וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הברבי הנצחית של המגרשים: לנה גרקה כבר מוכנה ליורו. ואתן?

11.6.2024 / 10:58

משטורניר היורו 2024 ממש מעבר לפינה, חשבנו שהגיע הזמן שתכירו לעומק את לנה גרק, דוגמנית, מנחת טלוויזיה, אושיית רשת גרמניה ויקירת אדידס המחוננת, שמצליחה לגלם את כל הסטייל, הייחודיות והנועזות שקורים כשכדורגל ואופנה נפגשים

היציעים הגדולים בעולם הם (גם) המקום שבו אופנה וכדורגל נפגשים, או לפחות מתנגשים. אבל מעטות הפעמים שאנחנו נתקלות באושיית רשת, טלוויזיה ואופנה שעל אף שאיננה ספורטאית בעצמה, הצליחה להפוך את ענף הספורט הפופולרי לחלק מהדי אן איי שלה ומהייחודיות שלה בתוך בליל שבעיקרו עוד מאותו הדבר. כשטורניר היורו 2024 ממש מעבר לפינה (שישי הקרוב ליתר דיוק), ומשהפעם גרמניה מארחת לבדה את חגיגת הכדורגל הגדולה של אירופה - זה הזמן להכיר את: לנה גרק, דוגמנית ומנחת טלוויזיה גרמניה שהיא התגלמות הסטייל על המגרשים ומחוצה להם.

גרק בת ה-36, שמתחזקת לוק ברבי למשעי אבל עם קיק ואישיות, פרצה בארץ הולדתה כבר בשנת 2006 כשזכתה ב"טופ מודל הבאה של גרמניה" בהנחיית היידי-האקסטרווגנטית-קלום, ומאז היא לא הביטה לאחור. הזכייה הביאה לפתחה חוזה דוגמנות עם סוכנות IMG בפריז פלוס צילומי שער ראשונים שלה למגזין קוסמופוליטן הגרמני, לא פחות. היפהפייה הבלונדינית שמתנשאת לגובה 1.79 המשיכה להופיע על שערי מגזינים נחשקים גם מחוץ לגרמניה, כדוגמת 'גלאמור' האמריקאי, חברה למותגי אופנה מובילים ואף צעדה בשבועות האופנה בברלין ובניו-יורק. עד שב-2009 בחרה לחזור אל המרקע הקטן, כשהנחתה את תכנית הריאליטי "הטופ מודל הבאה" של אוסטריה, הפעם, ובמשך 4 עונות שלמות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

ומתי כדורגל נכנס לחייה או היא אליו? בשנת 2011 כשפגשה והתאהבה, בסמי חדירה, הכדורגלן הגרמני המפורסם שהוכתר כאחד הקשרים המעוטרים והאיכותיים ביותר באירופה בדורו והיה שותף לזכייה של גרמניה במונדיאל 2014 (השנה הוא כבר לא יהיה חלק מחגיגת היורו. חדירה פרש ב-2021). הזוג הנוצץ אף התארס, וחדירה הספיק להסתבך בגללה כשב-2012 הוא ננזף על ידי ההתאחדות הגרמנית שבשורה התחתונה הוציאה לארוסתו כרטיס צהוב. הסיבה: גרק מסתובבת באצטדיוני היורו בלבוש פרובוקטיבי "שאינו מותיר הרבה מקום לדמיון", ו"משלהבת את היצרים". השניים פרקו את החבילה לאחר 4 שנות דייטינג, שערוריות, שמועות ואינספור תיעודים פוטוגניים במדורי הרכילויות והמגזינים. היא אומנם המשיכה הלאה, הישר אל זרועותיו של במאי הקולנוע דסטין שון (השניים חולקים שתי בנות), אבל הרומן שלה עם כדורגל לא הסתיים שם. משתעשיית האופנה זיהתה שמדובר בחובבת כדורגל מושבעת בפרופיל גבוה, שיתופי הפעולה ואז חוזה שמנמן עם ענקית הספורט אדידס לא איחרו לבוא.

סמי חדירה, נבחרת גרמניה, עם בת זוגו לנה גרקה. Pool, GettyImages
האקס היה רק תירוץ. גרק וסמי חדירה, 2014/GettyImages, Pool

כיום גרק היא שגרירה של אדידס ברלין, ואף כיכבה בסרטון ההשקה של ערכות הנבחרת (החולצות) לשנת 2024. מיקומה בצומת המסקרנת של כדורגל ואופנה מעניק לה פרספקטיבה ייחודית על המתרחש שם. ואת זה הברבי הספורטיבית שלנו מתרגמת לעולמות העשייה, הנראות והתוכן שלה כפי שמשתקף בחשבון האינסטגרם שהיא מטפחת, על כל 3.3 מיליון איש ואישה שעוקבים אחריה באדיקות. הפיד שלה משקף שעטנז מעולה בין גלאם כהלכתו בחסות שמלות ערב מפוארות וסקסיות שהיא מחזיקה מהמם - בין אם זו שמלה פומפוזית אדומה בעיצוב זיאד נאקד ולאחריה תכלת צמודה ושקפקפה מעוטרת ורדים אותן לבשה בפסטיבל קאן - לבין קז'ואל-ספורטי-שיק שזה הגו טו שלה, איך לא, וגם באסתטיקה הזו היא תמיד נראית במיטבה. אבל יש גם את כל מה שקורה באמצע, קרי טרנדים וסילואטות מובילות שהיא מצליחה להרגיע או להוריד בזכות סטיילינג מדויק. כך למשל, בעודה נשענת על מכונית BMW נוצצת בקאן, גרק לובשת שמלת מיני שיקית אך לא עושה את המובן מאיליו ומצוותת לה סנדלי עקב, אלא הולכת על לואפרס של פראדה וגרבי ספורט לבנות. יס גירל!

כיאה לעידן האיט גירלס פינת משפיעניות הרשת בו גרק חיה, פועלת ומתפרנסת, היא לא שוכחת "לפנק" את עוקביה בטוטוריאלס יופי, שגרות טיפוח או טיפים לסטיילינג, בדגש על מה שהיא הכי טובה בו; איך לסגנן פריטי ספורט במלתחה היומיומית. בתוך כך, וכיקירת אדידס המחוננת שהיא, היא מדגימה לאחרונה ברילס (שצבר 11,000 לייקים) איך לעשות סטיילינג סביב חולצת נבחרת גרמניה, ואנחנו אוהבות! בייחוד את הבלייזר אוברסייז הבהיר עם פסי סיכה ותיק סן לורן מיני עמם סגרה את הלוק.

"חולצות כדורגל כבר לא נלבשות רק על המגרש או בזמן משחק", גרק סיפרה בריאיון למגזין הכדורגל SoccerBible בחודש מרץ השנה, "אני גם חושבת שאופנה לרוב הושפעה לטובה מספורט, ומכדורגל מעל הכל, אז את יכולה לגמרי להתנסות באופנה ולעשות המון עם זה". כשנשאלה מה דעתה על המקום שבו אדידס נמצאת כעת הדוגמגישה השיבה: "בשנים האחרונות בהחלט ראינו את העלייה של הרטרו. הושקו הרבה פריטים שלוקחים השראה משנים עברו. מסניקרס ונעלי ספורט ייעודיות ועד גופיות בהומאז' לצלליות ישנות. מנקודת מבט של סגנון, כל הדברים הללו נותנים לך הרבה עם מה לשחק, להתנסות. אני אוהבת את הרעיון הזה של להסתכל אחורה אבל גם קדימה. שילוב של וינטג' עם פריטים חדשים, טרנדים חדשים. מאוד כיף לשחק עם אופנה בדרך הזו". אנחנו לגמרי איתך לנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully