וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאללה למגרש: ג'וליה רוברטס מאמצת את סטייל הטניס-קור

עודכן לאחרונה: 15.7.2024 / 14:26

מבחינתנו היא לעד תהיה 'אישה יפה', הדמות מסרט הקאלט אך גם הפרסונה בריל לייף - ג'וליה רוברטס היא אחת שאי אפשר שלא להתהפנט ממנה. וכשהיא מתגייסת אל תוך סטיילינג מתוקתק וחושפת רגליים במיני על בסיס טרנד הטניס-קור, פלאס רענון בחסות בלונד - אנחנו כבר ספיצ'לס

ג'וליה רוברטס ודני מודר בגמר הווימבלדון 2024. Shi Tang, GettyImages
פריטי וומן לעד/GettyImages, Shi Tang

ג'וליה רוברטס (56) ובעלה צלם הקולנוע דני מודר (55), הצטרפו לשורות הסלבריטאים המסוגננים שהגיעו לגמר הווימבלדון, טורניר הטניס הגדול שהגיע לקיצו אתמול בבריטניה. הזוג התיישב ליד השחקן בנדיקט קמברבאץ', כשהשלישייה התיישבה רק כמה שורות מאחורי הנסיכה מוויילס, קייט מידלטון שהפתיעה בנוכחותה וזכתה לתשואות סוערות מהקהל, מלווה בבתה הנסיכה שרלוט ואחותה, פיפה מידלטון (פרינס ווילי התפקד דווקא בגמר היורו באותו ערב).

ג'וליה רוברטס ודני מודר בגמר הווימבלדון 2024. Shi Tang, GettyImages
הטניסאית רוברטס? לגמרי רואות אותה על המגרש/GettyImages, Shi Tang

השחקנית המוערכת הציגה מראה על בסיס טרנד הטניס-קור כיאה למעמד, אך עם שדרוג בחלקת הביוטי שקיבלת תפנית מחמיאה בעלילה - בגוון שיערה שנצבע בלונד פלטינה, כחלק מצילומי סרט חדש.

בשמלמלת מיני של גוצ'י (2,650 דולרים) חשפה זוג רגליים ארוכות, דרס בהשראת רוח הקיץ וביץ' קלאב איטלקי מבית מותג העל, בבסיס שנהב עשוי ויסקוזה נמתחת ועדינה, המאפשרת תנועתיות וקלילות יתר. הדיטלס המזוהים עם המותג באו לידי ביטוי בצווארון הפולו ובמכפלות השונות - בעיטור פסים מנוגדים, בצבעי כחול-אדום המזכירים את רקמת גוצ'י והשלימו את העיצוב הנתון עם הנהון לארכיון הבית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקל

בשיתוף כללית

רוברטס עובדת כיום עם הסטייליסטית אליזבת סטיוארט, ששאר רשימת לקוחותיה האיי-ליסטיות כוללת שמות כמו קייט בלאנשט, ג'סיקה צ'סטיין, כוכבת "ילדות רעות" אמנדה סייפריד ועוד רבות ונכונות. בעיניינו רוברטס תמיד הייתה אישה יפה ולא רק בזכות סרט הקאלט שאנחנו יכולות לצפות בו אחת לחודש בערך. אך הפעם, השילוב של הבלונד המטריף, לצד תווי פניה המחודדים והברק שקרן ממנה בזכות גוון השמלה, הוביל לתוצאה סופית לא פחות ממהפנטת. כזו שגרמה לנו לבהות כמה שניות ממושכות בכל תמונה ותמונה מהאירוע.

היא השלימה את לוק הטניסאית עם אבזור קל של משקפי שמש של Wayfarer ותיק מיני-טוט כתום ומעוגל, גם כן בחסות גוצ'י (כ-8,600 שקלים).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully