וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתחום האפור? קנדל ג'נר ובאד באני בקאמבק נוטף סטייל

עודכן לאחרונה: 25.6.2024 / 12:11

שתי אושיות הענק, כל אחת בתחומה - קני בעולם דוגמניות העל ובאד באני בסצנת המוזיקה הלטינית - בקאמבק אופנתי בעיר הרומנטית בעולם, פריז. לוק תואם בגוון אפרפר גרם לנו להיזכר למה הם כל כך אייקוניים, יחד ולחוד

הם חזרו. מי מכן שעוד לא הבינה כמה הזוגיות של קנדל ג'נר (28) ובאד באני (30) אייקונית, טועה ומטעה. מעבר לכך שמדובר בשתי אושיות ענקיות בתחומן, קני בעולם דוגמניות העל והזמר בסצנת המוזיקה הלטינית - השניים יודעים להרכיב לוקים נוטפים בסטייל המורכב לרוב מאופנה עילית, לבד ולחוד.

אנחנו כמובן ציפינו לקאמבק, לאחר הפרידה המבאסת בחודש דצמבר האחרון והנה זה קרה וזה בהחלט מהפנט כפי שזכרנו. שבוע ההוט קוטור לעונת סתיו-חורף 2024-25 בפריז נפתח באופן רשמי, בין אירוע ה'ווג וורלד' בפריז (בהם מככב הזוג נון סטופ) וההכנות לאולימפיאדה שתתקיים שם השנה - שלל אושיות אופנה ושמות חמים הגיעו לעיר הרומנטית בעולם כדי לחגוג, אופנה, אמנות וכן אולי קצת ספורט ככה בשביל התירוץ.

קנדל ג'נר צועדת באירוע הווג world בכיכר ונדום בפריז. Victor Boyko,
צועדת בווג world, ברקע קול המאהב הלטיני/Victor Boyko
באד באני מופיע באירוע הווג world בכיכר ונדום בפריז. Kristy Sparow,
בניטו, בניטו, בניטווווו/Kristy Sparow

עוד בוואלה

יהלום עם טוויסט: אושיית האופנה קיבלה טבעת אירוסין לא רגילה

לכתבה המלאה

רגע אחרי שג'נר סיימה לצעוד בכיכר ונדום לצלילי קולו של אהובה שהופיע במרכז הרחבה, ועוד סשן צעידה לצד הבסטי ג'יג'י חדיד כשהשתיים רוכבות על סוסים, כחלק מתצוגת האופנה של הרמס - השניים נצפו כבר פעמיים בלוקים תואמים. במקרה? לא חושבות. הבולט מביניהם היה ממש לאחרונה בדייט לילי בארוחת ערב במסעדה האיטלקית Ferdi ליד השאנז אליזה, שם השניים בחרו באאוטפיט מונוכרומטי אפור, כשקנדל מרימה למשפחה במותג האופנה Khy, החתום על שמה של קיילי הסיס הצעירה. טופ (325 שקלים) מצויד בטוויסט א-סימטרי מתפתל בכתף השמאלית ושרוול רגיל בימנית - חולצה עשויה מבד גמיש ונמתח ממשי (נמכרת גם בשחור, ורוד, כתום, לבן ואדום).

המכנסיים נראו כמו גרסה בגזרה מוגבהת של טייטס מתרחבים באותו הגוון (395 שקלים), ונראה שהטופ מודל לא בחרה בשום אקססורי או תכשיט בולט לעין, מלבד תיק קלאץ' שחור שתאם לחולצת הטי של בניטו, הלוא הוא באד באני. תכף נגיע גם לנסיך. כל הטוב הזה, בסגירה קלאסית של איפור ורדרד ושפתיים מבריקות.

הכוכב הלטיני המשיך את אותו הקו, בחליפה דומה באפור עכבר שכללה ז'קט בלייזר אוברסייז, אותו לבש מעל טי שרט בייסיק שחורה. את החליפה הגברית והאלגנטית שידך לזוג אדידס סמבה לבנות עם פסים שחורים, בחירה מפתיעה לאור העובדה שרק בשבוע שעבר השיק את שיתוף הפעולה שלו דוווקא עם דגם גאזל המבוקש (נמכר בארץ). סגירה של זוג משקפיים שמש אליפטיים וטבעת זהב על ידו. הסיבוב הרומנטי של ג'נר ובאני בשבוע האופנה בפריז מגיע שבועות לאחר שהשניים מתפנקים זה לצד זו בשושו ובאפטר פארטי של המט גאלה בביג אפל - שם הצטרפה קני לשולחן הויאיפי של הזמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully