וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נראה כמו חיתול": למרות הביקורת קיילי ג'נר מיישמת את הטרנד החם

עודכן לאחרונה: 1.7.2024 / 11:37

הסיס הצעירה למשפוחה המדוברת השיקה את הקולקציה החדשה של Khy, המותג בבעלותה. בין הפיסים החדשים הציגה בחירה נהדרת של חצאית בלון מנופחת - אך חלק מהעוקבים שלה לא ממש חשבו ככה

קיילי ג'נר בחצאית בלון לבנה. מסך אינסטגרם khy, צילום מסך
אנחנו אהבנו/צילום מסך, מסך אינסטגרם khy

רק לפני חודש הכרזנו על חצאיות ה"בלון" כאחד הטרנדים הרותחים לעונה הקרובה, נפוחות במכפלתן - מה שהפך לסימן היכר למראה ה"באבל גירל" הנכנס. קו המכפלת החם חזר אלינו בצעדי ענק היישר מהאייטיז, אל המסלולים הגדולים ועד הסטריט סטייל של הפאשניסטות ברחבי הרשת. הוא תופס מקום רחב על המדפים - מינוס הוייב הקוקטי-נערותי, פלאס שיקיות מבורכת.

מי שטבלה עצמה בטרנד והצליחה ליישם אותו דרך מותג האופנה שלה זו קיילי ג'נר. הסיס הצעירה למשפוחה המדוברת בעולם, השיקה לאחרונה את הקולקציה החדשה של Khy, המותג בבעלותה הכולל שיתופי פעולה עם מעצבים שונים לצד קולקציות קפסולה מבית. כשהקו המנחה הוא בעצם מכירת פיסים יוקרתיים במחיר נגיש לכל כיס - מה שמהר מאוד הפך לביקורת נוקבת מהעוקבים, על איכות הפריטים המוצעים ועלותם.

קיילי ג'נר בחצאית בלון לבנה. מסך אינסטגרם kyliejenner, צילום מסך
קומבינציה אחרת/צילום מסך, מסך אינסטגרם kyliejenner

כעת שיתפה ג'נר כמה תמונות פיד, שגם מהן חלק מהעוקבים שלה פחות התרשמו. בין הצילומים השונים, קיילי התייצבה באמצע שדה תירס גדול לבושה בליין הבגדים החדש ביותר והציגה חולצה לבנה בעלת שרוולים ארוכים מתרחבים, עם רוכסן בחזית (310 שקלים). היא הקפיצה את הצווארון ושמרה את החלק התחתון פתוח כדי להציג כמה מקימורי הבאדי, אך כמובן שהאטרקציה העיקרית הייתה החצאית יוצאת הדופן.

@kyliejenner

poplin khy drops thursday 06/27 khy.com

♬ Seven - Men I Trust

עוד בוואלה!

קאמבק רותח: טרנד חצאיות ה'בלון' שוטף את הרחובות

לכתבה המלאה

חצאית מיני-בלון בגזרה נמוכה ודו-שכבתית, עשויה בד פופלין קליל ונושם (260 שקלים) שקלעה בול לכל המאפיינים עליהם דיברנו בנוגע לטרנד ה'באבל' גירל. בחירה כל כך טובה שאפילו בתמונה אחרת נראתה לובשת את אותה אחת בקומבינציה אחרת, עם טופ ברלט במחשוף ישר וקשירת פפיון אחורית (210 שקלים).

@khy

introducing drop 007: an ode to the carefree spirit of summer, masterfully rendered through an array of elevated Poplin silhouettes. available now on khy.com

♬ vertigo - insensible & énouement

חלקי הבד שהתנפחו במכוון בתחתית החצאית, על מנת ליצור מרקם בועתי/בלוני, גרמו למחלוקת בקרב העוקבים של הגברת. בין היתר בדאחקות חסרות טעם (ובין אלפי הרמות ופרגונים) שרצו בתגובות: "האם זו ילדה גדולה עם חיתול?" חקר אחד מגולשי האינסטה, בעוד מישהו אחר אמר שהיא "נראית כל כך עצובה". "מכנסיים קצרים שנראים כמו חיתול גדול", כתב מעריץ אחר לפני שסיים את התגובה באמוג'י צוחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully