וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדוזה סטייל: הגיחה הקצרה והורודה של דניאל גרינברג לפריז

עודכן לאחרונה: 25.6.2024 / 10:05

השם שלה עלה לא מעט בכותרות בעקבות הפרידה המתוקשרת (שוב) מאייל גולן, אב ילדיה. ונראה שנסיעת התרעננות לא תזיק כאן ואם בפריז - מה טוב. רשמנו לפנינו שילוב טקסטורות, תיק דנים וזוג משקפיים סגלגלים בהמלצת עוקבות האינסטוש

דניאל גרינברג בפריז. מסך אינסטגרם daniel_greenbergg, צילום מסך
מינגלינג עם המעצב המארח והפסל ריצ׳רד אורלינסקי/צילום מסך, מסך אינסטגרם daniel_greenbergg

רגע אחרי הפרידה המתוקשרת (מרגיש שכבר כתבנו את זה בעבר), הגיעה דניאל גרינברג לשהות בפריז באחד השבועות העמוסים ביותר בעיר האורות. קצת התרעננות לא תזיק בתקופה זו, בטח אם בלו"ז שלה כלולים התייצבות ואירוח באחת מהתצוגות בעיר, כחלק משבוע ההוט קוטור לעונת סתיו-חורף 2024-25.

דניאל גרינברג בפריז. מסך אינסטגרם daniel_greenbergg, צילום מסך
מדוזה סטייל/צילום מסך, מסך אינסטגרם daniel_greenbergg

עוד בוואלה!

כמה?? לוסי איוב ענדה תכשיט שדרש מאבטח צמוד לאורך השידור

לכתבה המלאה

האמא לשניים הגיעה לתצוגה העונתית של המותג AFEW Rahul Mishra, המשלב את המורשת ההודית של מעצב הבית - כשבין הקולקציות הבולטות ניתן להבחין בבגדי רדי-טו-וור יוקרתיים, שיתאימו למתלחתה של האישה המודרנית. אמרתן מודרנית, אמרתן דניאל גרינברג - אושיית הרשת ויוצאת הראליטי עלתה על מיטב מלבושיה ויצאה לדרך, בניסיון להשתלב בין הנוכחים ולעשות מינגלינג כמצופה.

דניאל גרינברג בפריז. מסך אינסטגרם daniel_greenbergg, צילום מסך
כי חובה גם סלפי מראה/צילום מסך, מסך אינסטגרם daniel_greenbergg

ברוב תיעודי האירוע היא נראית מבלה בקרבתו של הפסל הצרפתי ריצ'רד אורלינסקי, כשהיא לובשת טוטאל לוק ורוד מהפשוטים שראינו ויחד עם זאת, משלב תחכום מסוים בזכות הטקטסטורות השונות שהחליטה לשלב. פיסים משלימים מבית המותג ACT N°1 לבוטיק roya, כשהבולט מביניהם הוא מעיל טרנץ' עשוי טול רשתי (3,429 שקלים) עם אלמנטים של כיסים גדולים וחצי שקופים, פלאס סגירת כפתורים בגוון בז' וחגורת מותניים מתכווננת.

דניאל גרינברג בפריז. מסך אינסטגרם daniel_greenbergg, צילום מסך
העוקבות המליצו, דניאל מיישמת/צילום מסך, מסך אינסטגרם daniel_greenbergg

גרינברג החליטה להשאיר את הטרנץ' פתוח, מתחתיו צץ לו טופ בייסיק לבן. בחלק הדרומי, נוספו מכנסיים ארוכים בסגנון קרגו בגזרת נמוכה (2,552 שקלים) - עומס כיסים רחבים ופתיחה מתרחבת עד הרצפה, כזו שהצליחה להסתיר את השוז הנבחרות. הפיסים נלקחו כאמור מתוך הקפסולה הורודה של הקולקציה האחרונה של המותג האיטלקי שנוסד בשנת 2016, המבטא סטייל בלתי מעורער המתמקד באמנות ורב תרבותיות של נשים בעולם.

בגזרת האקססוריז בחרה במשקפיי ריי באן בעדשות סגלגלות בהמלצת עוקבות האינסטוש שלה, ותיק דנים בעיצוב טלאים לצד רצועות משולבות בשרשרת כסופה, לבית שאנל. טאץ' אחרון של שיער פזור וגלי בשיא הטבעיות ואיפור עדין שנסגר בנגיעה אדמדמה על שפתייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully