וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוק שילדס בחרה בנעליים הכי שנויות במחלוקת לטקס פרסי הטוני

עודכן לאחרונה: 17.6.2024 / 14:18

מיני המולה נוצרה כשהשחקנית והדוגמנית חשפה את הנעליים שבחרה לרד קרפט של טקס התיאטרון האמריקאי. מעט מוחרוד, ספק בגלל הצבע הבוהק, ספק בגלל הדגם. כך או כך - היא שילבה בזה המון הומור עצמי. הלוקים של טקס פרסי הטוני 2024

ברוק שילדס בטקס פרסי הטוני, 2024. Dia Dipasupil, GettyImages
עד כאן הכל טוב לכאורה/GettyImages, Dia Dipasupil

מי לא מכירה את התחושה הזו של ערב ארוך על עקבים, אולי כאבי תופת קלים, אולי גב תחתון מטריד, כשכל מה שבא לך זה למצוא רגע פינה להתבכיין בה, להציף רחמים עצמיים ולאסוף את עצמך מחדש. מי שלא חוותה את התחושה הזו אמש זו השחקנית והדוגמנית האמריקאית ברוק שילדס (59), שבחרה בנעליים הכי שנויות במחלוקת בכל הזמנים - אבל היי, לפחות היה לה תירוץ טוב.

טקס פרסי הטוני ה-77 התקיים אמש במרכז לינקולן בניו יורק, בין הנאמברים המוזיקלים, לנצחונות ההיסטוריים שנכנסו לארכיון התיאטרון האמריקאי, נכללו גם הלוקים לשטיח האדום. שילדס בחרה לעטר את הרד קרפט דווקא בטוטאל לוק צהוב בוהק, בתלבושת מונוכרומטית וזוג נעלי קרוקס צהובות בהתאם.

ברוק שילדס בטקס פרסי הטוני, 2024. Dia Dipasupil, GettyImages
היי לשוז/GettyImages, Dia Dipasupil

בעוד השחקנית נראתה בחיטוב נהדר וזוהרת מתמיד, קשה היה להתעלם מבחירת השוז המוחרוד (ספק בגלל הצבע הצורם, ספק בגלל הדגם) - אם כי הסיבה המוצדקת לכך הייתה העובדה שעברה ניתוח בכף רגלה לפני שלושה ימים. בתמונות שיצאו מתוך האירוע נראית שילדס מושכת במכוון את שמלתה כלפי מעלה, על מנת להציג את זוג הקרוקס וכמובן השתמשה בכישורי המשחק שלה כשעיוותה את פניה לפרצוף מזועזע מהבחירה האופנתית שלה. אין כמו הומור עצמי.

ברוק שילדס עם קרוקס בטקס פרסי הטוני, 2024. Dia Dipasupil, GettyImages
לא להיבהל/GettyImages, Dia Dipasupil

זו לא הפעם הראשונה שהשחקנית נועלת קרוקס על השטיח האדום. היא פעלה באופן די דומה במראה מונוכרומטי אחר בשנת 2008, כשלבשה שמלת צווארון ורודה לוהטת והתאימה עם קרוקס ורוד ניאון. עבור שילדס - שמכה שטיחים אדומים מאז 1978 - נראה שהנוחות שולטת בזירתה. לצד הנעליים המחוררות שגנבו את כל השואו וגרמו למיני המולה סביבה, היא זהרה בזכות שמלה עמוסת פאייטים מבית המעצבת מוניק לולייה, מחשוף וי עמוק שכלל בטנת רשת דקיקה ותחתיו פפיון ממוקם במרכז.

עוד בוואלה!

מי בכלל צריך תלבושת דרמטית? כוכבת ברידג'רטון מסובבת ראשים

לכתבה המלאה

נוכחות נוספות שהיו בטקס הן אנג'לינה ג'ולי עם בתה ויויאן בת ה-15, שעזרה לאימוש להפיק את המחזמר The Outsiders בברודווי. השתיים החליטו לתאם גוונים על פלטת הירקרקים - ג'ולי בשמלת קטיפה רפויה ומהממת מבית ורסצ'ה, שהעניקה אפקט פיסולי מהמחוזות היוונים, כשעל כתפיה הונח צעיף משלים. ויויאן, שרבים התעכבו עליה מאחר שהצגה זו הביאה אותה להשמיט את שם משפחתו של אביה בראד פיט מהקרדיטים של ההפקה (בחרה צד?), הלכה על מראה נינוח יותר בסט מחויט בגווני טורקיז כהה. מכופתרת לבנה ועליה וסט ופפיון כחלחל, בתוספת מכנסיים רחבים וקונברס שחורות.

רייצ'ל מקאדמס בשמלה חצי שקופה בעלת כתף אחת וצווארון סאטן כסוף א-סימטר ישל ז'יבנשי, בעודה מועמדת לפרס הטוני הראשון השנה. השחקנית אשלי פארק (בוודאי מוכרת לכם בתור מינדי ב"אמילי בפריז") סקסית בשמלת מחוך שחורה של נינה ריצ'י.

שרה פולסון פרחונית בשחור-לבן של פראדה, קארה קצרצר ושפתיים אדומות. ג'וליאן האף משגעת בשמלה ניודית מלאת עיטורי ראפלס של המותג האיטלקי ERMANNO SCERVINO.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully