וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בין המוצלחים שלה: מייגן מרקל בשמלת קולר מהפנטת

עודכן לאחרונה: 14.4.2024 / 12:56

את הוויקנד האחרון בילו הארי ומייגן באירוע צדקה שנתי. בין הנישוקים והחיבוקים ביניהם, נרשמה שמלה נשית ביותר בצבע שנהב - צווארון קולר, פתח קאט אאוט וחצאית קפלים מטריפה

את סוף השבוע האחרון פתחה מייגן מרקל בעוד פיס שלא ממש נכנס תחת הכותר "מהלך מלכותי", ואפילו מאוד מתרחק מחובותיה הרשמיות. הדוכסית מסאסקס ובעלה פרינס הארי הגיעו למועדון הפולו הגדול בפלורידה, כחלק מהאירוע השנתי המגייס כספים למטרה שקרובה לליבו של הארי (והיה חלק מהקמתו) - לעזור לילדים באפריקה שנפגעו מעוני, איידס, מחלות נוספות ובעיקר אי שיוויון.

זו כנראה אחת השמלות הכי יפות שראינו על מייגן שהגיעה לעודד את בעלולי, לא רק בזכות הגזרה הנשית, אלא גם בדרך שהיא יושבת עליה בדיוק מרבי. שמלת מידי עשויה מבד משי וקנבס, מבית מעצבת האופנה מאל איי, היידי מריק (כ-1,980 שקלים) - הידועה בעיצוביה האלגנטיים והבלתי מתאמצים, בזכות קווים נקיים ומאופקים. האלמנט העיקרי שבא לידי ביטוי בדגם שלבשה מרקל, היה צווארון קולר גבוה הנקשר בסרט, בקרוס בצורת איקס באזור החזה, ונשפך אחורנית על גבה - שם התיישב לו פפיון ענק בנחת.

עוד בוואלה!

מרגו רובי, מאחורייך: המלכה לטיסיה עושה ברבי בשמלה ורדרדה

לכתבה המלאה

בחלק החצאית נרשמה גזרת A רחבה הכוללת קפלים עבים, כשבמרכז השמלה נוחת פתח קאט-אאוט משולש הנותן הצצה לאזור הבטן העליונה של הדוכסית. הפתח המסקרן יצר חיתוך באזור המותניים, שהתחבר לרצועה מובנית לרוחבה.

הנסיך הארי ומייגן מרקל באירוע פולו צדקה, פלורידה. אפריל 2024. Jason Koerner, GettyImages
בין הלוקים היותר מוצלחים שלה!/GettyImages, Jason Koerner

את לוק השנהב היא סגרה עם עגילי כפתור עם נוכחות מרשימה - וינטג' של שאנל, תיק צד לבן בעל אבזם זהוב של ולנטינו ועקבי סטילטו על הגוון הקרמי מבית אקוואזורה (695 דולרים). בנוסף, רשמנו לפנינו סט של שעון והצמיד הקלאסי והמוכר מבית קרטייה (רק הצמיד 6,300 דולרים). כל זה בתוספת סגירה של משקפי שמש אוברסייז מרובעים, בצבע שחור (215 דולרים) - פריט שני לזכות המותג ממנו נלקחה השמלה, היידי מריק.

במרץ האחרון גייסה מייגן מרקל סטייליסטית חדש לכוחותיה. הסטייליסטית ג'יימי מזרחי נכנסה לצוות הביוטי וזאת לאחר עבודה צמודה עם סלבריטאים נוספים, ביניהם אדל וג'ניפר לורנס, ניקול ריצ'י ועוד. הגיוס של אשת המקצוע הגיע קודם כל עבור השקה מחודשת הקשורה לכאורה למהלכי קריירה מרכזיים, כמו השקת מותג הלייף סטייל שלה. פחות מחודש מאז שהצטרף ונראה שהדוכסית מוכנה כבר לחשוף את השקפתה החדשה כשזה מגיע לסגנון אישי, בגישה נועזת יותר ודבקות בשמלות נייטרליות ומצוחצחות לעומת בחירותיה בעבר. יחד עם זאת, בעוד שצפינו בשינוי של 180 מעלות במלתחתה, תמהיל האקססוריז שלה נשאר נאמן למראה העבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully