וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי מוגזם עד היום: קיארה פראני וכפתורי הפטמה

עודכן לאחרונה: 29.9.2021 / 8:20

קיארה פראני נחתה בשבוע האופנה בלוק פרובוקטיבי מאי פעם - והיא אישה שידעה אחד או שניים ברזומה. גם רחובות פריז לא היו מוכנים לקאמבק כזה אחרי הקורונה, והרשת משתוללת

היזמית ואושיית האינסטגרם האיטלקייה קיארה פראני (34) חזרה לעבודה בשיא המרץ, כשבין ההתחייבויות העסקיות שלה ש'מאלצות' אותה לתייר בעולם, הגיעה הפעם לעיר האורות לכבוד שבוע אופנה פריז. עד כאן הכול צ'יל. מה שלגמרי לא היה בתכנון היה שמיס פראני תגנוב את ההצגה לדוגמניות הבינלאומיות שנחתו בעיר לקראת תצוגות האופנה, כשהיא מיד מפעילה את כפתור הפרובוקציות עם לוק נבחר שלא משאיר מקום לדמיון.

עם חולצת גולף שיפון שחורה ושקופה, כשעליה מעוטרות זוג כפתורי פטמות בצבע זהב מבית "סקיאפרלי", העפילה קיארה לטופ. ה'טופ' של מה עדיין לא החלטנו - אבל הלוק המדובר צבר כמות תגובות לא נורמלית ברשת.

הטוטאל לוק התאפיין בקו המנחה של מותג האופנה האיטלקי סקיאפרלי, לייבל יוקרתי בעל אופי נועז שלא מרבה לחלוק את פריטיו עם בחורות ביישניות. את שאר הלוק השלימה עם ג'ינס גבוה מרובה כפתורים זהובים תואמים ומעיל עור המעוטר בשרווליו בפריטי זהב דומים לאלו שבפטמות, אחד מהם בצורת שפתיים והשני אוזן מלאת פירסינג. קצת קריפי אבל אמנות זו אמנות.

הבחירה בלוק, שרגוע מבחינת פלטת הצבעים אבל סקנדלי בהחלט בגזרות שלו, הצליח לספק ביקורות רבות ברחבי הרשת, כשהמראה העירום די נוגד את הצנזורה של האינסטגרם בו פראני שולטת וחיה יומיום. הפאשניסטה לא פעם התמודדה עם שיפוטיות מצד כל מי שהאשים אותה בעבר בלבישת בגדים סקסיים מידי עבור אימא לילדים.

השאלה המתבקשת היא - איפה עובר הגבול בין אובר סקסי לבין יצירה אופנתית אומנותית? נוסיף ונציין כי היה לנו נעים סוף סוף לא לפגוש בפיגוע אופנתי של צבעוניות כמו שפראני אוהבת, אבל יש לוקים שצריכים לשמור אותם לסט הצילומים, או לכל היותר למסלול. את פאשניסטה, אבל היי, את עדיין הולכת ברחוב. טיפונת איפוק ויהיה בסדר. ולא, לא כל לוק מוטרף מצריך פידבק מבעלך.

מותג האופנה סקיאפרלי נוהג לקחת השראה עמוקה מהאמנות הסוריאליסטית (ביניהם רפרנסים מסלבדור דאלי ואמנים מאותו הסגנון) ומאז שהמנהל האומנותי דניאל רוזברי נכנס לבית האופנה, הגיע החיבור לביטוי מקסימלי באמצעות מחשופים מעוטרים בפסלי זהב, עיטורי זהב רקומים על מעילים ופריטים נוספים בצורות איברים. הגדרת גוף האישה כפסל שלא יסולא בפז עם דגש על צלליות כמו זו האחרונה בעלת הכפתיים המוגזמות שנראתה על אדל או כמו שמלת שרירי הבטן שלבשה קים קרדשיאן לחג המולד בשילוב עגילי חציל. בהחלט פתיחה פומפוזית לפאשן וויק בפריז.

עוד בוואלה!

חם, לוהט, רותח: החופשה הפוטוגנית של קיארה פראני

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully