וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברחובות ניו יורק: קים אור אזולאי בפרינט לנועזות בלבד

עודכן לאחרונה: 17.6.2024 / 16:21

הגיחה האחרונה של השחקנית ואושיית הרשת לחו"ל כוללת כמה לוקים טובים, הרבה שילובים מעניינים ובעיקר זריקות צבע בפרינטים שונים. התמקדנו על שתי שמלות מוצלחות - האחת שובבה, השנייה מתוקה

קים אור אזולאי. מסך אינסטגרם kimorazulay, צילום מסך
מוצלחת מאוד/צילום מסך, מסך אינסטגרם kimorazulay

הגיחות של קים אור אזולאי (21) מעבר לים הן משהו שלא כדאי לפספס. השחקנית והמשפיענית מבלה לא מעט מחוץ לגבולות ארצנו הקטנטונת, ובימים אלו חוגגת 4 שנים לצד בן זוגה, הכדורסלן יפתח זיו (28).

קים אור אזולאי. מסך אינסטגרם kimorazulay, צילום מסך
זריקות טאיי דאי/צילום מסך, מסך אינסטגרם kimorazulay

קודם לכן במאליבו קליפורניה ועכשיו בניו יורק, בבחירת פרינטים לא שגרתיים - האחד תחת כובע "המתוק", השני דווקא נועז אך מתון. רחובות הביג אפל הוצפו אתמול בלוק הנבחר, שמלת סטרפלס בהדפס שובב על פלטת ניוד-שחור-מרווה המתבטאת בזריקות צבע מפוזרות לאורך כל גזרת המידי ההורסת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

השמלה שעל פי השחקנית האהובה שייכת למעצבת וינטג' מחו"ל, כוללת קו צווארון מעוגל המותיר מקום למחשוף חזה קליל, לצד אלמנטים מכווצים לכיוון מעלה. ההשלמה הגיעה בגזרת האקססוריז בתיק צד מלבני מבית גוצ'י בגוון ירקרק ושרשרת כסופה, כקריצה מושלמת לזריקת הצבע של השמלה. לכל הטוב הזה נוספו זוג סנדלי רצועות שחורים על עקב, פלאס סגירה של תכשיטי זהב צהוב על צווארה.

שמלה מספר שתיים, היא כאמור אחת הרבה יותר קלילה, פשוטה, שלא דורשת יותר מדי מאמץ ומחשבה בהשלמת ההתאבזרות. עומס הפרינט הוא כמובן סוגר את פינת התוספות המיותרות ככל שיהיו, בשמלת מיני קצרצרה, ורודה ולבבית. הדגם החמוד מבית אמריקן איגל (229.90 שקלים), להם משמשת כפרזנטורית מובילה, כלל שרוולים תפוחים שחשפו את כתפיה עד גובה המרפק ופלג גוף עליון מיושר ממנו נפתחת החצאית הקצרה.

שם בעצם גם נוצר מפגש פסגה בינה לבין בלוגרית האופנה והמעצבת יובל כספית, שכידוע אזרה אומץ ועשתה רילוקיישן עם הבויפרנד לניו יורק לחצי שנה הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully