וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנוקדת עם טוויסט: מרגו רובי בלוק הריוני ראשון

עודכן לאחרונה: 14.7.2024 / 10:27

הניוז על הריונה של כוכבת "ברבי" ההורסת הגיעו אלינו בשבוע שעבר ואנחנו כמובן המתנו בשיא הסבלנות ללוק ההריוני איתו תעשה סיפתח פומבי. בסופ"ש האחרון זה קרה, בשמלה מנוקדת ומראה אול-אובר אלאיה. וחכו, יש כאן טוויסט

מרגו רובי בהריון ראשון, לונדון יולי 2024. Dave Benett, GettyImages
חכו לזה, יש טוויסט בעלילה/GettyImages, Dave Benett

מהרגע ששמענו על ההריון הראשון של מרגו רובי עם בעלה המפיק טום אקרלי, כבר ציפינו וחיכינו והמתנו בסבלנות יתרה ללוק הבכורה ההריוני של השחקנית שחגגה בתחילת החודש את יום הולדתה ה-34. השמועות מעבר לים הספיקו להגיע הנה בזריזות המתבקשת והברבי האהובה ידעה כמובן שהיא חייבת לצאת בלוק סנסציוני של מראה הריון ראשון, רגע אחרי ההכרזה. ואיזה מקום טוב יותר לעשות סיפתח ראוי אם לא בווימבלדון?

ביום שישי האחרון בני הזוג הגיעו מחויכים לטורניר הטניס הגדול בלונדון, בעודם אוחזים ידיים רגע אחרי הבשורה המרגשת. לכבוד הבייבי באמפ הפומבי הראשון, נרשמה שמלה מנוקדת שהבליטה את הבטן היפה שהולכת ותפחה, מסוגננת ביותר בפרינט שחור-לבן.

האנסמבל של כוכבת הסרט המועמד לאוסקר "ברבי", נלקח כולו, מכף רגל ועד ראש מהקולבים היפים של בית האופנה הוותיק, מייזון אלאיה, החוגג נשיות נצחית מאז 1964 ונבחר להיות מותג הבכורה איתו תצא לציבור השחקנית האוסטרלית. בשמלת מידי עם הדפס נקודות מבד נמתח, מתוך קולקציית סתיו 2024 של המותג, שהחמיאה לקימורים החדשים היפים מבלי להזדקק לגזרה צמודה, לצד חצאית במכפלת א-סימטרית וגזרת שכמייה בעלת כתף אחת.

עוד בוואלה!

רוץ בן סוסי: זום-אין לשמלה של הכלה שנכנסה על סוס לחופה

לכתבה המלאה

הטוויסט הניכר לעין כאן הוא עצם העובדה שלמרות שנראה שהשמלה מעוצבת בנקודות שחורות קטנות, היא למעשה "מודבקת" בעזרת כפתורים שחורים קטנים, המאפשרים לשחק עם עיצוב השמלה ולהתאים אותה אישית לאופן ולאורך בו תרצו שהשכמייה והחצאית ייתפסו.

רובי השלימה את המראה עם תיק ה- Le Teckel מבית אלאיה (2,450 דולרים) בצבעי שחור-לבן, עשוי קנבס עם עיטורי עור ניגודיים הכולל צורה מוארכת ורצועות צינוריות שחורות. בתוספת זוג משקפי שמש מלבניים, כשהיא משאירה את שיערה הבלונדיני פזור בגלים רפויים סביב כתפיה. בחלקת השוז הוסיפה קצת גובה עם זוג עקבי peep-toe-mules שחורים, עם חזית פתוחה מרובעת, השייכים גם הם לבית האופנה (1,490 דולרים). ואנחנו כמובן לא יכולות לחכות לראות מה עוד היא תגיש לנו בהמשך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully