וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע מתוק: הפרט הנוסטלגי בשמלה הלבנה של מייגן מרקל

עודכן לאחרונה: 14.7.2024 / 15:07

מעבר לרגע מתוק ופומבי נוסף של הדוכסית מרקל והנסיך הארי, השמלה הלבנה הזו לקחה אותנו אחורה בנוסטלגיות חמימה לשנת 2018. בתוספת טרנד כביכול עכשווי, אבל שתכלס? הוא לגמרי טיימלס

מייגן מרקל והנסיך הארי בטקס פרסי ה-ESPY 2024. Kevin Mazur, GettyImages
פרגנו לנו בכמה רגעי חיבה פומביים/GettyImages, Kevin Mazur

למקרה שפספסתן עוד רגע חמוד של הזוג השנוי במחלוקת, מייגן מרקל-הנסיך הארי, הרי לכן תקציר מתומצת מעלילות סוף השבוע האחרון של זוג הדוכסים המלכותי. מעבר לחמידות המקסימה שעוד שוררת ביניהם, שנצפתה מבעד לתמונות מהשתתפותם בטקס פרסי ה-ESPY לשנת 2024 - זה ממש לא היה הדבר היחיד שהיה ראוי לתשומת ליבנו.

מייגן מרקל וסרינה וויליאמס בטקס פרסי ה-ESPY 2024. Kevin Mazur, GettyImages
עם הבסטי סרינה וויליאמס/GettyImages, Kevin Mazur

נוסטלגיה קלה שגררה אותנו לשנת 2018 שם השחקנית נישאה לנסיך הג'ינג'י השובב, הזכירה לנו את אחת משמלות הכלה שלבשה מרקל ליום הגדול של חייה (השמלה השנייה ליתר דיוק). אז, בחרה בשמלת קולר לבנה מבית סטלה מקרטני - ובחזרה לזמנים של היום, בשמלת כמעט זהה בעיצוב מותאם אישית מבית אוסקר דה לה רנטה, אחד המעצבים האהובים על הדוכסית בת ה-42.

מייגן מרקל בטקס פרסי ה-ESPY 2024. Kevin Mazur, GettyImages
מפתח גב חשוף ומסוקס/GettyImages, Kevin Mazur

עוד בוואלה

מדוע מייגן מרקל מסתירה את כפות הרגליים שלה כל הזמן?

לכתבה המלאה

גזרת נוזלית, שכללה כאמור את עיצוב הקולר הטרנדי של החודשים האחרונים, שמצליח כל פעם מחדש להוסיף נופך אלגנטיות מנומסת מהלבל הגבוה. במחשוף גב רחב שנתן הצצה לעור השזוף והיפה, שנשפך אל אורך מקסי עד הרצפה ובלטה על גבי הרד קרפט באל איי. צווארון ההלטר הידוע, הוא אופציה נהדרת למי שרוצה מראה של פיס פשוט וקליל, שכן העיצוב נטול השרוולים ולעיתים גם חושף הגב, נוטה להיות נושם, מחמיא והכי חשוב - נוח. אפשרות שעובדת מעולה בכל סיטואציה, החל מאירועים ועד בילוי בריזורט קיץ מפנק.

מייגן מרקל בטקס פרסי ה-ESPY 2024. Kevin Mazur, GettyImages
יוקרה שקטה מהי? זה/GettyImages, Kevin Mazur

מעבר לצללית המדויקת לטמפרטורות הרותחות ומלבד העלאת זכרונות מסגנון הכלה שהייתה, למייגן היו את כל הסממנים של הגיחות הבלתי נשכחות שלה על השטיחים האדומים בעבר - קלאסי, מאופק ויעיל. היא הוסיפה סנדלי עקב גבוהים מבית סלין (745 דולרים) שכללו רצועות שחורות בפרונט, תסרוקת גולגול פשוטה, הדוקה אחורנית אך מתוקתקת להפליא בעזרת שביל אמצע מסודר. לצד כל אסתטיקת היוקרה השקטה הזו שאימצה, רשמנו גם פיזור עדין של יהלומים בשלל ורסיות.

מה כלל כל הבלינג בלינג? זוג עגילי יהלום צמודים בצורה מלבנית, מבית מעצבת התכשיטים לוריין שוורץ (שבמקביל התכשיטים שלה מככבים כרגע על קים וקלואי קרדישאן בהגעתן לחתונת המיליארדרים בהודו). צמיד הזהב האייקוני והמוכר של קרטייה, גם הוא נראה על ידה השמאלית לצד טבעת 'קסנדרה' גדולה העשויה משלושה סוגי זהב - לבן, צהוב וורוד, פלאס לולאה עטורת יהלומי 18 קראט מבית מותג התכשיטים הניו יורקי Rodi (3,466 דולרים). אוסף תכשיטים שאמנם מתומחר גבוה, שאת חלקם כבר ענדה הדוכסית מסאסקס בעבר - אך לגמרי שווים את ההשקעה הכלכלית בעד פיסים נצחיים, שנודעו כדי להתגבר על טרנדים זמניים וכמובן לשמור טוב-טוב בקופסת התכשיטים האישית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully