וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברידג'רטון מחזקת את הטרנד הזה - וזה ממש לא בריא

עודכן לאחרונה: 16.6.2024 / 16:09

בין אם העברתן את הסופ"ש האחרון בים או בבינג' ברידג'רטון מטורף (היוש, אלה אנחנו), אין מצב שפספסתן כמה הצצות לסצנות של הסדרה המדוברת, הכוללת בתוכה שמלות מוגזמות והרבה, אבל הרבה מותניים דקיקות. מה הלו"ז?

טריילר לעונה השלישית של "ברידג'רטון"/נטפליקס

במקום להתבשל בים, הוויקנד האחרון שלנו היה בסימן בינג' ברידג'רטון מספק, זר לא יבין. בין הסודות, הרומנים הסוערים והמיניות המתפרצת, לגמרי ניתן לקבוע כי השחקנית ניקולה קוכלן, המגלמת את פנלופה פת'רינגטון, קובעת שיא חדש על מותניה. השחקנית בת ה-37 דיברה רבות על גופה מאז שהחלק הראשון של העונה השלישית עלה לאוויר נטפליקס, זאת כתגובה ישירה על האשמות רבות ברשתות החברתיות ובביקורת הסדרה - על כך שהמותניים שלה עברו פוטשוט על המסך. החלק השני של הסדרה כולל כמה סצנות אינטימיות בהן גופה נחשף בבירור יתר, מה שמפריך את טענות המבקרים, כשהיא בעצם מסבירה שהמראה שלה כשהיא עטופה בשמלות האקסטרווגנטיות - הוא למעשה תוצאה של לבישת מחוך.

ניקולה קוכלן, "ברידג'רטון" עונה 3. נטפליקס,
בטוחה? בכל הכוח?/נטפליקס

"לפעמים שמו עליי מחוך ואמרתי 'אה, אתם יכולים ללכת על זה בכל הכוח", טענה בעקבות הפרסומים, "אני חושבת שאם את לובשת מחוך מספיק זמן, הגוף שלך ממש מתאים את עצמו לתבנית הזו", סיכמה. הסדרה המצליחה כבר החלה בעבר שיחות ומחלוקות על הבגד התחתון הידוע ככזה שמעצב את הגוף, לאחר שכוכבת העונה הקודמת, סימון אשלי, אמרה בראיון למגזין גלאמור UK כי היא סובלת מ"הרבה כאבים" כשהיא לובשת את המחוך שלה על הסט, ואף אמרה שהיא "קרעה" את הכתף שלה בעקבות התלבושות השונות. טענות רבות נשמעו עם השנים על חוסר הצלחה בעיכול מזון למשל, בעת לבישת מחוכים, כמו גם חוסר יכולת לנשום ואפילו לדבר באופן טבעי ושוטף ללא כל מאמץ.

יחד עם זאת, ולמרות כל הטענות והתלונות הקשות על הפיס המחטב, המחוכים זוכים להתעוררות מחודשת מחוץ לסטים השונים. בין הכוכבות הדוגלות בלהיצמד לנישה, נמצאת בראש כמובן קים קרדשיאן, שהגיעה לשיא הדבר בנשף המט גאלה האחרון, שם קבענו שמבחינתה לנשום זה אך אופציונאלי. היא הצליחה להשתחל אל תוך שמלת מחוך בעיצובו של ג'ון גליאנו למרג'יאלה, כזו שיצרה מותן זעירה מתמיד והובילה לביקורות קשות על כך שגרמה למותן שלה להיראות דקיקה ברוחב של עפרון על הרק קרפט. השאלה המתבקשת כאן היא, עד כמה כדאי לנסות את הטרנד בעצמכן, והאם זה באמת עלול לגרום לאי נוחות?

קים קרדשיאן מט גאלה 2024. GettyImages, GettyImages
לנשום אפשר?/GettyImages, GettyImages

עוד בוואלה!

מי בכלל צריך תלבושת דרמטית? כוכבת ברידג'רטון מסובבת ראשים

לכתבה המלאה

לא נתכחש לעובדה שקיימת דעה היסטורית ארוכת שנים, שמחוך יכול להגביל את הנשימה של אדם כשהוא מושך אותו חזק מדי (כאן אוטומטית עולה בראשנו סצנת ה'טיטניק' המוכרת בה אימה של רוז מושכת בחוטים בחוזקה מול המראה). מטרת המחוך, לעומת זאת, היא כבר מזמן בכלל ניסיון ליצירת אשליה של מותניים קטנות יותר, וזו חלק מהסיבה לכך שהוא זכה למוניטין רע בטווח הארוך. סגנונות שונים יכולים להסתכם בעיוותי גוף כלשהם, אך נראה שהמחוך הפך לאישיו מדובר שיצא מהאופנה המקובלת וכעת חוזר בורסיות עדכניות ו"בריאות" יותר מבעבר.

הרעיון הוא ללבוש אותם בחוכמה - ברמת החוזק הנכונה ובמשך זמן שלא יגרום לנזקים, הן מבחינת נשימה והן מבחינת לחץ מיותר על איברי הבטן, שלפוחית השתן ובהמשך ישיר לכך גם רצפת האגן שיכולה להוביל ללא מעט בעיות גניקולוגיות, לא עלינו. המחוכים שמוצעים כיום על המדפים השונים לרוב יהיו טופים דמויי מחוך, כמה ברזלים שיתנו תחושה של "מגן קשיח" וסגרנו פינה. הכוונה כאן היא למחוכים על אמת, אלה שלובשים במטרה לחטב ולהחליק את האזורים הפחות מחמיאים לטעמה של כל אחת במבנה גופה.

לעומת מה שקוכלן השחקנית ציינה על כך שבסופו של דבר המחוך מתאים את עצמו למבנה הגוף - זו ככל הנראה טעות והאמת? לגמרי אפשר להגיע שהיא טועה ומטעה. בעוד שמחוכים יכולים לתת אשליה כזו או אחרת של גוף בצורת שעון חול, הם ממש לא יכולים להוביל לירידה במשקל או לשנות לצמיתות צורות גוף - לא משנה מהו מבנה גופך.

אז מה חשוב לדעת? האינדיקציה הכי טובה לדעת שבחרת במחוך הנכון לך, היא לוודא שהוא לא סופר צמוד עד כדי כך שלא הכי קל לנשום לרווחה באופן טבעי. את חייבת לוודא שישנה מסוגלות לשבת ולעמוד בנוחות המירבית, שבד המחוך נושם וכמובן להגביל את לבישתו למקסימום (במקרה הכי גרוע) של 4-6 שעות גג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully