וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה אייקונית, ככה צנועה: אריאלה ורטהיימר עושה את פריז

עודכן לאחרונה: 18.6.2024 / 11:22

חופשת בנות פריזאית נרשמה בבית משפחת ורטהיימר, שטסו רגע לפני לידת הבייבי של מאיה. בפוסט מלא פריימים משגעים של המאמא אריאלה (או סבתא 'מושי' אם תשאלו את אסיה) נחשפנו למספר לוקים משובחים הנעים בין מותגי יוקרה לאופנה מהירה. טרה-טרה שיק

אריאלה ורטהיימר בפריז. מסך אינסטגרם mayawertheimer, צילום מסך
אייקונית/צילום מסך, מסך אינסטגרם mayawertheimer
אריאלה ורטהיימר בפריז. מסך אינסטגרם mayawertheimer, צילום מסך
וכן, גם צנועה/צילום מסך, מסך אינסטגרם mayawertheimer

את אריאלה ורטהיימר כולנו מכירות כ"אמא של מאיה" או "סבתא מושי" של אסיה, אך הרבה לפני כל הטייטלים המפוצצים הללו, הגברת היא קודם כל אמנית ותיקה ואייקון אופנה שרק הולך ומשתבח עם הזמן. כאילו, באמת חכו שתראו את התמונות וכל פריים - כמה אייקונית, ככה צנועה.

אריאלה ורטהיימר בפריז. מסך אינסטגרם mayawertheimer, צילום מסך
כמה גלאם גירל!/צילום מסך, מסך אינסטגרם mayawertheimer

טיול בנות לפריז (+אסף זמיר אחד שהפתיע) רגע לפני לידת הבייבי של מאיה ורטהיימר ולצד הסיס המוזיקאית סיון טלמור, הוביל למפגן לוקים בסטייל פריזאי ברמה הגבוהה ביותר בחסות המלכה האם. ציפור קטנה לחשה לנו, כי אריאלה בעיקר לובשת בגדי וינטג', כאלה שלגמרי משתלבים גם במיקס אנד מאץ' מושלם עם פריטי אופנה מהירה, דוגמת זארה, וכמובן שמתבלת תמיד כל לוק בפריט משלים של מותג על - בין אם זה תיק או נעליים או תכשיט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אריאלה ורטהיימר בפריז. מסך אינסטגרם mayawertheimer, צילום מסך
אוקיי פה כבר נפלנו מהכיסא./צילום מסך, מסך אינסטגרם mayawertheimer

בין שאר האאוטפיטים נרשמו סגנונות שונים במהותם, אך לכולם מכנה משותף של הקפדה מוחלטת על אלגנטיות מעושרת מכל הבחינות (ולא כי מדובר בפריטי יוקרה). באחד מהלוקים המונוכרומטיים, מעל גרביונים שחורים וחצי שקופים, נרשמה שמלת מיני עמוסת פאייטים מעוטרת נוצות לבית UNGARO שעוצבה על ידי המעצב הישראלי קובי הלפרין, שחי ופועל בארה"ב והיה בעבר למעצב של בית האופנה הצרפתי. הלפרין בין היתר נחשב גם חבר קרוב של המשפחה ומחשיב את אריאלה עצמה כמוזה שלו - עובדה שמאוד קל להתחבר אליה!

אריאלה ורטהיימר בפריז. מסך אינסטגרם mayawertheimer, צילום מסך
אקססורי לנועזות בלבד/צילום מסך, מסך אינסטגרם mayawertheimer
אריאלה ורטהיימר בפריז. מסך אינסטגרם mayawertheimer, צילום מסך
בא לנו טיול איתך/צילום מסך, מסך אינסטגרם mayawertheimer

בהמשך ישיר למעצב ובית האופנה המבטיח חוויה עשירה, בתמונה אחרת נראית ורטהיימר במראה המחויט הכולל חליפה שחורה של ungaro. מה שהקפיץ כאן את הלוק היה כמובן אוסף האקססוריז הזהוב. מצד אחד הז'קט מעוטר באלמנט ציפור על הדש השמאלי, מנגד, שרשרת לולאות ארוכה שענדה בדאבל סיבוב על צווארה. ההיי-לייט מגיע בגרסת תיק יד מרובע ושחור בחסות סקיאפרלי, בעיצוב "פרצוף" המורכב מאיברים מוזהבים כיאה ללייבל האופנה האיטלקי - המרבה לחלוק את פריטיו לרוב עם אושיות אמיצות, שלא חוששות ללבוש אמנות שלעיתים יכולה להתבטא ולו במעט קריפיות.

סיון טלמור ואריאלה ורטהיימר בפריז. מסך אינסטגרם mayawertheimer, צילום מסך
ה-מטפחת/צילום מסך, מסך אינסטגרם mayawertheimer
מאיה ורטהיימר ואריאלה ורטהיימר בפריז. מסך אינסטגרם mayawertheimer, צילום מסך
וואלה, זכיתן/צילום מסך, מסך אינסטגרם mayawertheimer

בלוק לבן אחר נרשמו מכנסיי פאייטים מטריפים, בתוספת בלייזר משלים (גם הוא מידיו של הלפרין למקרה שתהיתן). שמחנו גם לגלות את מראה הקז'ואל של אריאלה, שבלי יותר מדי נצנצים וגלאם פריזאי הצליחה ליצור את אחת ההופעות המגניבות לסטריט סטייל של חופשה אירופאית. במכנסיי ג'ינס מדנים בהיר בגזרה מתרחבת למכפלות פדלפון, ובסופן זוג נעליים צ'אנקיות בעלות פלטפורמה ניודית ומכובדת של פראדה. בתוספת ז'קט כהה שנחת על חולצת טי לבנה ומעליה, כרוכה סביב צווארה, מטפחת בז' לסגירה מדויקת לעוד שואו מלא השראה. סה שיק!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully