וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'ול קונדה הוא המנצח הגדול של צרפת, בגלל הסטייל כמובן

עודכן לאחרונה: 18.6.2024 / 9:21

לבטח לא קל לחלוק את כר הדשא הרענן עם כוכבים נוספים כמו אמבפה וג'ירו, אבל כמי שנמנה על אותה קליקה מצומצמת של כדורגלנים שמצליחים להצטיין גם במגרש האופנתי - הבלם המהולל ממשיך להוכיח כי הוא בליגה משל עצמו. וגם יש לו מותג אופנה מסקרן!

תקציר יורו 2024: אוסטריה - צרפת 1:0/ספורט1

כמצופה, אמש (שני) נבחרת צרפת גברה על אוסטריה בתוצאה 0:1 במשחק שהתקיים על אדמת גרמניה, המארחת את טורניר הכדורגל הגדול של הקיץ, aka יורו 2024. ז'ול אוליבייה בראנקוס קונדה, הבלם הצרפתי המהולל, היה החולייה החזקה לאורך כל המשחק המותח והצמוד, אך עם כל הכבוד לדרמות שהתרחשו בלילה על מגרש הכדורגל - גול עצמי של אוסטריה (אופסי) ואמבפה קפטן נבחרת צרפת שבר את אפו (אאוץ') - בואו נתמקד במה שחשוב באמת; שמו של קונדה הולך לפניו גם במגרש הסטייל, ושם? הוא תמיד מנצח בגדול.

ז'ול קונדה בתצוגה של קנזו בשבוע אופנה פריז לגברים 2024. Pascal Le Segretain, GettyImages
ז'ול קונדה בתצוגה של קנזו בשבוע אופנה פריז לגברים 2024/GettyImages, Pascal Le Segretain

בכל פעם שיליד פריז בן ה-25 מגיע לאימון או למשחק באצטדיון האולימפי של ברצלונה, כל העיניים עליו. ולא רק בגלל שהרבה מונח על כתפיו (או ליתר דיוק על שרירי ירכיו המרשימים) מתוקף תפקידו כבלם בנבחרת צרפת פלוס במועדון הכדורגל ברצלונה - אלא כי גם את הפאשן גיים שלו קונדה לוקח לא פחות ברצינות! ואת חוש האופנה הטבעי בו ניחן, כמו גם את אהבתו לסגנונות ולהתנסויות, הוא ממנף בסושיאל מדיה; קונדה דואג לתעד בחשבון האינסטגרם שלו את כל הלוקים המטריפים עמם הוא נכנס בשערי האצטדיון, משל היה אושיית אופנה לכל דבר ועניין שרק מצפים ל- #ootd (האשטאג הלוק היומי) הבא שלו. מה שאכן קורה בפועל. בין אם זה מכנסי ג'ינס מתרחבים שצוותו למכופתרת לבנה שמעליה מעיל בומבר שחור מעור ולקינוח עניבה כתומה ומגפוני בוקרים על עקבים, או כשהכדורגלן עולה על חליפה אלגנטית מחויטת למשעי.

ז'ול קונדה. Pascal Le Segretain, GettyImages
ז'ול קונדה/GettyImages, Pascal Le Segretain

גם כשהוא לכאורה לא "מתאמץ" ומפציע במערכות לבוש קז'ואליות יותר, תהיו בטוחות ובטוחים שעדיין מושקעת שם מחשבת תחילה ממי ששם לעצמו מטרה להפתיע או להתריס עם סגנון ייחודי בואכה נועז, ובכל פעם מז'אנר אחר (את כולם, אגב, הוא עושה מעולה). אבל שמנו לב שיש מכנה משותף בולט אחד בכל מערכות הלבוש שקונדה מרכיב לעצמו, והוא - תיק יד עצום ממדים שתמיד יהיה שם, בעיקר מבית היוצר לואי ויטון.

המבקרים, הפרשנים והגולשים ברשת לא נותרים אדישים, כי באמת שאי אפשר, עד כי הבלם הפאשניסטי לא אחת "מואשם" בהסטת תשומת הלב מהעיקר (כדורגל), אל עבר מה שהוא לובש בהגיעו לאצטדיון ובטרם עולה על מדי הנבחרת. כל זה כמובן לא מטריד את קונדה מדי, ולפעמים הוא אף בוחר לעקוץ בחריפות צינית את מתנגדיו קבל עם ועוקבים באינסטגרם. "אתה מבקר, אבל אין לך אפילו תקציב להעתיק אותי" ענה לאחד המגיבים בפוסט שפרסם, מה שרק מעלה את קרנו והקוליות שלו בעיניי המעריצים ומיליוני העוקבים הנאמנים.

ז'ול קונדה. Kristy Sparow, GettyImages
ז'ול קונדה/GettyImages, Kristy Sparow

לא קל לחלוק את המגרש הירוק-רענן עם כוכבים נוספים כמו אמבפה וג'ירו, אבל במגרש הסטייל קונדה הוא בליגה משל עצמו ולחלוטין משאיר להם אבק. וכמו כל כוכב ספורט שמבין דבר או שניים באופנה, הבלם המפורסם ממנף זאת גם ביזנס וויז תוך שהוא מחבר בין כל עולמות העניין והעשייה שלו. בתוך כך, קונדה חבר למעצב אופנה צרפתי בשם גובה נואל (Goba Noel) ויחד הצמד חמד הקימו את "HFP - Homies From Paris", לייבל בגדי פנאי ופריטים משלימים אבל בגבוה שבסיסו, איך לא, בפריז.

ז'ול קונדה. Aurelien Meunier, GettyImages
ז'ול קונדה/GettyImages, Aurelien Meunier

המותג מציע "פריטים ברמת איכות וגימור גבוהה ובת קיימא" כהצהרתם, הם למשל משתמשים רק בבדים 100% כותנה עבור הקפוצ'ונים ומכנסי הטרנינג בעיצובם. ואנחנו נוסיף כי, באופן שמעט הפתיע אותנו המחירים ממש סבירים, בייחוד בהתחשב בתמורה שמקבלים בעד האגרה. 360 עד 440 בתרגום לשקלים חדשים עבור מכנסי טרנינג מעוצבים, 400-480 ש"ח לסווטשירטים ו-140 ש"ח לכובע. וכשאתר המותג מכריז כי המדובר ב"בגדים שמדברים על אותנטיות, על רגש גולמי, על סיפורים שלא סופרו", זה אולי מסביר את האובססיה שלהם לעטר פריטי לבוש בפאצ'ים שמנמנים של לבבות, כן כן, רקומים בתלת-שכבות. אנחנו יכולים דווקא להעריך את הבשורה ש-HFP מנסה להביא על ידי ערבוב בין אסתטיקה שמבקשת להדהד קוליות ואדג'יות, לבין סימבולים סכריניים עצומים שהם הדבר האחרון שמישהו היה מצפה שיככבו על חליפת טרנינג המיועדת ל"הומיס", החבר'ה של השכונה. חוץ מלבבות מתנוססים, תמצאו שם גם סלוגנים שמדברים את תרבות/שפת הרשתות, כדוגמת "Still Social Distancing".

מעיצובי המותג בו קונדה שותף

מעבר לבגדים וכובעים ספורטיביים-יומיומיים-פרופר שתמצאו במותג, קונדה ונואל גם הגדילו לעשות כשהשיקו ליין מתוחכם יותר שניכר כי מיועד ל-homie המתקדם אופנתית; מכנסי קרגו, ג'קטים קלילים וחולצות מכופתרות, שאפשר ללבוש כסט או בנפרד, עשויים בד ניילון חום וג'וסי בגימור מבריק, או על טהרת התחרה הלבנה - שאהבנו במיוחד. ויש גם קרדיגן צמרירי אחד עם לבבות. אילולא היו כבר סולד אאוט, יכולתם לשים ידכם על פריטים ספציפיים אלה שגם מתומחרים יותר גבוה (מ-420 ועד 1,500 שקלים חדשים). רק לפני שתרוצו לעקוב או לרכוש, חשוב לציין ולא לשכוח כי יש גם את הקשר הישראלי - אם בתחילת המלחמה קונדה עוד ניסה להלך בין הטיפות ולהביע מצג תמיכה "מאוזן" בשני הצדדים במלחמה, הרי שבחלוף הזמן נראה כי הוא בחר צד ולצערנו נטש לחלוטין את הצד שלנו. אז אומנם בפאשן גיים הוא מצטיין אבל בלבחור בצד הנכון של ההיסטוריה פחות, הרבה פחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully