וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

20 שנה אחרי: האם תילן בלונדו, "הילדה היפה בעולם" עדיין יפה? אנשים בהלם מהמהפך שלה

16.7.2024 / 0:01

זוכרים את תילן בלונדו שהוכתרה כ"ילדה היפה ביותר בעולם"? כמעט 20 שנה חלפו מאז דיגמנה לראשונה - וכיום היא בלתי ניתנת לזיהוי אחרי שעברה מהפך

תילן בלונדו בפרסומת/court métrage Thylane Blondeauhttps

כשכולם קוראים לך "הילדה היפה בעולם" בגיל 6, הסיכויים שתצאי נורמלית ללא ספק לרעתך. אז האם תילן בלונדו, שכבר בגיל 4 דיגמנה בתצוגת האופנה של ז'אן-פול גוטייה, יצאה נורמלית? כמעט 20 שנה חלפו מאז תצוגת האופנה הראשונה שלה ונראה שתילן התמידה בקריירת הדוגמנות שלה, נותרה עם הרגליים על הקרקע ועדיין ראויה להיקרא "הילדה היפה בעולם" (למרות שהיא כבר בכלל לא ילדה).

הדוגמנית והשחקנית הצרפתייה היא בתם של הכדורגלן פטריק בלונדו ומנחת הטלוויזיה ורוניקה לובה. את אביה של תילן אולי חלקכם זוכרים מימיו בפרמיירליג, כאשר פטריק בלונדו שיחק במדי ווטפורד ושפילד וונסדיי ואף פגש את איל ברקוביץ' באחד המפגשים.

כשאת מגיעה ממשפחה כזאת, אין ספק שישימו לב אליך. זה קרה כבר בגיל 3, כשהמעצב ז'אן-פול גוטייה ראה אותה לראשונה ושנה לאחר מכן לקח אותה לדגמן עבורו. שנתיים עברו והיא כבר זכתה בתואר "הילדה היפה בעולם" וב-2007 מצאה את עצמה בראש רשימת "100 הפנים היפות ביותר" השנתית הנחשקת של TC Candler.

ככה אנחנו זוכרים אותה:

כשהייתה בת 17, תילן קטפה בפעם השנייה את התואר המוערך של מבקרי TC Candler, אותו חלקו בעבר גם ניקול קידמן וגווינת' פאלטרו.

אז מה היא עושה בימינו? ובכן, היום תילן בלונדו כבר בת 23 ונשארה דוגמנית מצליחה, לאחר שחתמה עם סוכנות IGM Models בגיל 16. היא עבדה בקמפיינים עבור ענקיות אופנה כמו ורסאצ'ה ופראדה, בזמן שהיא גם משמשת כשגרירה עולמית של לוריאל פריז. היא ממשיכה לעדכן את 7 מיליון העוקבים שלה באינסטגרם בחייה הזוהרים, כשלאחרונה הדהימה אותם כשחשפה שינוי במקרה והחליפה את שיערה החום והארוך בצבע כהה יותר ותספורת קצרה.

וככה היא נראית היום:

תילן סיפרה ל-Telegraph שזה אכן לא היה קל עבורה לקבל כל כך הרבה תשומת לב כשהייתה צעירה יותר. "אנשים אמרו לי, 'את יודעת, את הבחורה הכי יפה בעולם', ואת כזה: 'אני לא, אני רק משחקת עם האייפד שלי'", היא אמרה, "גם היום אנשים אומרים 'את הילדה הכי יפה', ואני אומרת 'לא, אני עדיין לא, אני רק בת אדם, נערה רגילה'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully