וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חבילה אולימפית: "זה חוקי?" בגד הים של השחיין ההולנדי הפך ויראלי

עודכן לאחרונה: 29.7.2024 / 16:04

מי אמר שהמשחקים האולימפיים לא יכולים להיות לוהטים? תשאלו את השחיין ההולנדי בן ה-28 שרגע אחרי שיצא מהמים גרם להייפ ויראלי בזכות/בגלל בגד הים השקוף שתראו עוד רגע. וואלה? לפתע ביקור חוזר באמסטרדם נשמע כמו רעיון מעולה

מגדל אייפל מואר לפני טקס הפתיחה של אולימפיאדת פריז 2024/רויטרס
ארנו קמינגה שחיין הולנדי, אולימפיאדת פריז 2024. Rene Nijhuis, GettyImages
היי נסיך/GettyImages, Rene Nijhuis

רבות דובר על כך שאולימפיאדת פריז לשנת 2024 היא בין הלוהטות שנרשמו עד כה. אך אף אחד לא אמר, בטח לא הזהיר או התריע - שזה יהיה דווקא קשור בכל הנוגע לבחירות בגדי הים של הגברברים המתחרים.

מי שהפך בין לילה ללוהט וויראלי ברחבי הטוויטר (כיום X, סורי לא מתרגלות) והרשתות החברתיות, הוא השחיין ההולנדי ארנו קמינגה בן ה-28, לאחר שעדשות המצלמות באולם תפסו שוטים שלו מיד בצאתו מבריכת השחייה. הוא אמנם לא הרעיד כמצופה בתוצאותיו בשחיית 100 מטר חזה לגברים, אך בהחלט הרעיד בשואו היציאה, במה שנראה כמכנסיים דקים וחושפניים לאחר שספגו את הרטיבות המצטברת.

ארנו קמינגה שחיין הולנדי, אולימפיאדת פריז 2024. Rene Nijhuis, GettyImages
לפתע ביקור חוזר באמסטרדם נשמע כמו רעיון מעולה/GettyImages, Rene Nijhuis
ארנו קמינגה שחיין הולנדי, אולימפיאדת פריז 2024. Rene Nijhuis, GettyImages
גם הוודג' במקום/GettyImages, Rene Nijhuis

קמינגה עיטר את סיפון הבריכה במכנסיים צמודים וכתוצאה מהאינטראקציה עם המים, בגד הים יצר מעין אשליה אופטית שגרמה להיראות כאילו הוא כמעט עירום. בהחלטה שהתקבלה בבירור על ידי הצוות השיווקי של נבחרת הולנד, נבחר עבורם מדים בפלטת צבעים הכוללת בין היתר את הצבע הכתום בבולטות מסוימת, בקריצה מודרנית לצבע המלכותי ההולנדי באחריות המותג The New Originals שבסיסו באמסטרדם, הומאז' קטן אך רב עוצמה לדגל המדינה.

ארנו קמינגה שחיין הולנדי, אולימפיאדת פריז 2024. Rene Nijhuis, GettyImages
מלכודת דבש/GettyImages, Rene Nijhuis

הצבע הזועק על רקע בסיס בד לבן, בא לידי ביטוי על ירכי השחיין בתפזורת מנוקדת ש"נטמעה" על בשרו והבליטה את "החבילה" בעזרת קווים אלכסוניים בצבע אדום במפשעותיו. מראה העיניים הספק מבהיל ספק מלבלב, הותיר גולשים(ות) רבים ברשת די המומים ואף משועשעים: "ככה בציבור? זה חוקי??", שאל אחד העוקבים בעוד נוספת קובעת: "בהחלט צופה בספורט", "חשבתי שיש חורים בבגד ים". גולש נוסף שלקח את החבילונת הנצפית צעד אחד קדימה להסבר תיאורטי: "זכרו חברים, האולימפיאדה היא לא רק מדליות זהב. היא מבוססת גם על בניית עוקבים ברשתות החברתיות כדי שיוכלו לפרנס את עצמם ברגע שטייטל הספורטאי יפוג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully