וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שעוני צוואר ו-60 נעלי אדידס: נועה קירל בלוק ספורטיבי משודרג

עודכן לאחרונה: 2.7.2024 / 10:33

הקילרית הופיעה אמש באירוע היורו הגדול של אדידס, להם משמשת כפרנזטורית בארץ ומה לא היה שם. שעוני יד כשרשראות, סט המורכב משוז וחולצות אדידס, טרנד חגורת השרוך, וגם אימות השמועות על החלפת הסטייליסט הצמוד

נועה קירל במעיל המורכב מ-30 חולצות יורו של אדידס/שוקה כהן: יח"צ אדידס

בזמן שרובנו ממתינות בסבלנות (או שלא) שייגמר כבר חודש היורו, יש מי שיודעת לעשות מהלימון לימונדה ו-הו אה, איזו לימונדה. אמש התקיים אירוע היורו של נותנת החסות הרשמית של הטורניר האירופאי, אדידס, בהנחייתה של עיתונאית הספורט, לירון שרון היפה והמוכשרת.

נועה קירל לובשת סט המורכב מ-60 נעלי אדידס. שי הנסב,
השעונים על הצוואר זה משהו/שי הנסב

מוכשרת נוספת שהגיעה לנמל תל אביב, הייתה זו נועה קירל, פרזנטורית המותג בישראל שהפתיעה בהופעת אורח בין הקרנת המשחקים. ההפתעה לא הייתה רק בגזרת השואו עצמו שגם עליו שמענו שהיה פרייסלס, "מדויק ומרשים בטירוף" ואף "עמד בכל המובים המטורפים של חיית הבמה" - אלא גם ו*בעיקר* הודות ללוק הנבחר עבורה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
נועה קירל במעיל המורכב מ-30 חולצות יורו של אדידס. שוקה כהן,
זו רק הייתה ההתחלה/שוקה כהן

שמועות רבות הופצו בשבועות האחרונים על החלפת צוות הביוטי של הקילרית, כשעל ראש סדר הדברים עומד רענון בגזרת הסטיילינג. לאחרונה היה זה אחראי הסטייליסט תום רוזיליו על האאוטפיטים הנבחרים עבור הכוכבת, לאחר שנים שמי שליווה אותה צמוד-צמוד היה דווקא איתי בצלאלי. נועה עלתה בלוק צבעוני במיוחד שעיצב רוזיליו עצמו יחד עם המעצבת איה לטצר. ההופעה נפתחה בלוק הראשון כשהיא עלתה על הבמה במעיל פאפר ענק שכלל קשירת חלוק, המורכב מ-30 חולצות של הקבוצות המשתתפות ביורו שנתפרו מחדש ויצרו את הפרינט של המעיל.

נועה קירל לובשת סט המורכב מ-60 נעלי אדידס. שוקה כהן,
60 זוגות נעליים? הסנדלר בהחלט לא הולך יחף/שוקה כהן

לאחר מכן הציגה סט משגע שהורכב מ-60 זוגות נעלי אדידס שפורקו והורכבו מחדש כמחוך, מכנסיים קצרים ומגפיים באורך עד מעל הברכיים. מבחינת גלאם ואקססוריז, נרשם איפור קוקטי ורגוע (יחסית לאאוטפיט) של המאפרת תהילה גוטליב, לצד קוקו הדוק וגבוה שנעשה על ידי מעצב השיער אדיר יעקב, ובזכותו נחשף הטאץ' הסופי עליו נכריז כגולת הכותרת של הערב (עם כל הכבוד לשחקני צרפת-בלגיה). מעבר למשקפי דיסטנס שחורים, השתמשו המעצבים ב-10 שעוני יד וינטג' שנאספו לאורך תקופה, איתם עשו את הגימורים והסטיילינג ללוק הסופי - כשהניחו אותם על צווארה של הזמרת כשרשראות לכל דבר ועניין.

נועה קירל באירוע יורו 2024 של אדידס. שוקה כהן,
מאמצת את חגורת השרוך שדיברנו עליה כאן לא מעט/שוקה כהן

לפני כל הפיצוץ על הבמה, הלכה על לוק יומיומי "רגיל", שאם נגיד את האמת? עפנו עליו לא פחות. תופתעו לגלות כי מדובר בקולקציית בגדי הגברים של אדידס, אך נועה'לה כמו נועה'לה עשתה עמו חיל. מכנסיי דנים באורך שלושת רבעי עם הדפס להבות בהיר יותר (349.90 שקלים), בתוספת חולצת פולו קרופ טופ אפורה (199.90 שקלים). היא סגרה פינה עם זוג מגפיים שחורים וגבוהים ואימצה את טרנד חגורת השרוך שדיברנו עליו כאן לא מעט. דוז פואה מאמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully