וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכל אצלה מחושב: מה עומד מאחורי הבחירה הסגולה של קייט מידלטון?

עודכן לאחרונה: 15.7.2024 / 10:37

שני אירועים שימחו אותנו במיוחד בתום אירועי היום של אתמול: אחד, הגברברים חוזרים לחיינו לאחר רצף טורנירי הספורט. והשני, הופעתה החוזרת של הנסיכה מוויילס, חביבת המדור, שהתקבלה בבוקס המלכותי בתשואות סוערות ולא סתם בחרה בשמלת לבנדר לגמר הטניס הגדול. מה המסר?

קייט מידלטון והנסיכה שרלוט בגמר הווימבלדון 2024. Aaron Chown - WPA Pool, GettyImages
מתגעגעות, תמיד/GettyImages, Aaron Chown - WPA Pool

רצף אירועי הספורט מהיממה האחרונה הביאה אותנו לשתי סיטואציות משמחות: הגברים חוזרים לחיינו והופעת אורח של קייט מידלטון בגמר הווימבלדון, שהגיעה לצפות במשחק המותח בין קרלוס אלקרס הספרדי ונובאק ג'וקוביץ'. טורניר הטניס נוטה להיות אחד האירועים הצפויים ביותר גם בתחום האופנה, ואתמול הוא לא חרג מגבולות הגזרה הצפויים. קהל שלם הריע בתשואות סוערות (ובצדק) בעת כניסתה של הנסיכה מוויילס ליציע המלכותי, מלווה בבתה הנסיכה שרלוט (9) ואחותה פיפה מידלטון (40).

במהלך 2023 הגיעה קייט למשחקים השונים כשהיא לובשת ירוק (הצבע השני של המועדון), אך נראה שעם הזמן החלה לבחור בקשת צבעים רחבה בטורנירים השונים ואפילו בכמה פרינטים מנוקדים. הפעם, הלכה על שמלת לבנדר מבית המותג הבריטי Safiyaa (כ-5,000 שקלים), שכללה חצאית מדורגת בגזרת A נפתחת, שרוולים קצרים תפוחים וטוויסט קיפולי בד אלכסוניים כמעטפת באזור בית החזה.

תיק יד קטן ומרובע בצבע ברונזה ופרטי זהב בחסות LK Bennett נוסף לשם האבזור, בהתאמה מדויקת לזוג עקבים שמנתיים מבית מעצבת הנעליים הלונדונית, קמילה אלפיק לסגירת המראה. האירוע שחל בשעות אור יום, הצריך קצת הגנה מהשמש ואולי גם קצת פאסון שיקי - בעזרת זוג משקפי שמש שחורים מבית המותג של ויקטוריה בקהאם (230 דולרים), לצד צמידי זהב וזוג חישוקים מעובים על אוזניה, של By Pariah (650 דולרים).

עוד בוואלה!

רגע מתוק: הפרט הנוסטלגי בשמלה הלבנה של מייגן מרקל

לכתבה המלאה

כנהוג, ציוותה קייטי את סיכת הפפיון המייצגת את תפקידה בתחום - לא רק כנסיכה, אלא כפטרונית של מועדון הטניס All England Lawn , טייטל אותו קיבלה מהמלכה אליזבת ב-2016. הסיכה כוללת את הצבעים הרשמיים של המועדון, סגול וירוק כהה, ואולי הייתה זו שגם עוררה בה השראה לבחור את גוון הלילך התוסס לגמר הגדול, איתו היה ניתן לזהותה בקלות בקהל.

כאמור, הסיס פיפה התלוותה למשפוחה בשמלת מידי פרחונית וורדרדה, מבית המותג הבריטי Beulah London. ואילו עבור שרלוט היפייפיה הקטנה, נבחרה שמלה מנוקדת על רקע כחול כהה של GUESS, בתוספת משקפי שמים בורוד בייבי של ריי-באן.

זו הייתה היציאה השנייה של חביבת המדור לפומבי, מאז שנודע על אבחון הסרטן שהתגלה אצלה ובעקבותיו טיפולים כימותרפיים שנאלצת לעבור בחודשים האחרונים. הופעותיה הפומביות של מידלטון היו מועטות מאז תחילת השנה לאחר ניתוח הבטן המתכונן שעברה בחודש ינואר האחרון וכאמור עקב החדשות הבלתי צפויות עליהן בישרו בחודש מרץ. למעט תמונות פפראצי ותיעודים מלכותיים שנויים במחלוקת , הנסיכה לא נראתה בפומבי מאז הקאמבק הקצרצר במצעד יום ההולדת הרשמי של המלך צ'ארלס בלונדון, לצד משפחת המלוכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully