז: יעל שלביה מרימה לעומר אדם בלוק מופלא לשבועות

עודכן לאחרונה: 10.6.2024 / 11:10

הדוגמנית ההורסת הגיעה אתמול להרים לבויפרנד עומר אדם, בעת קבלת פרס הוקרה על פעילותו בחודשי המלחמה האחרונים. בית הנשיא בג'רוז לא ציפה להופעת שבועות מופלאה שכזו - צנועה בפרונט ומפולפלת במחשוף אחורי

אמש הגיעו חגיגיים ויפים עומר אדם ויעל שלביה לבית הנשיא בג'רוז. הזמר האהוב קיבל את הכבוד וההוקרה עבור תרומתו הנדיבה למען החיילים בחודשי המלחמה האחרונים. בשל כך הוחלט להעניק לו את פרס "ירושלים לאחדות ישראל", מנשיא המדינה יצחק (בוז'י) הרצוג. מעבר לנוכחותו של עומר, הוענקו פרסים ותעודות הוקרה לאמנים נוספים שהיו חלק מהמערך הציבורי התומך לאחרונה וביניהם נוכחת נוספת שהגיעה להרים לבויפרנד - יעל שלביה.

עומר אדם, הנשיא יצחק הרצוג ורעייתו מיכל, יעל שלביה. מסך אינסטגרם omeradam, צילום מסך
קלאץ' של בוטגה?/צילום מסך, מסך אינסטגרם omeradam

באווירת שבועות מופלאה, הגיעה הדוגמנית למחיאות כפיים וצילומיים רשמיים לצד הנשיא ורעייתו מיכל, תוך כדי שהיא מעלה סטוריז של בת זוג גאה, ובצדק. בסטיילינג של דניאלה קפלוטו, נבחרה עבורה שמלת מקסי לבנה, מאוד מכבדת וצנועה בחזית הצוואר ובשרווליה הארוכים, כשמאחורה מסתתר לו מחשוף גב רחב ומפולפל.

יעל שלביה בשמלה של helsa. מסך אינסטגרם yaelshelbia, צילום מסך
מהפנטת/צילום מסך, מסך אינסטגרם yaelshelbia

עוד בוואלה!

רומנטית שכזו: יעל שלביה קוברת בצבע הכי רותח לעונה

לכתבה המלאה

השמלה הניתנת להשכרה (590 שקלים) מסטודיו Dresscode by Romi, שייכת למותג helsa (כ-820 שקלים) של הטופמודל השוודית אלזה הוסק - המתאפיין בעיצובים על קו המינימליזם הנצחי, נוחות ופונקציונליות. פיס עשוי בד ג'רסי מט, כשהאלמנט האלגנטי הטמון בה הוא כאמור קו צווארון גבוה, שממשיך לבד נשפך באזור החזה והבטן ונצמד בהמשך באזור המותניים, אל תוך החצאית הארוכה.

רן קריסי, מעצב השיער דאג לקוקו נמוך ומוחלק ברוח המעמד הרשמי, לצד איפור טבעי בידי המאפרת אל אדידה, עם נגיעות יפות וכהות יותר בעפעפיים שהבליטו את עינייה המהפנטות של הדוגמנית. השמלה "החסודה", לצד תסרוקת הגוד גירל היו זקוקים לאיזה אקססורי שירים את כל הלוק לוייבים קצת יותר שמחים - זה הרגע בו התווספו זוג עגילים נתליים מזהב אמיתי, מתוך אוסף פרטי של יעל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully