וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כאפייה אאוט: צעיר מצא כיפה של יהודי ברחוב והפך אותה ויראלית

48 שניות הספיקו בשביל להפוך כיפה כחולה ועליה סיכה סטנדרטית כסופה לויראלית במיוחד (2.8 מיליון צפיות) ברחבי הטיקטוק. אז איך הגיב הצעיר כשמצא כיפה של יהודי ברחוב? צפו

צעיר מצא כיפה ברחוב בחו"ל. מסך טיקטוק vloaded.wya, צילום מסך
איך הגיב המוצא המאושר?/צילום מסך, מסך טיקטוק vloaded.wya

48 השניות הויראליות הללו הפכו במהרה לאחד הסרטונים הכי חמודים בטיקטוק, בטח בתקופה הזו בה כל סממן יהודי-ישראלי יכול להוביל למהומה על לא דבר. מדובר בצעיר מצחיקול, לא אושיית רשת או משהו בסגנון, סתם בחור נוסף שהחליט להשתעשע מול המצלמה, שהצליח לצבור 2.8 מילון צפיות על וידאו קצר בו מראה למצלמה כי מצא כיפה ברחוב בחו"ל.

כן ממש כיפה אחת משלנו, ממנה הוא מתלהב מאוד (אולי מדי): "תראו, לשחורים אין את זה אני אומר לכם. כובע חדש", אומר ומציג את הכיפה הכחולה הבוהקת שעליה עוד נעוצה סיכה כסופה וסטנדרטית. הרגע החמוד ביותר צץ כשבעל כיסוי הראש חוזר למקום ומגיע לקחת את הכיפה שלו בחזרה, זו גם הסיבה שעל הסרטון כתב: "pov: לקוח שהשאיר את הכיפה שלו חוזר לקחת אותה".

רגעי הצחוק וההתלהבות הפכו במהרה ובו זמנית למבוכה גדולה מצד המצולם, שככל הנראה הרגיש לא נעים ששיחק בפריט "דתי" של האיש שאיבד. "אה זה שלך, הו שיט אני כל כך מצטער אחי, אני מתנצל אחי תהנה, מתנצל שוב. לא ידעתי שהפלת את זה, זה היה ממש פה אני מתנצל שוב רק הוספתי לזה קצת תיבול", אומר בחצי צחוק בעודו ממשיך להתנצל על חילול הכיפה.

עוד בוואלה!

"נראה כמו חיתול": למרות הביקורת קיילי ג'נר מיישמת את הטרנד החם

לכתבה המלאה

התגובות לא איחרו להגיע, רובן חיוביות כמובן, כאלה שמפרגנות לצלם וגם למוצא השמח ועל הדרך שכולם התמודדו עם הסיטואציה והאינטראקציה ביניהם בצורה מושלמת. "אהבתי את הדרך שבה באמת הוא לא רצה שהוא ירגיש שלא מכבדים אותו, וההתנצלות הכנה, זה מוערך", כתב אחד ממשתמשי האפליקציה וביניהם ישראלים רבים נוספים שהשתעשעו למראית המבוכה החולפת של הבחור הצעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully