וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ציצי וסיכת חטופים, מגוחך": אגם רודברג מסתבכת

עודכן לאחרונה: 23.6.2024 / 11:00

השחקנית היפהפייה כיבדה וענדה את סיכת סרט החטופים הצהובה על גופיית זהב דקיקה, בהשקת סדרה חדשה של הוט. מיקום הסיכה עורר את תגובתה של עוקבת עקשנית, שטענה כי מדובר בצילום פרובוקטיבי ולא לעניין. מה דעתכן?

סדרה נוספת יוצאת לאור המסכים לזכות HOT שהחליטו להשיק את "אינדל", דרמת פעולה העוקבת אחר חבורה של צעירים אתיופים משכונה באשדוד, היוצאת למלחמה בשוטר מקומי. ההשקה הרשמית התקיימה בימים אלו ומי שנכחה בה לצד השחקנים על הסט - יניב אלמנך, עדן סבן, טהוניה, שי חי וניבר מדר, זו השחקנית והדוגמנית היפהפייה אגם רודברג (38).

רודברג הצטנעה ובחרה טוטאל לוק קז'ואל בחסות בוטיק 'מיכל' בכיכר המדינה, פשוט פשוט בעיקרו - אך כזה שגרם לתגובה נחרצת מצד עוקביה. במכנסיי ג'ינס לבנים ומתרחבים, גופייה זהובה קצרה בעלת כתפיות דקיקות, המעוטרת כולה בסריגה משולבת ואלגנטית, שנסגרה בסיכת סרט החטופים הצהובה והמוכרת.

אגם רודברג בהשקה של "אינדל". רפי דלויה, הוט,
אגם רודברג בהשקה של "אינדל"/רפי דלויה, הוט

""ציצי" וסיכת וחטופים נו באמת… כה מגוחך...", כתבה אחת עוקבות האינסטגרם בתגובה לתמונה האחרונה שהעלתה אגם ברצף צילומים מיום השקת הסדרה. בתמונה המדוברת, נראה צילום תקריב של אזור החזה של רודברג שמתחיל מאזור השפתיים עד החלק העליון של הגופיה. שם נרשם מחשוף קליל *ביותר*, לצד סיכת החטופים במיקום מספיק טוב על מנת שתבלוט ותעביר את המסר המכבד והרצוי - שכל החטופים ישובו הביתה בהקדם.

אגם רודברג בהשקה של "אינדל". מסך אינסטגרם agamrudberg,
אגם רודברג בהשקה של "אינדל"/מסך אינסטגרם agamrudberg

עוד בוואלה

היי שובבית: המחשוף של אור לוזון לא נמצא איפה שאתם חושבים

לכתבה המלאה

השחקנית לא נשארה אדישה לתגובה וכפי שעונה לאינספור מחמאות, ענתה גם לביקורת כלפיה: "הכוונה שלי היתה טובה". רשמנו לפנינו עוקבת שלא שחררה מהעניין והשיבה בחזרה: "זאת תמונה שדפקת אחרי שאת עוד מכוונת לטוב?! מעניין מה קורה שאת מתכוונת לפרובוקציה ותשומת לב בלבד", עקצה והמשיכה להגיב לעוקבת אחרת שניסתה לצאת להגנתה של השחקנית: "לא סתם היא מרגישה מחויבת להגיב… מה שהיא צריכה לעשות זה להוריד את התמונה המגוחכת הזאתי".

אגם רודברג בהשקה של "אינדל". רפי דלויה, הוט,
אגם רודברג בהשקה של "אינדל"/רפי דלויה, הוט

אנחנו דווקא חושבות שאין מכבד מלענוד את סיכת החטופים בכל מצב, בכל מיקום על הבגד - בטח כשמדובר בחלק מרכזי בחזות הנראית לעין כבר ממבט ראשון ואם כבר יש צורך בהתקטננות, זה ממש לא נושא להפוך לאישיו שלילי. אגם השלימה את הלוק במניקור אדום ומסודר, לצד אוסף תכשיטי זהב ביניהם טבעת צ'אנקית, איפור נקי על ידי אסף באבו ושיער פזור מלא בנפח מטמטמם הנעשה על ידי מעצב השיער יניב זאדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully