וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חביב הפאשניסטות: פרינט הזיגזג כבר שיגע את הישראליות

עודכן לאחרונה: 3.7.2024 / 10:35

נראה שהפרינט הצבעוני והאייקוני של מיסוני החל להיות חביב הפאשניסטות המקומיות. ההדפס אמנם נוצר אי שם בשנות החמישים, אך הגרסאות המעודכנות שלו ממשיכות לככב וממש לא נשארות על רצפת המלתחה. יעל שלביה, קורל סימנוביץ' ונועה בני כבר יודעות, מה יש בו?

אילולא המחירים, סביר להניח שהיינו נתקלות בפרינט הזה כאן בגבולות ארצנו הקטנטונת מכל עבר. הזיגזג הצבעוני והאייקוני של בית האופנה האיטלקי מיסוני, הגיע הקיץ אל תוך מלתחתן של האושיות המקומיות. נכון, אמנם בצער רב המלחמה עוד איתנו וכתוצאה מכך האירועים הנוצצים הצטמצמו, אך נראה שההדפס השמח הזה מצליח ולו במעט להרים את מצב הרוח כשזה נוגע לסטייל עונתי.

בעוד שפלטות צבעים רחבות תופסות את מקומן בזירה האופנתית, איכשהו הפסים המזוגזגים והאייקונים של מיסוני מצליחים לבלוט מעל רבים וטובים אחרים וממש לא נשארים על רצפת המלתחה. הישראליות אצלנו ככל הנראה כבר התאהבו והתחברו ובאמת שאין צורך להכביר במילים כדי להבין למה.

המותג האיטלקי החוגג השנה 71 שנות עיצוב ותפירה הוקם ב-1953 על ידי אוטביו וריזוטה מיסוני שבחלוף הזמן העבירו את דגל השליטה בעסק לשלושת ילדיהם, ביניהם אנג'לה, שתפסה את מקום מנהלת הקריאייטיב של המותג. היורשים הצליחו לשמור על החותם הסגנוני שהומצא על ידי הוריהם, כשכבר בסוף שנות ה-50 נמכרה שמלה רווית צבעים והדפסים בחוטים ארוגים דקים, שנוצרה בבית המלאכה המשפחתי עם מכונת סריגה המשמשת באופן מסורתי ליצירת צעיפים בדרום איטליה. מה שהפך עם הזמן לסריג הססגוני המוכר, הסמלי והנמכר ביותר של המותג - על כל גווניו, ועל מבחר פיסים. לונג סטורי שורט, השרביט הועבר מאז אנג'לה מיסוני שוב ושוב וכיום המנהל האומנותי העומד בראש המותג הוא פיליפו גרציולי, שנכנס לתפקיד במרץ 2022.

עוד בוואלה!

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה
נועה בני בשמלה של מיסוני בחופשה במונקו. מסך אינסטגרם noabeny, צילום מסך
נועה בני בגיחה למונקו בשמלת מקסי עם הפרינט המסורתי/צילום מסך, מסך אינסטגרם noabeny

מי שטעמה ממטעמי הפרינט השבוע זו יעל שלביה, שהלכה על סט קומפלט מבית המותג בתמונות בפיד האינסטוש תחת הכותרת "summer time". מדובר בבגד גוף של מיסוני הכולל מפתח חזה מוארך, שהעניק הצצה למחשוף צר, פלאס קשירת צוואר אחורית. לבגד הגוף הוסיפה מכנסיי שורט רופפים שלגמרי יכולים לתעתע ולהיראות לרגע כמו חצאית כיפית. הסט הספציפי הזה ניתן להשכרה בעלות של 600 שקלים בסטודיו TWELVE DOT FOUR של נועה אזולאי (עלות משתנה לפי כמות ימים). לבחירה הצבעונית הוסיפה שרשרת סטייטמנט נוצצת מזהב, מתוך קולקציית IDYLLIA של סברובסקי, המעוטרת בתליונים מרובים של צדפות ופנינים.

פרשנות הצבעים המרעננת לצד הצלליות המתחדשות מעונה לעונה היא בהחלט חגיגה לעיניים, הגוונים התוססים והמוטיב החוזר של המותג מוגבר בדרכים שונות בקווים האלגנטיים והמחמיאים המתגלים מחדש בקולקציות הנשים השונות. נוספת והורסת שלבשה מכנסיי מיסוני השבוע, זו ההריונית קורל סימנוביץ' המצפה לבייבי נאמבר 3. לצד הבייבי באמפ הציגה מכנסי סריג עם ההדפס, בתוספת טופ שחור בעל כתפיה אחת והשלמה של השוז שמככבות בגדול העונה, הצ'אנקיות של פראדה בגוון ניוד.

קיילי ג'נר עם כובע באקט צבעוני של מיסוני. מסך אינסטגרם kyliejenner, צילום מסך
כובע הבאקט של קיילי/צילום מסך, מסך אינסטגרם kyliejenner

עד כאן לא התרגשנו. שתי כוכבות שלובשות בגד דומה הוא דבר די נפוץ ושכיח שקורה לא מעט בתעשייה. ברגע שהגיעה התמונה השלישית, כבר הבנו שיש מיני-טירוף על הפיס. לא נשכח את נועה בני שעשתה זאת לא מזמן בשמלה מקסי בעלת כתפיה אחת בחופשה במונקו (כ-2700 שקלים). ואם נביט רגע מעבר לים, ישנן אינספור נשים שמתחברות לקשת הצבעים הרחבה של מיסוני, לאחרונה גם קיילי ג'נר בכובע באקט בסריגת קרושה (כ-280 דולרים) ואושיית האופנה הגרמניה, הבלוגרית ליאוני האן, שמשתמשת שוב ושוב בהדפס הדגל של המותג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully