וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטלקייה, תוססת וזולה: טזניס נחתה בישראל והדרמנו לכבודה עד אילת

עודכן לאחרונה: 28.7.2024 / 11:15

הצלע השלישית, הצעירה והנגישה בקבוצת האופנה האיטלקית המצליחה "קלצדוניה", נחתה בישראל! גללו לכל הפרטים, המגוון, העיצובים והמחירים שמחכים לכם שם | וגם: בני הזוג שמתפעלים את הרשת מספרים על מצב המסחר, העסקים והאופנה בעיר

בגדי ים של TEZENIS טזניס. יח"צ חו"ל,
וולקאם - או בכלל benvenuto?!/יח"צ חו"ל

הכל התחיל בורונה של שנת 1986 עם הקמתה של קבוצת האופנה האיטלקית "קלצדוניה" (Calzedonia), אשר נוסדה על ידי היזם סנדרו ורונזי. כרשת זכיינות חזקה עם פריסה נרחבת של למעלה מ-5,000 חנויות בעשרות מדינות ברחבי העולם, הקבוצה אינה שוקטת על השמרים לאורך השנים וממשיכה להקים מותגים. בעוד שהמותג הוותיק והאהוב קלצדוניה מציע בגדי-ים, גרביונים, גרביים ובגדי פנאי, אחותו הבוגרת אינטימיסימי (Intimissimi) מתמקדת בהלבשה תחתונה, בתצורתה הסקסית והמפונפנת. אך דווקא האחות השלישית שהצטרפה למשפחה בשנת 2003 היא זו שמביאה את הבשורה הכי עדכנית הודות לפרופיל הקוסמופוליטי-מגמתי שלה, והחל מסוף השבוע שמאחורינו כבר זמינה בישראל! תעלה ותבוא: טזניס (TEZENiS), הצלע הצעירה והנגישה יותר שנחתה בישראל והדרמנו לכבודה עד אילת.

TEZENiS הוא מותג צעיר, דינמי ומונע-טרנדים, הפונה לנשים, גברים וילדים. קולקציות הבסיס כוללות הלבשה תחתונה, פיג'מות, גרביים ואקססוריז נלווים (מגבות חוף, תיקי חוף, תכשיטים, כפכפים), לצד קולקציות אופנה המשתנות ומתעדכנות עונתית באופן שכמובן מתכתב עם הטרנדים התורנים וכוללות: בגדי ים, אופנת פנאי, חוף ועוד. גישה זו משקפת את הדינמיות של המותג ואת מחויבותו להישאר רלוונטי ועדכני בשוק האופנה המהירה. עד כמה עדכני? עד כדי כך שהקולקציות מתחדשות מדי 4 חודשים. בכך טזניס מבטיחה ללקוחותיה גישה מתמדת, ונגישה לעיצובים עדכניים. מה שבדיוק מביא אותנו לנושא המחירים האטרקטיביים - שהינו בגדר בשורה לקהל היעד של הרשת, ומה שמאפשר לו להנות מהיצע ענק של דגמים וסגנונות.

מבצע מטורף למשפחה

חבילת סלוללר ל-4 מנויים -ב100 שקלים וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה

מרגע הכניסה לחנות העיניים נשטפות בשפע, מבול של צבעים, אפשרויות, פאטרנים ומרקמים, בייחוד בקטגוריית בגדי הים: חייתיים למיניהם, פרחים, ג'ונגל, משבצות ועוד, זאת לצד דגמים חלקים בקשת רחבה מאוד של צבעים. האמיצות שביננו ימצאו בטזניס גם עיצובים בעולמות המנצנצים ומבריקים, או בשילובי פאייטים כמו גם אבנים. אבל דווקא פריטי הלבוש המשלימים לחוף, אשר מגיעים בפרינט זהה לבגדי-הים, הם שצדו את עינינו. עליוניות קרופ עם קשירה, מכנסיים קלילים נשפכים, שורטס (באורך מעולה) וחצאיות פראו שתוכלו למצוא בהדפסים כיפיים המרפררים לרטרו סטייל: בנדנה או מנוקד בשחור-לבן, מנומר, מזומברר ופירותי. עונג גדול (וזול) לכל חובבות המאצ'י מאץ' והטוטאל-לוקים לחוף.

החנות הראשונה בישראל, אשר נחנכה בשבוע שעבר במתחם שבעת הכוכבים הדנדש באילת, פונה ללב, לסטייל וכאמור לכיס של מתבגרות ושל צעירים, אך לא רק. משפחה שלמה יכולה להתחדש שם בגרדרובת קיץ מדליקה ועכשווית מבלי לשבור קופת חסכון. גם בכל הקשור לוויזואליה ולחוויית הקניה, זוהי חנות ממתקים על ממש, עבור קהל היעד של המותג כמובן - צבעונית במקסימום, מסוגננת, מוארת, מרווחת, רועשת ומפתה (לרכישה), ולא בכדי. "אנחנו מוזיקה לגוף" הינו המוטו המוביל של המותג, "סימפוניה של צבעים ומרקמים. רועש ומסוגנן. צעיר וחופשי". משכך, המותג מספנסר פסטיבלי מוזיקה (כדוגמת קואצ'לה), משתף פעולה עם אמנים מפורסמים (היי ריטה אורה) וגם עם תוכניות טלוויזיה לגילוי כישרונות חדשים.

הדבר, או הוויב אם תרצו, בהחלט ניכר משנכנסים לחנות האילתית, בניהולו של הנדלניסט אסף שמש (43), אשר מנהל את כל רשתות האופנה של אינטר ג'ינס, אינטר בוקס ואינטר פאשן בעיר, ובעיצובו של אלירן אלוש (37), אדריכל ומעצב פנים במקצועו שגם אמון על כלל הקניינות של רשתות האופנה תחת מטריית אינטר ג'ינס באילת. הספקנו לתפוס את השניים לשיחה צפופה, שהם גם בני זוג בחיים האמיתיים ומנהלים חיי משפחה אלטרנטיבית לתפארת (אבל זה כבר נושא לכתבה אחרת).

נראה כי בחודשים האחרונים אילת חוזרת לעצמה, בייחוד אם משווים לתחילת המלחמה. מנקודת מבטך ופועלך, איך מצב המסחר, העסקים והאופנה בעיר בימים אלה?
"אילת בתחילת המלחמה נפגעה קשות בתחום המכירות" אלוש מספר, "המדינה כולה הייתה בסוג של עצירה ונתקענו עם מלאים אדירים. בסביבות פסח השוק נפתח והתחלנו לראות התרוממות. נכון להיום העיר בתפוסה מלאה! התיירים הישראליים עוטפים אותנו ואוהבים לבוא לאילת, אפילו מעדיפים אותה על פני טיסה לחו"ל עם ילדים, ולאור כל ההתראות. החנות נפתחה במקום מאוד מרכזי בעיר - קניון שבעת הכוכבים החדש, שנמצא על כביש 90 בלב אזור התיירות, במרחק הליכה הן מהעיר והן מהמלונות".

כמנהל הרשת בעיר, כיצד אתה צופה שהקהל האילתי יקבל או יגיב למותג?
שמש: "טזניס היא רשת אירופאית אהובה והחנות הראשונה שלנו בשיתוף האיטלקים נפתחה באילת ולא סתם. הישראלים שמגיעים לעיר אוהבים לבזבז, לקנות כמו שיותר ובכמה שפחות כסף. וזו הרשת שבדיוק תיתן להם את המענה, עם היצע רחב של מוצרים לכל המשפחה, באיכות מדהימה ובמחירים מטורפים! אני מאמין שהתייר הישראלי, וגם האילתים, יגיעו ויופתעו מכמות הפריטים שהם יכולים לקנות בסכום כסף לא רציני בכלל".

בגדי ים של TEZENIS טזניס. יח"צ חו"ל,
מדויק לחום הדרומי של ישראל/יח"צ חו"ל

טווחי מחירים - נשים: חזיות החל מ- 49.90₪ עד 159.90₪, תחתונים החל מ- 24.90₪ עד 39.90₪, בגדי ים החל מ- 44.90₪ עד 139.90₪, חולצות בייסיק החל מ- 29.90₪ עד 99.90₪, גרביים וגרביונים החל מ- 9.90 ₪ עד 44.90₪ / גברים: תחתונים החל מ- 39.90₪ עד 69.90₪, חולצות בייסיק החל מ- 39.90₪ עד 79.90₪, בגדי ים החל מ- 44.90₪ עד 99.90₪ / ילדים: תחתונים החל מ- 16.90₪ עד 24.90₪, ביגוד החל מ24.90₪ עד 119.90₪, בגדי ים החל מ-29.90₪ עד 79.90₪.

הכתבת הייתה אורחת של טזניס אילת לצורך השקת החנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully