וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו האמוג'י: נטע ברזילי בשמלת פלמנקו אדומה ולוהטת

עודכן לאחרונה: 23.6.2024 / 14:24

רגע אחרי שחשפה את הסיבה לירידה המשמעותית במשקל, חושפת הזמרת (וכרגע גם הרקדנית) אלבום וקליפ חדש לשיר שכבר נדבקנו בו - בסופר דרס אדומה, בניחוח ספרדי חושני בהתאמה אישית

נטע ברזילי בקליפ "הכל עליי"/יח"צ; ערן לוי

רגע אחרי שחשפה אמש במגזין סוף השבוע בחדשות ערוץ 12 את הסיבה בגללה ירדה משמעותית במשקל, נטע ברזילי, זוכת האירוויזיון לשעבר, הוציאה הבוקר (א') אלבום ראשון שכולו בעברית, הכולל שיתופי פעולה עם מוזיקאים מקומיים - זאת, אחרי שהקליטה עד כה בעיקר באנגלית.

בתמונת הקאבר של האלבום המסקרן, נראית הזמרת בשמלה שעוצבה במיוחד עבור הקליפ לסינגל החדש "הכל עליי". בליווי צמוד ומצופה של הסטייליסט איתי בצלאלי, היא בחרה בפיס אדום בעיצוב המותג MonaLizabeth, בעיצובה של אליזבת בראון.

נטע ברזילי בשמלה של המעצבת מונליזבת. ערן לוי,
נטע ברזילי בשמלה של המעצבת מונליזבת/ערן לוי

הבגד המרהיב שעוצב בהתאמה אישית לברזילי ובולט על רקע אדום של עגבניות טריות, עשוי מבד טפטה משי אדום יוקרתי, המעניק לו מראה מבריק ומלכותי. השמלה משולבת בתחרה עדינה שיוצרה בעבודת יד קפדנית, כשהיא מוסיפה נופך רומנטי ואומנותי לכל פרט ופרט. כל תפר וכל חתיכה בתחרה עוצבו בקפידה, מה שמעניק לשמלה תחושת ייחודיות ואיכות שאין דומה לה. מעבר לסטיילינג של בצלאלי, האיפור בידי ערן ישראלי והתסרוקות השונות המזוהות עם נטע שעוצבו על ידי אור צעירי, הוסיפו והשלימו לתוצאת המראה הסופי.

נטע ברזילי. ערן לוי,
נטע ברזילי/ערן לוי

עוד בוואלה

רותחת: מייגן מרקל תוססת בשמלה אדומה בטיול אפריקאי

לכתבה המלאה

השילוב של הטפטה האדומה והתחרה העדינה מעניק לשמלה נופך חושני בסגנון ספרדי (בנוסף למנגינה בוייב הספרדי המלווה ברקע את הסינגל החדש), שמדגיש את הנוכחות הכריזמטית של נטע על המסך הקטן. היצירה המדהימה הזו מייצגת את החיבור המושלם בין אופנה עילית, אומנות ומוזיקה, ומשאירה רושם עמוק על כל מי שצופה בה.

"לעבוד עם איתי בצלאלי ועם נטע היה מסע יצירתי מרגש ומאתגר. השילוב בין הכישרון הייחודי של איתי והאנרגיה המרהיבה של נטע אפשר לנו לעצב שמלה שהיא לא רק יוקרתית ואומנותית, אלא גם מבטאת את התשוקה והחזון היצירתי של נטע", מספרת לנו בראון המעצבת. "יצרנו את הלוק המדהים הזה תוך יום וחצי בלבד, מהמדידה ועד לתוצאה הסופית בקליפ, תחת לחץ זמנים משמעותי. בעבר שיתפנו פעולה בעיצוב לוקים להופעות וביצירת קליפ קודם, והניסיון המשותף הזה תרם באופן מכריע להצלחת הפרויקט הנוכחי, תוך שמירה על מקצועיות ודיוק בלתי מתפשרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully