וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסיכת הצנע: קייט מידלטון ממחזרת שמלה לקאמבק הקצר

עודכן לאחרונה: 16.6.2024 / 7:15

באירוע שהוקדש כל כולו למלך צ'ארלס, אין ספק שהסוף היה ידוע מראש - כלת האירוע הייתה הנסיכה מוויילס שהופיעה לאחר 6 חודשים הרחק מאור הזרקורים. לצידו של פרינס ווילי והילדודס, עם החיוך המוכר ובשמלה לבנה ממוחזרת בצניעות שאין דומה לה

קייט מידלטון חושפת כי חלתה בסרטן והיא עוברת טיפולי כימותרפיה. 22 במרץ 2024/רויטרס

עם יד על הלב, התגעגענו מאוד לכתוב על קייט מידלטון. הנסיכה מוויילס וחביבת המדור לדורותיו כשזה מגיע לזירה המונרכית, הצטרפה בשבת שמאחורינו למשפחת המלוכה הבריטית במצעד יום ההולדת הרשמי של המלך צ'ארלס בלונדון. כזכור, הנסיכה בת ה-42 הודיעה בחודש מרץ האחרון, לאחר אינספור שמועות, את הבשורה המצערת על אבחנתה בסרטן ועל כך שהחלה טיפולים כימותרפיים.

סוף השבוע האחרון היה מיוחד במינו, משום שמדובר באיוונט הפומבי הראשון שלה מזה שישה חודשים בהם נעלמה מעיניי הציבור ומעדשות הפפראצי. לכבוד החזרה הקצרה היישר אל תוך אור הזרקורים, קייטי עדכנה לוק ישן ואהוב לטוטאל לוק עכשווי. ג'ני פקהאם, מעצבת האופנה שאחראית לעוד הרבה אאוטפיטים של הליידי ואחת האהובות על הנסיכה, הייתה זו שקיבלה את כבוד לבישת שמלת הקאמבק הזמני.

שמלה לבנה בגזרת מידי, הכוללת חגורה כפולה בדמוי שני פסים שחורים לרוחב האגן, שהתאימו לקו הצווארון השחור - אליו צורף סרט פפיון הצהרתי במנח אלכסוני. צבעי השמלה שהדגישה בין היתר את הירידה במשקל של מידלטון, השתלבו עם יצירתו של פיליפ טרייסי - בכובע דקיק עם עיטורים שחורים עליו, כיסוי ראש שישב על תסרוקת אסופה ומלכותית. המראה הצחור נסגר בזוג סטילטו Romy 85 מבית ג'ימי צ'ו (כ-650 דולרים), תיק קלאץ' של המותג הבריטי Mulberry והשלמה של זוג עגילים בצורת פרח עשויים פנינים בחסות מותג תכשיטי היוקרה קסנדרה גוד (כ-4,360 פאונד), לצד סיכת הגדוד האירי.

קייט מידלטון, הנסיך וויליאם, הנסיכה שרלוט והנסיך לואי במצעד יום ההולדת הרשמי של המלך צ'ארלס, יוני 2024. Chris Jackson, GettyImages
מאוהבים מתמיד. קייטי ופרינס ווילי/GettyImages, Chris Jackson

עוד בוואלה!

הכל מחושב: הפרט המתוק שפספסנו בסרטון הבשורה של קייט מידלטון

לכתבה המלאה

אם זיכרוננו לא מטעה אותנו, את זוג עגילי הפנינים ראינו בעבר בהטבלה של הנסיך לואי השובב ב-2019, אך עיקר המיקוד שלנו הוא שחזור ומחזור השמלה הלבנה. לקראת הכתרתו של המלך צ'ארלס בחודש מאי 2023 - הרבה לפני גילויי מחלתם של השניים בסרטן, קייט לבשה סגנון דומה להפליא לארוחת צהריים וטיול רגלי בארמון בקינגהאם. בזמנו, עיצבה את הלוק דווקא עם נעלי עקב שחורים של אקוואזורה, קלאץ' של פראדה ועגילי טיפה נתליים השייכים למלכה אליזבת השנייה - שנראו מבעד לשיערה הגלי והפזור.

זו לא הפעם הראשונה בה הנסיכה האהובה ממחזרת את מלבושיה, ואין ספק שכעת בימים רגישים אלו בחייה האישיים, מאוד מחמם לראות שהיא ממשיכה לשמור על ענווה וצניעות שאין דומה לה. ספקולציות רבות ומוגזמות צפו להן לפני שבישרה באופן רשמי על מחלתה, אישיו שהפך לכל כך מסוקר עד כדי צורך בשימוש בפוטושופ, בתמונה שהפכה לפדיחה קלה עבור משפחת המלוכה המדוברת בעולם. אחרי כל הטרראם, פלאס ניתוח בטן מתוכנן שעברה בחודש ינואר האחרון, צוות המלוכה ביקש לא להרחיב על מצבה של קייט וביקש לשמור על פרטיותה במשך זמן ההחלמה מתחת ורחוק לעדשות הפפראצי ועיניי הציבור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully